Mies, kuinka paljon nousee

Anonyymi

Penkistä? Nouseeko tarpeeksi paljon, että jaksat kantaa morsiammen kynnyksen yli?

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      50 kg kuukaudessa

    • Anonyymi

      Eikös siinä käytetä selkää ja jalkoja enemmänkin.

      • Anonyymi

        heh heh, jos joku meinaa siirtää morsiamen rintalihaksilla kynnyksen yli, pitää maata lattialla selällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh heh, jos joku meinaa siirtää morsiamen rintalihaksilla kynnyksen yli, pitää maata lattialla selällään.

        No pitäähän siinä nyt vähän käsivarsissakin olla voimaa. Niillähän sinä sitä morsianta siinä kannattelet. Jos on jotkut pulkannarut, niin putoaa morsian pyrstölleen lattialle. Murtuu vielä häntäluu.


    • Anonyymi

      Onko se jalaton morsian?

    • Anonyymi

      Riippuu onko hän morsian

      • Anonyymi

        Kanna syringeissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanna syringeissä

        Naisen kantaa munallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kantaa munallaan

        Nyt kuulostaa hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kantaa munallaan

        Yök!


    • Anonyymi

      En tule naimisiin menemään.

    • Anonyymi

      Tuleva morsian kannattaa patistaa laihdutuskuurille, tilata 36 (s) koon hääpuku, varata kirkko, asettaa samalla DL laihtumisille ja päästää morsian punnituksen kautta vasta alttarille. Sillä varmistaa, että ei ole yli sallitun rajan. :D

      • Anonyymi

        Ja kuka vielä tuon jälkeen haluaa juuri sinun morsiammeksesi? Aika kovat vaatimukset! 😅


      • Anonyymi

        Ihanaa huumoria :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka vielä tuon jälkeen haluaa juuri sinun morsiammeksesi? Aika kovat vaatimukset! 😅

        Minä olen nainen. Minulle mielellään mies voisi asettaa DL:n laihtumiselle. Itse asiassa asetan sen itselleni pian, kun ostan 38 (m) koon valmistujaismekon. Ajattelin, että on mahduttava siihen alkusyksystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen. Minulle mielellään mies voisi asettaa DL:n laihtumiselle. Itse asiassa asetan sen itselleni pian, kun ostan 38 (m) koon valmistujaismekon. Ajattelin, että on mahduttava siihen alkusyksystä.

        P.S. Tuo ei sitten ollut huumoria! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka vielä tuon jälkeen haluaa juuri sinun morsiammeksesi? Aika kovat vaatimukset! 😅

        Olet varmasti ostanut hänelle jo huomentalahjaksi lahjakortin plastiikkakirurgille silikonirintojen asennukseen? Valitsitko kooksi montako desiä? Ehkä vastaamaan XL -kokoa? 😁


      • Anonyymi

        Oh, ja millaisiksi pimppikarvat pitää ajella hääyöksenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh, ja millaisiksi pimppikarvat pitää ajella hääyöksenne?

        Karvat pitää olla ajeltu hääyönä. Ei tässä minkään karhun kanssa olla alttarille kävelemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvat pitää olla ajeltu hääyönä. Ei tässä minkään karhun kanssa olla alttarille kävelemässä.

        Oh, häämme peruuntuvat 😰 En nimittäin suostu ajamaa pimppikarvoja kokonaan pois! Pieni siistiminen on kyllä eri juttu.

        Enkä taida muutenkaan olla sellainen nainen, joka keskittyy tuollaisiin asioihin.

        Kilahtaako karhunkesytys? Jos hääyönä huomaat, ettei pimppini ole puitu, sidotko minut sänkyyn köysillä käsistä ja jaloista, ja ajelet omakätisesti pimpin paljaaksi, ja otat minut sellaisena kun tahdot? 🤔😱🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvat pitää olla ajeltu hääyönä. Ei tässä minkään karhun kanssa olla alttarille kävelemässä.

        Repesin! Oliko pakko tulla tähän lankaan sähläämään? Minä vain puhuin viattomasti hääkirkosta ja -puvusta! ;D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen. Minulle mielellään mies voisi asettaa DL:n laihtumiselle. Itse asiassa asetan sen itselleni pian, kun ostan 38 (m) koon valmistujaismekon. Ajattelin, että on mahduttava siihen alkusyksystä.

        Mitä järkeä laihtua valmistujaisiin/omiin häihinsä ja sen jälkeen lihoa takaisin. Jos sinä kamppailet jo nyt painosi kanssa, niin valmistujaiset ja juhlat eivät sitä mihinkään muuta. Se painon kurissa pitäminen tulee olemaan yhtä kamppailua.

        Jokainen astelkoon alttarille sellaisen kanssa, joka on sopiva just sellaisenaan, ilman vaatimuksia. On itsekästä ja narsistista hallintaa vaatia toista ihmistä laihtumaan itsensä vuoksi. Siinä koitetaan ottaa kontrolli toisen elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä laihtua valmistujaisiin/omiin häihinsä ja sen jälkeen lihoa takaisin. Jos sinä kamppailet jo nyt painosi kanssa, niin valmistujaiset ja juhlat eivät sitä mihinkään muuta. Se painon kurissa pitäminen tulee olemaan yhtä kamppailua.

        Jokainen astelkoon alttarille sellaisen kanssa, joka on sopiva just sellaisenaan, ilman vaatimuksia. On itsekästä ja narsistista hallintaa vaatia toista ihmistä laihtumaan itsensä vuoksi. Siinä koitetaan ottaa kontrolli toisen elämästä.

        Jokaisen elämänmuutokset ja omaa elämää koskevat päätökset on ihmisen oma asia, ei muiden. Ihan oma on elämäni ja päätökseni, jos ja kun koen ja tiedän painonpudotuksen omalla kohdalla erittäin tärkeäksi, välttämättömäksi ja omaa elämänlaatua monin tavoin parantavaksi, se ei kuulu silloin sinulle tai kenellekään muulle, vaikka siitä kirjoittaisinkin julkisella palstalla. Suosittelen kaikille muillekin ylipainoisille painonpudotusta, pysyviä terveellisiä elämänmuutoksia, normaalipainoa ja siinä pysymistä.

        Jokainen toki tekee päätökset omaa elämää liittyvistä asioista. On kuitenkin ihan fakta, että pysyminen normaalipainoisena tai normaalipainon tavoittelu ja laihduttaminen ylipainoisilla edistää ja ylläpitää terveyttä monin tavoin. En ymmärrä, miten vedät narsistikortin esiin, kun ihminen puhuu omasta painonpudotuksestaan. Eikö se ole kontrollia ja manipuloimista, jos yrittää estää ihmistä toteuttamasta itseään ja edistämästä terveyttään ja lisäämällä elinvuosiaan ja tyytyväisyyttään? Mikä siinä toisten laihduttamisesta ja laihtumisessa on niin uhka? (Olen muuten tuollaisiin naisiin törmännyt ennenkin, jotka tuollaista jauhaa.) En ole itse ainakaan kehottanut ketään laihtumaan itseni vuoksi ja itse laihdutan ja muutan elämäntapoja ensisijaisesti itseni vuoksi. On manipuloivaa ja kontrolloivaa yrittää estää toisia laihtumasta tai vähätellä painonpudotuksen ja terveiden liikunta- ja ravitsemustottumusten merkitystä ja terveyttä edistävää merkitystä etenkin ylipainoisille ja reilusti ylipainoisille. En ole itse koskaan törmännyt tuollaiseen tutkimustietoon. Se tutkimustieto, johon olen törmännyt ja se kokemus, mikä itselläni eri painoisena on ollut, puoltaa sitä, että normaalipaino edistää psyykkistä ja fyysistä terveyttä, jaksamista, hyvinvointia ja että ylipaino taas johtaa moniin liitännäissairauksiin, väsymiseen jne. Kerro ihmeessä, jos tiedät, että lihavuudella on jotain positiivisia terveysvaikutteita. Linkitäthän tutkimukset vastaukseesi.


    • Anonyymi

      Ei nouse. Ehkä jaksais vetää kynnyksen yli. Yhteinen yö lattialla löllöttäen.

      • Anonyymi

        👍.


    • Anonyymi

      Se mies jaksaa. On kantanu mua pidemmällekin kun pelkästään kynnyksen yli toiseen huoneeseen.

      Se on niin sulonen kun salaa tykkää siitä et on niin vahva ja mä niin pikkuinen et nousen helposti syliin.

      Tosin kyllä sen huomaa et myös reeniä on tehty. Ei ihan heikossa kunnossa nousta mä sylissä istuen sohvalta ja kanneta sänkyyn. Kyl se vähän on jotain lihasreeniä vaatinu.

    • Anonyymi

      No siinä täytyy kyllä aloittaa rankka harjoittelu, kun nuo morsmaikut tapaa pullahtaa tosi nopeesti sellasiksi tonnikeijukaisiksi, ettei niitä ihan jokapojan lihaksilla enää nostele. Kattoo tuolla ulkonaki taas koronatalven seurauksia, niin naiset tuppaa oleen jo puolet miehiään leveempiiki. Iso persekki jo ovenkarmiin ottas kiinni.

      • Anonyymi

        Miehet tykkää kun naisilla on muhkea persse.


    • Anonyymi

      200kg

      • Anonyymi

        Eikö tuossa revähdä paikat?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh. 👅

        Tuo linkin mies on kyllä erittäin hyvässä mielessä huh huh! ;)


    • Anonyymi

      Sivelen luistonestoa kynnykselle😋

    • Anonyymi

      Ei vaiteskaan. Oon tehnyt 150kgx8 toistoa. Se taisi antaa 190kg max. ykkönen. Nyt ei nouse lähellekään kun käsivammanen. Hermotus ja paino ratkaisee, ei välttämättä miltä näyttää.Jokatapauksessa ap kyllä nousee ylös. Hyvät yöt.

      • Anonyymi

        Ei pidä liikaa rehkiä oman terveyden kustannuksella. Kyllä jo se, että mies on vähän tai jonkin verran lihaksikas, on ihan hyvä. Ei tarvitse yrittää olla yhtä leveä kuin pitkä, jos lihaksikkuudesta puhutaan. En kyllä kiellä, etteikö lihaksikkaat miehet kääntäisi tämän neitokaisen päätä. Tässä esimerkki sellaisesta treenatusta urhosta, joka kääntäisi varmasti pään.
        https://www.youtube.com/channel/UClptohM1l5aaHoYiRU3_Xlw/videos


    • Anonyymi

      Eiköhän se kottikärryllä onnistu.

      • Anonyymi

        Näinpä.


    • Anonyymi

      100kg. Saman verran kuin perseeni painaa 💪

    • Anonyymi

      Enemmän kelailisin sitä mitä nousee pankista.

      • Anonyymi

        Rahalla ei voi kompensoida kaikkea tai ei läheskään kaikkea. Kyllä minä olen kiinnostunut, mitä liikkuu pään sisällä ja miltä mies näyttää. Pankista tarvitsee miehellä nousta sen verran, että saa itsensä elätettyä ja laskunsa maksettua. Elämässä voi myös sattua ja tapahtua sekä miehille että naisille ja joutua työttömäksi tai uudelleenkin kouluttautumaan, jos ei ole töitä. Silloin on merkitystä sillä, mitä liikkuu pään sisällä ja että on motivoitunut ja eteenpäin pyrkivä. Vaikka olisi kuinka rikas mies ja pankista nousisi mitä tahansa, voi olla sisäisesti ja/tai ulkoisesti vastenmielinen tai ei-fyysisesti-viehättävä. Useimpia naisia myös kiinnostaa ja viehättää enemmän lihaksikkaat ja fyysisesti viehättävät omillaan toimeentulevat kuin ei-fyysisesti-viehättävät rikkaat rahamiehet. (Toki on olemassa myös niitä, joilla nousee sekä penkistä että pankista paljon ja jotka ovat sisäisesti ja ulkoisesti viehättäviä ja joilla ei ole tarvetta kompensoida puuttuvia lihaksiaan tai ulkonäön puutteitaan varakkuudella tms.)


    • Anonyymi

      Olen tehnyt 180kg llä 10 sarjan aikoinaan. Nyt mennee voimailuvuosien jlkeen ehkä kerran satku 😀 t C

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe