Pääsiäisenä tuntee vain olevansa entistä yksinäisempi

Anonyymi

Niin tällä hetkellä tuntuu taas, ei ole elämässä yhtää tuttuja. ei kavereita, sinkkuna ei naista ja mitää,masentaa usein, mutta pakko vain jaksaa tätä Pääsiäistä. Lähden kohta ainaski ulos.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiukan Raamattua Jumalan sanomaa selailla, yksinäisyydessä!

      • Anonyymi

        Mulla on vaihtoehtonen menetelmä, unohtaa uskonnon, ja uskonnolliset juhlat.


    • Anonyymi

      No mä oon alle 40 reilusti ja nuori vielä.. koen olevani yksinäinen.. perhe on vaa.. mutta ei mitää elämässä- nytki juon kahvia ja mietin mitä tänää tekisi.

      • Anonyymi

        Kaipaisin jotain kaveria tuttuja.. mutta oon ihan jäänyt yksin.. ei tämä ole kivaa.


    • Anonyymi

      Harmaat säätkin sattuivat pääsiäiseksi, ainakin täällä päin. Ankealta tuntuu, koronaepidemia vielä jyllää, mikä eristää kaikkia lisää toisistaan.

      Lenkillä minäkin käynyt. Mutta aika vähän on, mitä sen lisäksi oikeasti saa tehtyä. Odottaa vain kesää, ja toivoo, että elämällä olisi enemmän annettavaa silloin.

      Hyvää pääsiäistä kaikille yksinäisille kaikesta huolimatta!

    • Anonyymi

      Mikä on alueenne Venäläistilanne Onko näkynyt mielipiteenkääntäjiä öljyineen.

      psykedeelit eli tajunnanmuuntohuumeet ovat Venäläisten suosimia mielipiteiden käännössä,

      Näitä huumeita voi saada päähänsä tietämättään vaikka teekutsuilla tai kahvittelutilaisuuksissa. Psykedeelejä käytetään tässä samaan tapaan kuin hipit tai vaikka Charles Manson niitä käyttivät 1960-luvulla,

      Ihminen voi olla psykedeeliohjauksessa tietämättään koska kevyt pilvi ei välttämättä tunnu kovinkaan voimakkaasti ja oireet voidaan sekoittaa vaikka korkean verensokerin tai normaalin väsymysraukeuden tilaan.

      Tässä tilassa ihmisen voi kuitenkin hypnotisoida pelkällä normaalilla puheella vastaanottamaan vaikka Venäläismielisiä mielipiteitä. Tietysti mielipiteiden huumekääntö ei onnistu mikäli ihminen pitää lujasti kiinni mielipiteistään vaan tässä tapauksessa psykedeelit vahvistavat hänen alkuperäisiä mielipiteitään. Tällasia öljyilijöitä käytettiin myös Krimin valtauksen yhteydessä kääntämään paikallisten mielipiteitä,

      Mikäli kohtaa tällaisia öljyilijöitä heidät kannattaa ilmoittaa Suojelupoliisille. Tietysti tällaisen voi myös polkea suohon mikäli heihin törmää.. Rangaisuksetta voi ehkä selvitä mikäli onnistuu todistamaan mistä on kyse.

      Näiden mielipiteen kääntäjien tarkoitus tietenkin on etsiä henkilöitä jotka voivat tarvittaessa opastaa miehitysjoukkoja maahan. Monet toimivat Suomenkielisen nimen takaa ja heitä voi olla vaikeaa tunnistaa. Tämä Suomenkielien nimi on usein joku harvinainen nimi. kaikki sukunimethän ovat Suomessa suojattuja, joten Venäläisen täytyy keksiä Suomenkielinen nimensä itse.
      Tällaista toimintaa on havaittu ainakin muualla Suomessa Helsinki voi valitettavasti olla tällainen pesäke.

      • Anonyymi

        Onkos kukaan tuntematon soitellut teille ja kysellyt ummet ja lammet jostain ihmisestä, Usein ei ole kyse mistään todella hyvästä ystävästä josta kysellään, Voi olla kyse jostain lapsuuden tutusta josta et ole kuullut vuosiin mutta joku vain kyselee. Tällöin saattaa olla kyse Venäläistiedustelijasta tai äärivasemmistolaisesta tiedustelijasta, He penkovat ihmisten elämän perinpohjaisesti ja tarvittaessa kaatavat tämän saamillaan tiedoilla ja keräämillään yhteyksillä,
        Jos joku ei halua lähteä liikkeeseen mukaan hänet tullaan kaatamaan maalittamalla ottamalla yhtetyttä hänen vanhaan ystäväpiiriinsä ja kertomalla hänestä kaikenmaailman valeita.

        Venäläiset ja Suomenvenäläiset tekevät tätä heille jotka eivät suostu heidän yhteistoimintahenkilöikseen. Tätä tehdään myös Suopmenvenäläisten perheiden lapsille jotka haluavat Suomalaistua ja elää Suomalaista elämää. Tuolloin esimerkiksi varusmiespalvelun suorittaminen Suomessa vopi olla jo laukaiseva tekijä tällaiselle maalitukselle.

        Joskus ypöyksinäisyydessä elävät ihmkiset ovat tämän toiminnan uhreja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2431
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1615
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1414
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1212
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      988
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      972
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      932
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      825
    Aihe