Pitääkö miehen lapsille ostaa samaa mitä omillenkin?

Anonyymi

Mä en yleensä maksele miehen lasten asioita, kun heillä on äitikin. Mies maksaa kyll mun lasten asioita kun omani asuu tässä, niin se on luonnollista. Siitä tulee usein kinaa, mutta järkeilen sen niin ,etten ole vastuussa toisen lapsista rahallisesti kun khyvät täällä vaan huvikseen eikä tee mitään. Huutavat ja sotkevat ja ovat muutenkin hankalia. En vaan ymmärrä että mun olisi maksettava muiden kuin omieni.
Äitipuolen homma on kasvattaa ja koemntaa muttei maksella kenenkään ylimääräisen lapsen elmää. Ostan omille kaiken mitä haluu, ja siitä miehenlapset on kateellisia , mutta ei se heiluta. Eilen mies toi mun lapsilleni pyörät, muttta osti omillensa uudet vaihdepyörät, niin tottakai minun lapset surivat että saivat huonommat, jotkut vanhat, mutta ehdotin että pitäisivät yheisenä että kaikki saisivat ajella millä haluaa. Mutta pyrötä on lukittu ettei mun lapset saa ajaa niillä, mitä voisin tehdä, minusta se on väärin. Voisib kieltää lukitsemasta niitä, mutta mies ei syostu siihen. Harmi että mun lapset saivat vanhat rätiskät.

15

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yleensä, meillä mihen lapset saavat meidän lapsilta vanhat vaatteet ja tavarat, kätevä niin säsästyy rahaa muuhun, lomiin ja reissuihin ja sisustukseen. Me maksamme jo elareita heille joten on turhaa tiukkaa rahaa laittaa ylimääräiseen. Ovat täällä onneksi vähän ei mene ruokaan kaan paljon. Muutoin on hyvä et on lapsilla seruaa ja saan vähän kotihommiin apua, ihan hotelli ei olla. Laiskoja ovat. niin meillä.

• Anonyymi

Sama juttu meillä,kätevää, mutta kokoeroista tulee usein napinaa, kun ovat muutaman vuoden vanhempia ja valittavat vaan aina saadessaan vaikka miten hienoja lelujakin.

• Anonyymi

Ei yleensä, meillä naiseni lapset saavat minun lapsilta vanhat vaatteet ja tavarat, kätevä niin säästyy rahaa muuhun, lomiin ja reissuihin ja sisustukseen. Minä maksan jo elareita exälleni joten on turhaa tiukkaa rahaa laittaa ylimääräiseen. Tavallaan minun ostamia tavaroita ja vaatteita . Naiseni lapset Asuvat jo täällä joten ruokaa menee paljon. Muutoin on hyvä et on lapsilla seruaa ja saan vähän kotihommiin apua, ihan hotelli ei olla. Laiskoja ovat. niin meillä.

• Anonyymi

Meiiheni osta omilleen leluja ja tavroiyta , vaatteita ym ja makselee hurmisumia elareita. Vähän kahdetiuttaa kun itse olen työtön eikä mun lapset saa isältään kun elarit, ei muuta, enkä voi ostellaan lapsilleni tavara paljoitta enkä vaatteita kun kirpparilta. Meis ei halua ostella mun lapsilleni mitään ruuastakin tulee riitaa kun syöme muka häne ja hänen lastensa ruuat kun ovat täällä. Jos asumm e miehen luona niin hän on velvoilline elättämään meidät vai mitä mieltö Jos lähtisimme pois ei mulla olisi sitäkään mitä on nyt, olisimme todellisessa kurjuudessa, nyt en maksele asumisesta mitään joten kaikki jää meille käytettävksi. Miten saan loppun tuon mielettöömön ostamisen hänen lapsilleen, eikä pitäs ajatella meitä jotka olemme täsä eikä noita etnisiä.

• Anonyymi

Tottakai - tyhmä kysymys!!!

• Anonyymi

Ei tietenkään - tyhmä kysymys!!!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on tyhmiä kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on tyhmiä kysymyksiä.

Onpas tyhmä kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas tyhmä kysymys.

Idiootti keskustelu.

• Anonyymi

Jos sutturat rikkoo tositen perheet, niin kyllä sitten miehen pitää maksaa siitä ex lapsille ja ex vaimolleen reilusti elatusta.

Sutturan kersat ei tarvi toisten lapsen isältä yhtään mitään, suttura maksaa omien kakaroiden elämän.

• Anonyymi

Jos häntäheikki rikkoo toisten perheet, niin kyllä sitten naisen pitää maksaa siitä ex lapsille ja ex miehelleen reilusti elatusta.

Häntäheikin kersat ei tarvi toisten lapsen äidiltä yhtään mitään, häntähessu maksaa omien kakaroiden elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos häntäheikki rikkoo toisten perheet, niin kyllä sitten naisen pitää maksaa siitä ex lapsille ja ex miehelleen reilusti elatusta.

Häntäheikin kersat ei tarvi toisten lapsen äidiltä yhtään mitään, häntähessu maksaa omien kakaroiden elämän.

Onpas nuo häntäheikit ja sutturat sitten pahoja 🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne, eivät osaa edes hävetä. Jatkuvasti rikkoo useita perheitäl elättäjää etsivät.

Kun kuljette kaupungilla ja katselette ymprillenne, siellä niitä on, jatkuvasti kärkkymässä toisten miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne, eivät osaa edes hävetä. Jatkuvasti rikkovat useita perheitä elättäjää etsivät, kun eivät osaa muuta, kun juopotella, mokomat häntäheikit.

Kun kuljette kaupungilla ja katselette ymprillenne, siellä niitä on, jatkuvasti kärkkymässä toisten naisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe