Sukkiksissa kiihoittuu

Anonyymi

Onko muita miehiä jotkä tykkäävät laittaa jalkaan sukkahousut?
Sukkiksissa ihana myös käydä lenkillä, kulli näkyy mukavasti niiden läpi.
Nimimerkillä: sukkikset kiihoitaa

16

852

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä tykkään

    • Anonyymi

      Sukkahousut niin ihanat. Viihdyn niissä 24/7, myös penis tykkää

      • Anonyymi

        Mäkin ja saispa nähdä miltä sä näytät


    • Anonyymi

      Se on jo törkeän puolella kaluston esittely tolleen. T. Sari

    • Terve, minä käytän sukkiksia päivittäin. Todella ihanat. Kesällä shortsit jalassa ja ihonväriset kiiltävät sukkikset ovat makee yhdistelmä.

    • Anonyymi

      Minulle ihastus sukkiksiin alkoi oikeastaan anopin vuoksi. Olin auttamassa anoppia hänen mökillään ja pudota molskahdin laiturilta veteen, kun asettelin venettä sopivaan paikkaan, että saisimme sen sitten talveksi maihin. Minulla ei ollut mitään varavaatteita tietenkään ja menimme ylös mökille missä anoppia alkoi kaivelemaan kaappejaan ja asetti eteeni pikkarit, ohuen paitapuseron ja sukkahousut. Vähän tietenkin vastustelin, mutta tajusin, että jotainhan minulla pitää olla päällä. Päälivaatteiksi sain hänen pinkit verkkarinsa ja niin siinä sitten sovittiin, että menisin hänen luokseen seuravana päivänä uudelleen. Ajelin kotiin ja kiittelin mielessäni, että asuimme vähän syrjässä, niin ei ollut riskiä että joku näkisi minut niissä asuissa. Vaimoa kuitenkin nauratti kun hän ihasteli minua. Hän oli laittanut kahvit jo valmiiksi, enkä välittänyt vahtaa vielä omia asuja ylleni. Siinä sitten iltapäivä vierähtikin ja minusta alkoi se nailonin kosketus iholla tuntumaan ihan mukavalta. Ilta-aterian jälkeen heitin verkkarit pois jalasta, mutta jätin sukkikset ja pikkarit jalkaan, ohon vaimoni totesi, että taidankin pitää niistä. No minä myönsin,että mukviltahan ne todella tuntuivat ja kun vaimoni sanoi hommavansa minulle omia sellaisia ja omaa kokoa vielä, niin asia tuntui ihan kiinnosavalta. Näin aloitin käyttämään sukkahousuja päivittäin ja siinä samassa jatkoin myös pikkareiden käyttöä, mitkä antoivat lisäkiihoketta aviovuoteessa ja se olikin tietysti vaimon mieleen. Vuosien aikana hän on hankkinut minulle paljon erilaisia asuja ja molemmat nautimme niistä. Oli mokoma kertonut anopillekin mieltymyksestäni ja sen seurauksena sain aina anopilta synttäri- ja joululahjaksi ihania alusasuja.

    • Anonyymi

      Kyllähän sukkikset on ihan mahtavat😉

    • Anonyymi

      Moi! Mä tykkäänmyös käyttää sukkahousuja päivittäin. Työpuvun alla ja myös lenkkeillessä paksumpia legginsejä. M 54

    • Anonyymi

      Kyllä tulee käytettyä sukkiksia, ovat ihkuja. Sukkiboy..

    • Anonyymi

      Kyllä sukkisia tulee käytettyä päivittäin kiihottaa tosi paljon pitää niitä, ollut fetissisinä jo murrosiästä asti. M45

    • Anonyymi

      Tosi miellään sukkahousuissa. Miksei hameenkin kanssa

    • Anonyymi

      Kiristää edestä taas

    • Anonyymi

      tihkuu läpi

    • Anonyymi

      On se vaan kumma kuinka toimii kerta toisensa jälkeen.

      Miten kiva on tuntea kylmällä kelillä liukkaat sukkikset housujen alla, tai kuinka ihanaa on nauttia näin keväällä nylonin ilmavuudesta ihon jokaisella neliösentillä, kun voi riisua turhia ja kiristäviä vaatteita.

      Oma obsessio alkoi joskus yhdeksänkymmentäluvun puolella. Olin tuolloin vielä aika nuori, mutta sen verran vanha että en varsinaisesti innostunut kun sain vappuna kutsun joihinkin lasten naamiaisiin.

      Olin jo oikeastaan unohtanut koko jutun, kun se tuli kummittelemaan televisiosta. Tuohon aikaan taisi olla ohjelma nimeltään Rooman Seriffi, tai jotain siihen suuntaan. Joka tapauksessa sarjassa kaksi suunnilleen saman ikäistä poikaa mietti jotain coolia kostyymiä naamiaisiin…

      Jakson lopussa pojat oli puettu niiksi kahdeksi taitoluistelijaksi, jotka jotenkin onnistuivat rusikoimaan rengasraudalla toisiaan olympialaisissa. Kai se oli iso juttu kun minkäkin siitä jotenkin tiesin.

      Ennen kuin kerkisin kissaa sanoa, niin jotenkin oli sovittu, että minä ja about saman ikäinen serkkupoika oltaisiin sitten taitoluistelijoita. Ainoastaan rengasrauta vaihtui matkalla puhallettavaan vasaraan.

      Kun sitä sitten pääsi kokeilemaan nyloneita, niin eihän siitä ollut enää mitään paluuta takaisin. Se ohuen sukkahousun ”alaston tunne” kertoi kyllä miten kielletystä hedelmästä oli kyse.

      Eikä loppua näy. Joka kerta kun jossain näkee nyloniin verhotun säären, niin tuo tuttu kihelmöivä tunne nousee mahanpohjasta ja täyttää koko kehon.

    • On muita mulla joka päivä sukkikset töissäkin

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe