En voinut nukkua sun takia, vaan itkin tänäkin yönä ikävääni. Tämä tunne, tämä tunne. Olen kai jo menetetty tapaus.
Nainen, taas valvottanut minua
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olet, eikä minussa ole ennee mitteen kiinnostavvoo.
Parempi hyväksyä mun ikä .- Anonyymi
Minkäs ikäinen olet?
- Anonyymi
On se tunteilu rankkaa...
millon näit ikäväsi kohteen? - Anonyymi
Minäkin valvoin naisen vuoksi ja heti aamusta itken kaipuutani.. Voi rakkaani kuinka kaipaankaan sinua.. Koskee kokoajan..
- Anonyymi
Niin Koskee.....mikä auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Koskee.....mikä auttaa?
No se että alettais tapailla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se että alettais tapailla..
Milloin sitten mahdollista, haluatko oikeasti, mutta aikaa on syytä varata tosi reilusti...
- Anonyymi
Jotenkin kauhean söpö viesti, jaksamista sinulle ja elämä voi yllättää. Tuota pohdin, jos nyt olet tuossa jamassa ja et tekemisissä miten sitten jos olisit ja lähennytte jatkuuko sama tuska vai onko helpottavaa vai vielä pahempi?
- Anonyymi
Se helpottais, kun saisin antaa rakkautta.. Mutta se ettemme kovin usein näkisi.. Se voisi olla tuskaa.. mutta kestäisin sen. Uskoisin että vielä saisimme sen yhteisen elämän. Kestäisitkö sinä?
- Anonyymi
Oli ihan söpö Provo ja ei takuulla miehen kirjoittama .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se helpottais, kun saisin antaa rakkautta.. Mutta se ettemme kovin usein näkisi.. Se voisi olla tuskaa.. mutta kestäisin sen. Uskoisin että vielä saisimme sen yhteisen elämän. Kestäisitkö sinä?
Mittee se semmonen rakkauten antaminen sinun mielestäs oikein meinoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kestäisin, miten usein sitten näkisimme toivetilanteessa?
- Anonyymi
Miksi ikävöit mies tuntematonta?
- Anonyymi
Eikö kaikki ihmiset olet aluksi tuntemattomia? Miksi kyselet tuntemattomalta näin järjettömiä kysymyksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kaikki ihmiset olet aluksi tuntemattomia? Miksi kyselet tuntemattomalta näin järjettömiä kysymyksiä?
Mutta sinä ja hän? Miksi valvot yöt hänen takiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä ja hän? Miksi valvot yöt hänen takiaan?
Miksi sä leikit ihmisillä? Miksi sä näet ”tuntemiasi” ihmisiä näiden viestien takana? Kai tiedät miten sairasta toimintasi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä leikit ihmisillä? Miksi sä näet ”tuntemiasi” ihmisiä näiden viestien takana? Kai tiedät miten sairasta toimintasi on?
En ole yhtään tuntemaani täällä kohdannut ja siksi kysyn varmistaakseni sen. Kai sitä aloitus on jollekin tarkoitettu.
- Anonyymi
Miten voisit tapailla häntä?
- Anonyymi
Onko se tunne sellainen, ettei riitä enää linnunratasetkaan? Nimittäin jos linnunratasetkaan ei riitä, ikävä on jo saanut aika suuret mittasuhteet. Sitähän mä kysyin! ;D
https://www.youtube.com/watch?v=i4yYT7Y7FY0
https://www.youtube.com/watch?v=C_FNd9iY9EE - Anonyymi
Minäkin kaipaan häntä miestä niin että uni karkaa. Kaikki tuntuu jotenkin laimealta ilman häntä. Täysin menetetty tapaus, jo ensi hetkistä lähtien
- Anonyymi
Yksinpuhuja, taas suurimmassa osassa. Älkää vastatko trollille.
- Anonyymi
J-mieheltä aloitus. Ikävä naista.
- Anonyymi
Moni kysyy jotain mutta et vastaa kun silmäsi eivät enää pysy auki....
Pysyvätkö irl? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni kysyy jotain mutta et vastaa kun silmäsi eivät enää pysy auki....
Pysyvätkö irl?Sitä valvominen teettää ja paisuttaa tunne-elämää potenssiin 10.
- Anonyymi
Kaunko tämä tunne on ollut. Oletko saman ikäinen kuin ikäväsi kohde?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....588760Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066594Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541924
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191206