Onkohan sellaisia kateellisia naisia

Anonyymi

Jotka juoruilee kaikkea pahaa naisesta miehelle, jonka tietää olevan miehen ihastus?

Tyyliin, et sais pilattua välit, jottei mies enää haluaisi naista?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuule ap kaikenlaisia ihmisiä on olemassa, siihen voit varautua. Mutta tuo aloituksessa mainitsemasi on nuorten tyttöjen puuhaa. Luulenpa, että tällä palstalla ei nuoria käy. Ikävä on vähän iäkkäämpien ihmisten juttu kuin nuorison. Ikävä kun liittyy menneeseen elämään ja nuorilla sitä harvemmin vielä on.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä on kaiken ikäisissä ei se katso ikää jos sattuu olemaan mustasukkainen luonne.
        Uskoisin niin.


    • Anonyymi

      Ei ole, eikä toisinpäin.

    • Anonyymi

      Kyllä on, on nimittäin kokemusta. Onnistuu kaiken ikäiseltä naisilta, jotka on kaikesta kateellisia muille naisille. Ja miehet on niin yksinkertaisia että uskovat juoruilijoita

      • Anonyymi

        Tuota oon monesti ihmetelly, et miten helposti juorut uskotaan, eikä mietitä järjellä.

        Ensinnäkin kaikista saa juoruja. Jokaisella on tekoja menneessä josta voi saada mehevän jutun. Nuorena monet hölmöilee. Miksi siis juoruttavan pienempi teko on suuremman tuomion tarpeessa kun juoruajan isompi teko?

        Esim. Juoruaja juoruaa sinkun deittailusta kun sinkun oma ihastus on varattu, eikä sinkulla siihen kannata mennä väliin joten hän deittailee muita.
        Juoruaja puhelee hänet lähes moraalittomaksi pettäjäksi

        Juoruaja itse taasen varattu ja pettänyt, mutta hän ei silti koe että hän itse ois moraaliton pettäjä. Se on se sinkku joka elää deittielämää

        Tai nainen josta kaikki tietää että harrastanu yhden illan suhteita useiden kanssa ja saanut lapsia 2-4 panolleen, arvostelee kevytkenkäiseksi naista joka käy baareissa, muttei pane ketään eikä omaa yhtäkään lasta yhdellekään miehelle


        Eikö kuulija osaa arvioida juoruajan motiiveja ja miettiä millainen juoruajan oma tausta on ja miksi hän haluaa sillä taustalla pienemmistä rikkeistä arvostella jotain toista?

        Itse ainakin mietin aina tätä puolta.

        Esim. Mies joka oli juonu kaikki rahansa ja pumminu jokaiselta kaveriltaankin rahaa juomiseen eikä maksanut takas, jolla irtosuhteita jokaisen juomis kerran yhteydessä tuli mulle juoruaan kaveristaan et se yrittää vaan hyötyä rahallisesti musta ja käyttää mua vaan irtosuhteena. Eikä se kaverinsa koskaan ollut multa ruinannu rahaa tai ikinä yrittäny ruikuttaa mua kotiinsa seksiä harrastaan.. toisin kuin tää juoruaja itse oli mullekin tehnyt


      • Anonyymi

        Jos mies uskoo mustamaalaavaa juoruilijaa (miestä tai naista), se kertoo siitä miehestäkin surullisen paljon. Se voi olla merkki siitä, että juoruja uskova ja mielellään kuunteleva mies on akkamainen, keskenkasvuinen, kyvytön ja haluton kyseenalaistamaan, haluton etsimään totuutta vilpittömästi, empatiakyvytön jne. Kyllähän sellaisia akkamaisia miehiäkin on, jotka juoruilee kaikenikäisistä naisista ja miehistä sekä muiden miesten tai naisten kanssa. Yhtälailla miesten juoruamisen syy voi olla kateus ja keskenkasvuisuus niin kuin naisilla.

        Naiset myös vahvistaa ystävyyssuhteita, jopa omaa parisuhdettaan, juoruamalla kadehtimistaan naisista, sukulaisistaan ja tutuistaan. Jotkut pariskunnat on tuollaisia "juorukimppoja", jossa todellakin se vakka on löytänyt kantensa. Se on kovin surullista. Kannattaa muistaa, että juoruamiseen kuuluu myös passiivinen juorujen vastaanotto. Tuossa kohtaa tulisi jo sanoa, että tämä asia ei minulle kuulu, tai että en halua olla osallisena. Harva kykenee tai haluaa kyetä tuollaiseen juoruamisesta ja juorujen kuulemisesta irroittautumiseen. Arvostan todella paljon ihmisiä, joilla on kykyä ja halua tuollaiseen irrottautumiseen. Sitten astetta pahempi juoruilu on, että vie kuulemiaan valheita tai ei-itselle-kuuluvia-asioita eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota oon monesti ihmetelly, et miten helposti juorut uskotaan, eikä mietitä järjellä.

        Ensinnäkin kaikista saa juoruja. Jokaisella on tekoja menneessä josta voi saada mehevän jutun. Nuorena monet hölmöilee. Miksi siis juoruttavan pienempi teko on suuremman tuomion tarpeessa kun juoruajan isompi teko?

        Esim. Juoruaja juoruaa sinkun deittailusta kun sinkun oma ihastus on varattu, eikä sinkulla siihen kannata mennä väliin joten hän deittailee muita.
        Juoruaja puhelee hänet lähes moraalittomaksi pettäjäksi

        Juoruaja itse taasen varattu ja pettänyt, mutta hän ei silti koe että hän itse ois moraaliton pettäjä. Se on se sinkku joka elää deittielämää

        Tai nainen josta kaikki tietää että harrastanu yhden illan suhteita useiden kanssa ja saanut lapsia 2-4 panolleen, arvostelee kevytkenkäiseksi naista joka käy baareissa, muttei pane ketään eikä omaa yhtäkään lasta yhdellekään miehelle


        Eikö kuulija osaa arvioida juoruajan motiiveja ja miettiä millainen juoruajan oma tausta on ja miksi hän haluaa sillä taustalla pienemmistä rikkeistä arvostella jotain toista?

        Itse ainakin mietin aina tätä puolta.

        Esim. Mies joka oli juonu kaikki rahansa ja pumminu jokaiselta kaveriltaankin rahaa juomiseen eikä maksanut takas, jolla irtosuhteita jokaisen juomis kerran yhteydessä tuli mulle juoruaan kaveristaan et se yrittää vaan hyötyä rahallisesti musta ja käyttää mua vaan irtosuhteena. Eikä se kaverinsa koskaan ollut multa ruinannu rahaa tai ikinä yrittäny ruikuttaa mua kotiinsa seksiä harrastaan.. toisin kuin tää juoruaja itse oli mullekin tehnyt

        Mä en ikinä lakkaa ihmettelemästä enkä ikinä ala arvostaa "moralisteina" esiintyvien ihmisten äärimmäistä tekopyhyyttä, miten he valikoivat keskuudestamme ne ihmiset, jotka eivät saa tehdä niitä asioita, mitä "moralisti" itse sekä hänen suosimansa ihmiset saavat tehdä paljon suuremmassa määrin. Jotkut saavat olla kodinrikkojia tai huorata bordelleissa koko ikänsä. Turha esiintyä "moralistina", jos sama "moraali" välttää säännönmukaisesti henkilön itsensä suosimat yksilöt.


    • Anonyymi

      Ois parempi jos naiset syntyisi mykkinä, niin pysyisi se turpa kiinni

    • Anonyymi

      On, naiset ja miehet osaavat tämän taidon.

      • Anonyymi

        👍...


      • Anonyymi

        molemmissa on machiavellinsä lukeneita


    • Anonyymi

      On ja paljon. Itse voi vaan seurata vierestä, hiljaa. Jos jotenkin yrittää puuttua kärsii vaan itse. Myös miehillä samanlainen tapa. Täytyy vain toivoa että karma tekee tehtävänsä tai että ihmiset osaa muodostaa omat mielipiteet henkilöstä kenestä puhutaan pahaa. Näin vaan ikävä kyllä ei ole ja moni saa paljon pahaa osakseen, jonkun pinttyneen leiman, vaan sen takia että on olemassa tai joku väärä henkilö kiinnitti häneen katseensa.

      • Anonyymi

        Huono itsetunto monilla ajaa juoruamaan ja oman elämän sisällöttömyys. Jos omassa elämässä ei tapahdu tarpeeksi tai ollenkaan tai ole mitään kiinnostavaa, toisen elämä voi alkaa kiinnostamaan sairaalla tavalla ja se puhesisältö voi olla vain toisten asioista juoruamista. Tuota esiintyy sekä keskenkasvuisilla miehillä tai naisilla sekä niillä, joille juoruaminen on ajanvietettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono itsetunto monilla ajaa juoruamaan ja oman elämän sisällöttömyys. Jos omassa elämässä ei tapahdu tarpeeksi tai ollenkaan tai ole mitään kiinnostavaa, toisen elämä voi alkaa kiinnostamaan sairaalla tavalla ja se puhesisältö voi olla vain toisten asioista juoruamista. Tuota esiintyy sekä keskenkasvuisilla miehillä tai naisilla sekä niillä, joille juoruaminen on ajanvietettä.

        Kyllähän niillä juoruilla on aina se toivottu vaikutus. Ihmisiä aletaan välttelemään ettei vaan joudu itsekkin puheenaiheeksi. Jos et puolustaudu olet heikko ja jos puolustaudut olet vaikea/riidanhaluinen ihminen.
        Varmaan olet oikeilla jäljillä tässä analyysissäsi. En tiedä oikein mitä siitä hyötyy kun toisesta pitää pahaa puhua. Kai siitä saa jotain kun keksii parhaat juorut tai saa toisten välit pilattua.. en vaan ymmärrä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän niillä juoruilla on aina se toivottu vaikutus. Ihmisiä aletaan välttelemään ettei vaan joudu itsekkin puheenaiheeksi. Jos et puolustaudu olet heikko ja jos puolustaudut olet vaikea/riidanhaluinen ihminen.
        Varmaan olet oikeilla jäljillä tässä analyysissäsi. En tiedä oikein mitä siitä hyötyy kun toisesta pitää pahaa puhua. Kai siitä saa jotain kun keksii parhaat juorut tai saa toisten välit pilattua.. en vaan ymmärrä ihmisiä.

        Minua kiinnostaa itseäni henk.koht. totuus kokonaisuudessaan ja sen esille tuominen, olipa sitten kysymys ihmisistä, asioista, tapahtumista, ilmiöistä tms. En ole itse valheeseen mieltynyt. Kaikki ei kykene vastaanottamaan totuutta tai joitakin totuuden osia monesta syystä, sen vuoksi joskus joutuu käyttämään harkintaa, mikä on kenellekin tarkoitettu ja rakentavaa tietää ja ymmärtää. Monelle totuus tai jonkun asian totuus voi esiintyä jopa liian pelottavana ja sen vuoksi jotkut valitsee mieluummin aina omien silmien ummistamisen ja käpertyvät omaan "totuuteensa" tai oman maailmansa, mikä koetaan turvallisena. Olen tuollaisten ihmisten kohdalla aina miettinyt, miksi. Puolustusmekanismit on vain yksi selitys tuolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa itseäni henk.koht. totuus kokonaisuudessaan ja sen esille tuominen, olipa sitten kysymys ihmisistä, asioista, tapahtumista, ilmiöistä tms. En ole itse valheeseen mieltynyt. Kaikki ei kykene vastaanottamaan totuutta tai joitakin totuuden osia monesta syystä, sen vuoksi joskus joutuu käyttämään harkintaa, mikä on kenellekin tarkoitettu ja rakentavaa tietää ja ymmärtää. Monelle totuus tai jonkun asian totuus voi esiintyä jopa liian pelottavana ja sen vuoksi jotkut valitsee mieluummin aina omien silmien ummistamisen ja käpertyvät omaan "totuuteensa" tai oman maailmansa, mikä koetaan turvallisena. Olen tuollaisten ihmisten kohdalla aina miettinyt, miksi. Puolustusmekanismit on vain yksi selitys tuolle.

        Minulla ei ole mitään tarvetta lyödä tottuutta vasten jonkun kasvoja koska minunkin tietojen rajallisuus on tiedossa. Eikä se maailmaa yleesä paranna koska harva oikeasti haluaa kuulla totuuksia varsinkaan kun kyse on henkilöstä itsestään. Kyllä faktat ja tieto esim mikä on luonnonilmiön takana kiehtoo. Ihmisistä kun on kyse niin ei ole mitään absoluuttista totuutta. Luon itse kuvan ihmisestä, luotan kaikkiin ja joistakin ne huhupuheet pitää vaan oikeasti paikkansa ja on livennettykin totuuksia ja joidenkin kohdalla mikään puhe ei oikein pidä paikkansa. Kiinnostaa periaatteessa oma totuuteni ihmisistä. Todellinen luonne ilmenee vain ajan kanssa ja se todellinen luonne sitten sopii joillekin ja joillekin ei sitten alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tarvetta lyödä tottuutta vasten jonkun kasvoja koska minunkin tietojen rajallisuus on tiedossa. Eikä se maailmaa yleesä paranna koska harva oikeasti haluaa kuulla totuuksia varsinkaan kun kyse on henkilöstä itsestään. Kyllä faktat ja tieto esim mikä on luonnonilmiön takana kiehtoo. Ihmisistä kun on kyse niin ei ole mitään absoluuttista totuutta. Luon itse kuvan ihmisestä, luotan kaikkiin ja joistakin ne huhupuheet pitää vaan oikeasti paikkansa ja on livennettykin totuuksia ja joidenkin kohdalla mikään puhe ei oikein pidä paikkansa. Kiinnostaa periaatteessa oma totuuteni ihmisistä. Todellinen luonne ilmenee vain ajan kanssa ja se todellinen luonne sitten sopii joillekin ja joillekin ei sitten alkuunkaan.

        En itse ajattele totuudesta niin, että se lyötäisiin kasvoille tai että sitä voisi lyödä kasvoille. On totta, että totuus jostakin asiasta, ihmisestä, ilmiöstä tms. voi satuttaa ja pelottaa. Tuossa tietenkin pitää käyttää harkintaa, kuka kykenee ottamaan vastaan. Olen itsekin rajallinen ihminen mutta sitä en siedä, että esim. minuun kohdistuu valheita, valheellisuutta tai toimia valheellisin perustein. Silloin joutuu oikaisemaan totuudella tai jyräämään totuudella. Siinä vaiheessa minua ei kiinnosta tippakaan, kykeeneekö joku ottamaan vastaan vai ei. Siinä vaiheessa myös kerron kaiken, mitä ihmisestä tiedän. Aikuisten etenkin on kyettävä ottamaan vastaan totuus itsestään ja muista, etenkin jos ovat olleet hämmentämässä valhein toisen elämää. Silloinkaan ei silti kaikki halua ottaa totuutta vastaan, sillä ihminen voi olla kietounut siihen omaan näkemykseensä ja valheisiinsa niin sairalla tavalla, ja sitä ei haluta muuttaa ja korjata. Tuollaisista henkilöistä haluan olla kaukana.

        Joskus joku voi osoittautua vuosienkin päästä täysin kaksinaamaiseksi manipuloijaksi. Sellainen on mukava käräyttää. ;) ;O


    • Anonyymi

      Todellakin, mutta mun elämän periaate on, tutustu ihmiseen itse, muodosta itse mielipiteet.
      No joo, on näitä miehissäkin, mutta olen aina itse päättänyt mikä ihminen on, ei ole auttanut pahan puhuminen.
      Nuoret on tässä hakoja, mutta tätä nähty nelikymppisissäkin🙄..

      • Anonyymi

        Nytkö olet muka uhri, älä yritä, kyllä sut tiedetään!


    • Anonyymi

      On sellaisiakin kun kuvittelee että saisi vielä sotkettua parisuhteita ihmeellisillä jutuilla ja tarjoavansa itseään tai sitä ...tiedättehän joku nainen nimeltä mainitsematta kuvittelee kun ei yksin osaa olla että tarjoamalla ala.. nii kyllä mies lämpenee!

      • Anonyymi

        Ja sitten niitä joilla on vaan vilkas mielikuvitus ja mustasukkaisuusharhoja


      • Anonyymi

        Mustasukkaiset muuten useimmiten pettää itse ja siksi luulee että kumppanikin pettää. Ikävä palstalla olo todistaa taas tuon väitteet todeksi, mustasukkainen pettää itse


    • Anonyymi

      Miehet on nyt pahempia juoruakkoja kuin naiset.
      Ehkä kilpailuvietti on niin suuri ja kilpailu niin kovaa ettei muuten tunnu pärjäävän parisuhdemarkkinoilla. Tietysti hyvän itsetunnon omaavat ei ota juoruista stressiä.
      Helppo saada ne juoruajat ja valehtelijat kiinni puheistaan. Jos haluaa hiukan kuunnella ja tutkia niiden juttuja. Jos siihen on jotain tarvetta.

      • Anonyymi

        Mua ainakin itseä auttaa tieto että juoruajasta löytyy kans kaikkee kivaa. Ikäviä toilailuja, rumaa käytöstä, parisuhdesotkuja, huonoja luonteenpiirteitä, ja arvosteltavaa uökonäössä ja käytöksessä

        Kaikista saa tehtyä juoruja kun oikein haluaaa. Ei tarvi kuin alkaa negatiivisella asenteella tarkasteleen henkilöä. Siitä se lähtee

        Useilla on ulkonäössä virheitä, käytöksestä löytyy heti vaikka juoruilu, voi olla omituisia seksuaalikäytöstä tai rahan takia ihmisten kanssa veljeilyä


    • Anonyymi

      On, on ja vielä kerran on!

    • Anonyymi

      Sydänmaanlakkautukselle mieluisa tet-harkkaympäristö. Varokaa sitä tyyppiä

    • Anonyymi

      Täällä palstalla ainakin on sellaisia naisia. Vaikka eivät tunne miestä, eikä häntä kaipaavaa naista, niin pitää tunkea väliin sotkemaan.

    • Anonyymi

      No yleensä tuollaisissa tapauksissa on oma lehmä ojassa, ja tekevät vain hallaa itselleen siinä antamalla itsestään epäedullisen ilkeilevän kuvan. Tai sitten yleistä pahuutta, joka ei soisi kellekkään mitään hyvää tapahtuvan tässä maailmassa, melkeinpä demoniselta tuntuvaa katkeruutta, joka kyllä paistaa läpi kaikessa tekemisessä ja tekee tuosta ihmisestä luotaantyöntävän. Pahinta ettei tällainen sitä itse näe vaan luulee olevansa jokin yleinen hyväntekijä valistaessaan ihmisiä toisten epäkelpoisuudesta.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe