ilman mitään pelkoja, paineita, olla vain. Olisiko se onnea.
Joskus tahtoisin vain olla rauhassa
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon lisäisin vielä muutaman tekijän niin puhuisin todellisesta onnesta , oliko se onnen kaava sittenkään monimutkainen...
Me ollaan ihme, yhdessä ihme
Ei enää minä vaan me...- Anonyymi
Suuri ihme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri ihme!
Ei riitä ja voisin lisätä sanan pari vielä mutta kun ei sellaisia sanoja ole kukaan vielä keksinyt.
- Anonyymi
Pelot ja paineet voit poistaa ihan vain itse. Niistä tulee sellaisia sinun pääsi sisällä. Vinkiksi.
- Anonyymi
Ja myös palstalla oloa kannattaa rajoittaa minimiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös palstalla oloa kannattaa rajoittaa minimiin.
Sisäistin tuon jo ja hyvä näin.
- Anonyymi
Skitsofreenisen raivon kohteena ja kokeneena voin sanoa, et tietynlaisen pelon yli pääseminen vaatii etäisyyden ottoa pelon aiheuttajaan. Poistuuko se koskaan vai onko sen kanssa vain opittava elämään? Näin minä pyrin ainakin oppimaan.
Sitä kautta se onnellisuuskin on mahdollista tavoittaa. Näin haluan uskoa. Yhtä lailla huonolla onnella voi joutua kohtaamaan ikäviä asioita, kun sattuu vain olemaan väärään aikaan väärässä paikassa? Huumeet lisää tätä vaaran mahdollisuutta nykyisin. - Anonyymi
Olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775