En voinut nukkua sun takia, vaan itkin tänäkin yönä ikävääni. Tämä tunne, tämä tunne. Olen kai jo menetetty tapaus.
Nainen, taas valvottanut minua
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olet, eikä minussa ole ennee mitteen kiinnostavvoo.
Parempi hyväksyä mun ikä .- Anonyymi
Minkäs ikäinen olet?
- Anonyymi
On se tunteilu rankkaa...
millon näit ikäväsi kohteen? - Anonyymi
Minäkin valvoin naisen vuoksi ja heti aamusta itken kaipuutani.. Voi rakkaani kuinka kaipaankaan sinua.. Koskee kokoajan..
- Anonyymi
Niin Koskee.....mikä auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Koskee.....mikä auttaa?
No se että alettais tapailla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se että alettais tapailla..
Milloin sitten mahdollista, haluatko oikeasti, mutta aikaa on syytä varata tosi reilusti...
- Anonyymi
Jotenkin kauhean söpö viesti, jaksamista sinulle ja elämä voi yllättää. Tuota pohdin, jos nyt olet tuossa jamassa ja et tekemisissä miten sitten jos olisit ja lähennytte jatkuuko sama tuska vai onko helpottavaa vai vielä pahempi?
- Anonyymi
Se helpottais, kun saisin antaa rakkautta.. Mutta se ettemme kovin usein näkisi.. Se voisi olla tuskaa.. mutta kestäisin sen. Uskoisin että vielä saisimme sen yhteisen elämän. Kestäisitkö sinä?
- Anonyymi
Oli ihan söpö Provo ja ei takuulla miehen kirjoittama .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se helpottais, kun saisin antaa rakkautta.. Mutta se ettemme kovin usein näkisi.. Se voisi olla tuskaa.. mutta kestäisin sen. Uskoisin että vielä saisimme sen yhteisen elämän. Kestäisitkö sinä?
Mittee se semmonen rakkauten antaminen sinun mielestäs oikein meinoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kestäisin, miten usein sitten näkisimme toivetilanteessa?
- Anonyymi
Miksi ikävöit mies tuntematonta?
- Anonyymi
Eikö kaikki ihmiset olet aluksi tuntemattomia? Miksi kyselet tuntemattomalta näin järjettömiä kysymyksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kaikki ihmiset olet aluksi tuntemattomia? Miksi kyselet tuntemattomalta näin järjettömiä kysymyksiä?
Mutta sinä ja hän? Miksi valvot yöt hänen takiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä ja hän? Miksi valvot yöt hänen takiaan?
Miksi sä leikit ihmisillä? Miksi sä näet ”tuntemiasi” ihmisiä näiden viestien takana? Kai tiedät miten sairasta toimintasi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä leikit ihmisillä? Miksi sä näet ”tuntemiasi” ihmisiä näiden viestien takana? Kai tiedät miten sairasta toimintasi on?
En ole yhtään tuntemaani täällä kohdannut ja siksi kysyn varmistaakseni sen. Kai sitä aloitus on jollekin tarkoitettu.
- Anonyymi
Miten voisit tapailla häntä?
- Anonyymi
Onko se tunne sellainen, ettei riitä enää linnunratasetkaan? Nimittäin jos linnunratasetkaan ei riitä, ikävä on jo saanut aika suuret mittasuhteet. Sitähän mä kysyin! ;D
https://www.youtube.com/watch?v=i4yYT7Y7FY0
https://www.youtube.com/watch?v=C_FNd9iY9EE - Anonyymi
Minäkin kaipaan häntä miestä niin että uni karkaa. Kaikki tuntuu jotenkin laimealta ilman häntä. Täysin menetetty tapaus, jo ensi hetkistä lähtien
- Anonyymi
Yksinpuhuja, taas suurimmassa osassa. Älkää vastatko trollille.
- Anonyymi
J-mieheltä aloitus. Ikävä naista.
- Anonyymi
Moni kysyy jotain mutta et vastaa kun silmäsi eivät enää pysy auki....
Pysyvätkö irl? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni kysyy jotain mutta et vastaa kun silmäsi eivät enää pysy auki....
Pysyvätkö irl?Sitä valvominen teettää ja paisuttaa tunne-elämää potenssiin 10.
- Anonyymi
Kaunko tämä tunne on ollut. Oletko saman ikäinen kuin ikäväsi kohde?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782