Hyvää yötä ja kauniita unia!

Anonyymi

Olen aika väsynyt. Kaikkeen. Ehkä se muuttuu vielä.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti näin, mutta muista levätä sillä se auttaa paljon.❤

    • Anonyymi

      Öitä :)

    • Anonyymi

      Yön yli yleensä kaikki on toisin.

    • Anonyymi

      Anteeksi loistavani. Sinut vain haluan. En ole koskaan näin tuntenut rakas.

      • Anonyymi

        Vastaa minulle loistavani. Eroanko? Vai jatkanko tätä esitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa minulle loistavani. Eroanko? Vai jatkanko tätä esitystä?

        Eroaisitko? Meidän, mutta ennenkaikkea itsesi vuoksi.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroaisitko? Meidän, mutta ennenkaikkea itsesi vuoksi.

        -sivusta

        No tätä mietin, sillä haluaisin niin rakkaudellisen suhteen arkeeni. Haluaisin olla onnellinen arjen pienissä hetkissä hänen kanssaan. Kuvittelen katselevani hänen valokuviaan lapsuudesta ja nuoruudesta.. Tutustuvani eri aikojen häneen, ja tiedän että rakastan niistä jokaista. On niin paljon hyväksyntää häntä kohtaan. Haluaisin tutustua häneen paremmin. Hänen perheeseensä.

        Mutta hän jotenkin viestittää, ettei meillä tulisi olemaan yhteistä arkea kovastikaan. Ehkä ei vielä vuosiin. Se saa minut epäröimään. Jatkaminen rakkaudettomassa avioliitossa vain lasten vuoksi tuntuu myös todella surkealta kohtalolta. En tiedä miten tulen sellaista kestämään enää kun olen näin voimakasta rakkautta kokenut. Ja tällaista elämää pitäisi kestää vielä monen monta vuotta. Tyhjyyttä, vain rakkautta lapsiin. Haluan hänet elämääni jollain tavoin. Olisiko rakkaussuhde mahdollinen vuosia säilyttää, sillä tiedän ettei minulla ole koskaan näin voimakkaita tunteita ketään muuta kohtaan ollut. Haluan hänet siten että voisimme olla loppuelämämme matkalla.


    • Anonyymi

      Niin en tiedä kun en tiedä kuka oot.

    • Anonyymi

      Hyvää yätä, menen viälä Los Santosiin ihan kohta.

      Uni palautttaa ja voimistaa :)

      • Anonyymi

        Kyllä, viime yönä nukuin tosi hyvin. Monta tuntia yhteen menoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, viime yönä nukuin tosi hyvin. Monta tuntia yhteen menoon.

        Mä nukun jokaisena vuorokautena 7-11 tuntia kun vapaus varakkuuden myötä. :) Kohta taidan avata pelikonsolin ja somettaa sitä kautta globaalisti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nukun jokaisena vuorokautena 7-11 tuntia kun vapaus varakkuuden myötä. :) Kohta taidan avata pelikonsolin ja somettaa sitä kautta globaalisti. :)

        Yksi hyvä yö oli poikkeus. Muutaman viime kuukauden ajan olen nukkunut yöni pätkissä.


    • Anonyymi

      Joskus avautuu uusi todellisuus, Öitä.

      • Anonyymi

        Ai madonreiän kautta ulottuvuudesta toiseen vai, mustan aukon kautta materiaa valkoisen aukon kautta toiseen ulottuvuuteen...
        Vai.


      • Anonyymi

        Uusi todellisuus, sitä odotan. Olisi osattava säästää voimia siihen. Tällä hetkellä olen enemmän hereillä, kuin koskaan ennen. Mutta niin paljon on uutta tullut elämääni, että ihmettelen miten olen näinkin järjissäni. Voin paremmin nyt, kun on selkeää tietoa asioista.

        Silloin kun oli vasta aavistus, oli paljon huonompi olo. Nyt vaan jotenkin turhautunut. Ja pitkään jatkunut henkinen vireystila on luonut pitkittyneen stressitilan, vaikka olen sellaista pyrkinyt välttämään. Vertaisporukka, keiden kanssa keskustellut tästä, on kokenut aivan samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi todellisuus, sitä odotan. Olisi osattava säästää voimia siihen. Tällä hetkellä olen enemmän hereillä, kuin koskaan ennen. Mutta niin paljon on uutta tullut elämääni, että ihmettelen miten olen näinkin järjissäni. Voin paremmin nyt, kun on selkeää tietoa asioista.

        Silloin kun oli vasta aavistus, oli paljon huonompi olo. Nyt vaan jotenkin turhautunut. Ja pitkään jatkunut henkinen vireystila on luonut pitkittyneen stressitilan, vaikka olen sellaista pyrkinyt välttämään. Vertaisporukka, keiden kanssa keskustellut tästä, on kokenut aivan samaa.

        Enkä voi sanoa, että voisin hyvin kuitenkaan, vaikka olenkin oppinut mielenhallintaa. Asiat ovat kuitenkin valtavan suuria ja tulleet nopeasti. Ja kun olen kokenut, että on tehtävä oma osuuteni, tunnen olevani aika avuton.

        Ikävä on lisäksi fyysistä kosketusta. Ja ihan hukassa olen senkin asian kanssa, kun en tiedä kuuluuko se enää elämääni. Se että ei ole enää mitään läheisyyttä, tuntuu epänormaalilta. En voisi vain kuvitella sitä kenenkään muun kanssa tai pelkkään tarpeeseen.

        Olen muuttunut liikaa ja se tuottaa tuskaa. Jotain puuttuu ja se on jättänyt jonkin jäljen. En oikeastaan tiedä, osaanko kuvitella sitä enää yhtään kenenkään kanssa. Haluaisinko enää ottaa riskin siitä, että päästäisin lähelle ja kokisin sen mitä olen kokenut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä voi sanoa, että voisin hyvin kuitenkaan, vaikka olenkin oppinut mielenhallintaa. Asiat ovat kuitenkin valtavan suuria ja tulleet nopeasti. Ja kun olen kokenut, että on tehtävä oma osuuteni, tunnen olevani aika avuton.

        Ikävä on lisäksi fyysistä kosketusta. Ja ihan hukassa olen senkin asian kanssa, kun en tiedä kuuluuko se enää elämääni. Se että ei ole enää mitään läheisyyttä, tuntuu epänormaalilta. En voisi vain kuvitella sitä kenenkään muun kanssa tai pelkkään tarpeeseen.

        Olen muuttunut liikaa ja se tuottaa tuskaa. Jotain puuttuu ja se on jättänyt jonkin jäljen. En oikeastaan tiedä, osaanko kuvitella sitä enää yhtään kenenkään kanssa. Haluaisinko enää ottaa riskin siitä, että päästäisin lähelle ja kokisin sen mitä olen kokenut?

        "Ikävä on lisäksi fyysistä kosketusta. Ja ihan hukassa olen senkin asian kanssa, kun en tiedä kuuluuko se enää elämääni. Se että ei ole enää mitään läheisyyttä, tuntuu epänormaalilta. En voisi vain kuvitella sitä kenenkään muun kanssa tai pelkkään tarpeeseen."

        Näin minustakin tuntuu. En ole paljoakaan fyysisyydestä nauttinut koko elämäni aikana ja nyt tuntuu niin väärältä ja murskaavalta, jos en sellaista tule kokemaan rakkauden kanssa. En halua kosketusta keneltä tahansa. Se on tyhjää. Häneltä kosketusta olisin halunnut, enemmän kuin keneltäkään. Rakkaudellista kosketusta, intiimiä luottamuksellista kosketusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ikävä on lisäksi fyysistä kosketusta. Ja ihan hukassa olen senkin asian kanssa, kun en tiedä kuuluuko se enää elämääni. Se että ei ole enää mitään läheisyyttä, tuntuu epänormaalilta. En voisi vain kuvitella sitä kenenkään muun kanssa tai pelkkään tarpeeseen."

        Näin minustakin tuntuu. En ole paljoakaan fyysisyydestä nauttinut koko elämäni aikana ja nyt tuntuu niin väärältä ja murskaavalta, jos en sellaista tule kokemaan rakkauden kanssa. En halua kosketusta keneltä tahansa. Se on tyhjää. Häneltä kosketusta olisin halunnut, enemmän kuin keneltäkään. Rakkaudellista kosketusta, intiimiä luottamuksellista kosketusta.

        Olen myös ollut enimmäkseen yksin. Silloinkin, kun aikanaan olin vuosia kestäneissä suhteissa. Ei niissä mitään lämpöä ja läheisyyttä ollut. Onnekseni olen kasvanut niistä ajoista, kun tyydyin, siihen mitä toiselta sai.

        Ja nyt rakastan, mutta en tiedä johtaako se mihinkään enää. Tuntuu vaan, että täysin mahdotonta. Sekä haluan ehdottomasti suojella itseäni. Iso osa elämästä puuttuu, mutta kun ei halua asioita hinnalla millä hyvänsä.


    • Anonyymi

      Niin minäkin, enkä tiedä muuttuuko se koskaan tai milloin helpottaa. Mikään päivä ei tunnu tuova muutosta siihen että stressi loppuisi.

    • Anonyymi

      Minä oon oikeesti vanha.

      Sydän ei kestä ennee julmuuksia.

      En syökkään enää paljon mitään.

      Jos olisitkin lähelläni niin olisin sinulle jo liian vanha.

      Olen, vaikka et sitä usko kuitenkaan.

      Sydän ei kestä mitä tahansa.

      Sitä täytyy suojella

      Ymmärtänet suuren sydämmeni, se ei tarkoita seksiä.

      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen? Minkä ikäinen olet?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe