Ja niin opetuslapset sitten saapuivat Jerikoon, jossa Jesuksen maallinen tomumaja sijaitsi. He alkoivat puhua.
Judas: Herra. Me kaipaamme saarnaasi. Voitko tulla Jerusalemiin puhumaan kansalle? Kansalla on sanan nälkä.
Jesus: En voi. Tulkoon Jerusalemin poppoo tänne.
Jakob: Mutta kuinka sinun oppisi leviää, jos vain lepäät tässä lehmänlantamökissä Jerikossa?
Jesus: Kyllä se leviää. Turhaan sinä huolehdit siitä.
Pietari: Kansa luulee, että saarnasi eivät pidä paikkaansa tai että epäröit sanan julistamista. Miksi siis piileskelet täällä Jerikossa?
Jesus: Piileskelen missä piileskelen. Tänään on vapaapäivä.
Andreas: Kyllä sinun nyt pitää lähteä saarnaamaan. Sinulle olisi nyt tilausta.
Sitten Jesus otti suuren vesikannun, siunasi sen. Siitä tuli viiniä. Niin hän sitten joi yhdessä opetuslasten kanssa koko kannun tyhjäksi.
Jesus: No niin! Taidetaan lähteä Jerusalemiin! Saarnataan niin että jytäjää.
Opetuslapset riemastuivat, koska he huomasivat Jesuksen selkeästi aktivoituneen. Lepopäivän ehtii pitää huomennakin ja kuolema kuittaa univelat.
Jeesus pitää lomaa
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanotaanhan evankeliumissa: Työmies on viikonloppupullonsa ansainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017068- 1592086
- 1131728
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979