Vai keskittyykö hän pelkästään tappouhkauksiin?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Reino-tossuja käyttävä ei voi olla vaarallinen.
- Anonyymi
Oisko ollut parempi, jos olisi ollut Sauli-tossut, uskottavampi ja pelottavampi?
- Anonyymi
Miksi tavallisella ihmisellä on ase hallussaan ???????????
- Anonyymi
Mutta eihän Stefan ole mikään tavallinen ihminen, on kolme rsttiskäryä ja yhdessä niissä myös huumeet oli mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eihän Stefan ole mikään tavallinen ihminen, on kolme rsttiskäryä ja yhdessä niissä myös huumeet oli mukana.
Vankeustuomio parasta aikaa päällä.
Onko Stefan suorittanut hyväksytysti metsästäjätutkinnon? Maksaako hän riistanhoitomaksut?
- Anonyymi
Pitäiskö ap.n vähän miettiä tykönään, mitä täällä oikein kyselee? Onko sinusta nyt henkilökohtaisesti mukavaa, kun kuumat teet tuli sieraimista ulos ja meinasin kuolla? Onko sinulla hajuakaan, miltä tuntuu kuumat teet nenässä ja näppäimistöllä?!
- Anonyymi
Ässät tietää miltä tuntuu teepussit nenässä.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässät tietää miltä tuntuu teepussit nenässä.
Kuulostaa oudolta
- Anonyymi
Yhdessä ketjussa oli hauskoja nimiä. Paukkupete, Guppiukko. Onko muita kivoja ollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470