Ajatuksia aiheesta...

Anonyymi

1. On varsin omituista väittää, että jos kannattaa aborttioikeutta, sen seurauksena jotenkin vihaisi lapsia tai haluaisi tappaa lapsia. Väitteelle ei ole perusteluja. Abortteja tehdään myös ihmisille, joilla jo on lapsia.

2. Suuri osa ihmisistä ei tee ikinä aborttia. Ei tietenkään tee, koska suurin osa ei onneksi koe sitä ei-toivottua raskautta. Miehet, iäkkäät, lapset... Se tilanne osuu vain joidenkin kohdalle.

3. Vaikka ihminen ei haluaisikaan omalla kohdallaan aborttia tehdä, se ei tarkoita sitä, että hän haluaisi kieltää muiltakin sen valinnan. Eihän jokainen absolutistikaan esimerkiksi kannata kieltolakia.

4. Uskonto ja abortin vastustus. Melkoinen sotku. Uskovaisista varsin suuri osuus vastustaa abortteja. Tyypilliseen uskovaisten tapaan juju piilee siinä, että ne omat valinnat halutaan pakottaa muillekin. Abortin vastustamisen ohessa siis vastustetaan myös esiaviollista seksiä ja vaikkapa määritellään siinä sivussa myös mies "perheen pääksi".

5. Typerä mustavalkoisuus tässä keskustelussa on idioottimaista. Ihminen vci olla jotakin mieltä ilman toisen nimittelyä ja leimaamistakin. Typerä käytös ei ole muuta kuin typerää käytöstä.

39

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella lapsella (ja aikuisellakin) on oikeus omaan elämäänsä ennen ja jälkeen syntymänsä aina elämänsä loppuun asti. UNFPA. Se oikeus ei häviä mutuillasi, vaikka vielä toisenkin vuosikymmenen siitä jankuttaisit.

      Jokaisella aikuisella on velvollisuus toimia vastuullisesti ja vastata itse omista valinnoistaan eikä selviytyä ongelmistaan toisten perusoikeuksia polkemalla.

      Näin toimii trollimaailman ulkopuolinen maailma.

      • Anonyymi

        Ole ystävällinen ja koeta ottaa kantaa sanomisiini - jos sinun on pakko kantaa ottaa. Älä puhu sivussa ketjun aiheesta.


    • Anonyymi

      Jos kannattaa suojattomien lasten tappamista mukavuusaborteissa ja toimii tällaisen lasten teilausmenetelmän ylläpitämiseksi, on ilmeistä ja tekojen mukausta, olettaa, että tällaiset henkilöt myös vihaavat lapsia. Joka tapauksessa on henkensä menettäneiden lasten osalta yhdentekevää tehdäänkö tekoset vihassa vai ahneudessa tai muussa harhassa.

      Aborttiuskonto on epä-älyllisintä ja väkivaltaisinta uskontoa. Kultin jäsenet tekevät mielipiteistään ja etuisuuksistaan palvonnan kohteita, joille uhrataan lapsia.

      Lapsen ihmisoikeuksien tallaaminen on paitsi typeryyttä varsinkin väkivaltaa, jota aborttiuskikset harjoittavat. Väkivalta on väkivaltaa . Lasten tappaminen on lasten tappamista tehtiinpä sitä millä verukkeella tahansa.

      • Anonyymi

        Valitettavasti tämäkin tekstisi on sivussa avauksessa esillä olevista teemoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tämäkin tekstisi on sivussa avauksessa esillä olevista teemoista.

        Älä jankuta, opettaja!
        Palstan aihe on abortti ja siitä voi kukin keskustella tuoden esiin omia ajatuksiaan eikä tarvitse keskittyä sinun mututeesiesi käsittelyyn. Sinulla ei ole mitään ylivaltaa määräillä tai rajata täällä toisten kirjoittelua abortista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tämäkin tekstisi on sivussa avauksessa esillä olevista teemoista.

        Aborttiasiamies on kyvytön keskustelemaan esiin tuomistaan abortin piirteistä.

        Tätä on ylimielisyys ja epä-älyllisyys sekä tiedon sekä yleissivistyksen puute. Osaltaan tämä selittää mukavuusabortit ja lapsiin kohdistuvat julmuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jankuta, opettaja!
        Palstan aihe on abortti ja siitä voi kukin keskustella tuoden esiin omia ajatuksiaan eikä tarvitse keskittyä sinun mututeesiesi käsittelyyn. Sinulla ei ole mitään ylivaltaa määräillä tai rajata täällä toisten kirjoittelua abortista.

        Miksi sitten tunget sellaiseen ketjuun, jonka aiheesta sinulla ei ole halua keskustella? Sinulla on esillä ketjuja, joissa voit keskustella oman halusi mukaan. Lisäksi voit itse avata kokonaan uuden ketjun, tai vaikka kymmenen uutta. Oletpa ansioitunut myös siinä, että olet nostellut noita vanhoja ketjuja esiin uudelleen.

        Niin: MIKSI? Et edes halua ottaa mitään kantaa Toisen tekstiin. Samat jutut vain nostat esiin aina uudelleen ja uudelleen. Noin kova juttuko sinulle on lukea näkemyksiä, joista et pidä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aborttiasiamies on kyvytön keskustelemaan esiin tuomistaan abortin piirteistä.

        Tätä on ylimielisyys ja epä-älyllisyys sekä tiedon sekä yleissivistyksen puute. Osaltaan tämä selittää mukavuusabortit ja lapsiin kohdistuvat julmuudet.

        Sinähän tässä kyvyttömältä näytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten tunget sellaiseen ketjuun, jonka aiheesta sinulla ei ole halua keskustella? Sinulla on esillä ketjuja, joissa voit keskustella oman halusi mukaan. Lisäksi voit itse avata kokonaan uuden ketjun, tai vaikka kymmenen uutta. Oletpa ansioitunut myös siinä, että olet nostellut noita vanhoja ketjuja esiin uudelleen.

        Niin: MIKSI? Et edes halua ottaa mitään kantaa Toisen tekstiin. Samat jutut vain nostat esiin aina uudelleen ja uudelleen. Noin kova juttuko sinulle on lukea näkemyksiä, joista et pidä?

        Jos sinä katsot vihapuheesi ja trollauksesi oikeudeksesi, niin toisilla on oikeus puuttua vihapuheeseesi, korvata virheväittämäsi faktoilla ja ilmaista närkästyneisyytensä vihastasi ihmisten laillisia perusoikeuksia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä katsot vihapuheesi ja trollauksesi oikeudeksesi, niin toisilla on oikeus puuttua vihapuheeseesi, korvata virheväittämäsi faktoilla ja ilmaista närkästyneisyytensä vihastasi ihmisten laillisia perusoikeuksia vastaan.

        Mikä kohta avauksessa on vihapuhetta? Kertoisitko?


    • Anonyymi

      Millainen on ihminen joka pitää suojattoman lapsen surmaamista "oikeutena"?

      Eikö kaikkien hälytyskellojen pitäisi soida niin asianomaisen kuin ympäristön piirissä?

      Eikö tämä ole mustinta vihapuhetta lasta vastaan? Missä torkkuu apukaisvaltakunnan syyttäjä?

      • Anonyymi

        Koeta pysyä avauksen teemoissa.


    • Abortinkannattajat eivät vihaa lapsia. Itse en vaan halunnut heitä elämääni. Ei ole mun juttuni. Kaikista ei ole äideiksi, en myöskään heistä joilla on jo lapsia. Jokainen saa tehdä mitä haluaa, lain sallimissa puitteissa.

      • Anonyymi

        Lapsensa tappaja on kuin pedofiili, vai mitä sitten tarkoitat. Rakastan lapsia, joten abortoin niitä. ???? Pedofiilikin rakastaa lapsia ja käyttää niitä hyväsi omiin tarkoituksiinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsensa tappaja on kuin pedofiili, vai mitä sitten tarkoitat. Rakastan lapsia, joten abortoin niitä. ???? Pedofiilikin rakastaa lapsia ja käyttää niitä hyväsi omiin tarkoituksiinsa.

        Mitä ihmettä sä oikein selität?! En rakasta lapsia, en vihaa heitä, he ovat minulle täysin toisarvoisia.


    • Anonyymi

      Aloittaja:"" Siksi kysynkin, miksi sinulla on niin h-tin idioottimainen tapa nimitellä ihmisiä, jaotella hyviin ja pahoihin, leimata muut eri tavalla ajattelevat, erityisesti näköjään juuri uskovaiset typeriksi, vaikka itse olet juuri malliesimrkki niin täydellisen mustavalkoisesta typerästä ajattelusta. Luuletko todella, että tuollainen typerä trollaus olisi merkki jostain sivityneestä, asiat hallitsevasta ihmisestä, joka ei näytä ymmärtävän edes ihmiskirjon moninaisuutta ja ihmiskunnan perusoikeuksia? Silti suu vaahdossa kiihkoat jotain typeriä mutujasi ja propagandaasi kuin joku äärilahkon saarnaaja. Sinun on hyvä nähdä, miten typerää tuo vaahtoamisesi on ja todella ristiriitaista skitsofrenista.Typerä mustavalkoisuutesi tässä keskustelussa on idioottimaista. Ihminen voi olla jotakin mieltä ilman toisen nimittelyä ja leimaamistakin. Oikeassa olemisen tahto on hyväksi vain silloin, kun on oikeassa.

      • Anonyymi

        Täh?

        Rauhoitu ja pysy asiassa.


      • Anonyymi

        Hyvin sopii teksti suhun!


      • Anonyymi

        Siksi kysynkin, miksi sinulla on niin h-tin idioottimainen tapa nimitellä ihmisiä, jaotella hyviin ja pahoihin, leimata muut eri tavalla ajattelevat, erityisesti näköjään juuri abortin hyväksyjät fanaatikoiksi, vaikka itse olet juuri malliesimerkki niin täydellisen mustavalkoisesta typerästä ajattelusta.

        Luuletko todella, että tuollainen typerä trollaus olisi merkki jostain sivityneestä, asiat hallitsevasta ihmisestä, joka ei näytä ymmärtävän edes ihmiskirjon moninaisuutta ja ihmiskunnan perusoikeuksia? Silti suu vaahdossa kiihkoat jotain typeriä mutujasi ja propagandaasi kuin joku äärilahkon saarnaaja. Sinun on hyvä nähdä, miten typerää tuo vaahtoamisesi on ja todella ristiriitaista skitsofrenista.

        Typerä mustavalkoisuutesi tässä keskustelussa on idioottimaista. Ihminen voi olla jotakin mieltä ilman toisen nimittelyä ja leimaamistakin. Oikeassa olemisen tahto on hyväksi vain silloin, kun on oikeassa.

        Vuoroin vieraissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh?

        Rauhoitu ja pysy asiassa.

        Itsehän juuri aloituksessa hyökkäsit laillisesti toimivaa ihmisryhmää vastaan mollaten ja maalittaen heitä. Kts. kohta 4. Etkö edes itse ymmärrä, mitä trollaat ja maalitat vai oletko todella oikeasti noin tyhmä?

        Voisit itse rauhoittua ja pitää vaikka vuoden tauon ja tutkistella sillä aikaa itseäsi opetella oikeaa elämää sairaan trollitoimintasi sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän juuri aloituksessa hyökkäsit laillisesti toimivaa ihmisryhmää vastaan mollaten ja maalittaen heitä. Kts. kohta 4. Etkö edes itse ymmärrä, mitä trollaat ja maalitat vai oletko todella oikeasti noin tyhmä?

        Voisit itse rauhoittua ja pitää vaikka vuoden tauon ja tutkistella sillä aikaa itseäsi opetella oikeaa elämää sairaan trollitoimintasi sijaan.

        Mitkä asiat kohdassa 4. ovat jotenkin maalittavia tai epätosia? Ole hyvä ja kerro. Sitten voimme pohtia, miten niitä pitäisi korjata.

        Onko muuten se maalittamista, kun sinä itse nimittelet toisia murhaajiksi ja milloin milläkin nimellä vain siksi, että he ovat eri mieltä kuin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä asiat kohdassa 4. ovat jotenkin maalittavia tai epätosia? Ole hyvä ja kerro. Sitten voimme pohtia, miten niitä pitäisi korjata.

        Onko muuten se maalittamista, kun sinä itse nimittelet toisia murhaajiksi ja milloin milläkin nimellä vain siksi, että he ovat eri mieltä kuin sinä?

        Kyllä sivistyksen pitää olla sisäsyntyistä. Ei sitä voi ulkoapäin pakottaa.

        Mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sivistyksen pitää olla sisäsyntyistä. Ei sitä voi ulkoapäin pakottaa.

        Mieti sitä.

        Älä viitsi puhua roskaa. Jos et kykene puhumaan itse aiheesta, etsi uusi harrastus. En voi mitään sille, jos argumenttisi eivät kestä kriittistä tarkastelua. Ei se ole minun eikä muiden vika. Katso peiliin.

        Puhut maalittamisesta ja muiden loukkaamisesta ylevästi, mutta itse juuri harrastat sitä. Nytkään et ole saanut oikeastaan sanottua mitään aiheeseen liittyvää. Kaikki huomiosi keskittyy minulle kiukutteluun.

        Koetapa siis puhua asiasta. Jos avauksessani on ongelmia, kerro kohta kohdalta mitkä kohdat ovat väärin ja mikä on totuus. Jos et siihen kykene, sinun lienee syytä etsiä jo muuta elämää itsellesi.

        Moikka siis vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi puhua roskaa. Jos et kykene puhumaan itse aiheesta, etsi uusi harrastus. En voi mitään sille, jos argumenttisi eivät kestä kriittistä tarkastelua. Ei se ole minun eikä muiden vika. Katso peiliin.

        Puhut maalittamisesta ja muiden loukkaamisesta ylevästi, mutta itse juuri harrastat sitä. Nytkään et ole saanut oikeastaan sanottua mitään aiheeseen liittyvää. Kaikki huomiosi keskittyy minulle kiukutteluun.

        Koetapa siis puhua asiasta. Jos avauksessani on ongelmia, kerro kohta kohdalta mitkä kohdat ovat väärin ja mikä on totuus. Jos et siihen kykene, sinun lienee syytä etsiä jo muuta elämää itsellesi.

        Moikka siis vain.

        Samaa jankutustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän juuri aloituksessa hyökkäsit laillisesti toimivaa ihmisryhmää vastaan mollaten ja maalittaen heitä. Kts. kohta 4. Etkö edes itse ymmärrä, mitä trollaat ja maalitat vai oletko todella oikeasti noin tyhmä?

        Voisit itse rauhoittua ja pitää vaikka vuoden tauon ja tutkistella sillä aikaa itseäsi opetella oikeaa elämää sairaan trollitoimintasi sijaan.

        Milloin sinä pidät taukoa?


    • Anonyymi

      On varsin omituista väittää että jos puolustaa pienimpien lasten elämän oikeutta, se olisi jotain naisvihaa, alistamista yms. Ei tosiaan löydy mitään perusteluja.
      Sen sijaan tappamista suosivien mielestä ilmeisesti väkivaltainen tappaminen ilmentää mitä suurinta rakkautta, jos tekijä katsoo sen uhrin "parhaaksi".. h.ullua kyllä.

      "Uskovaisista varsin suuri osuus vastustaa abortteja."

      Varmaankin näin, mutta normaaleista, lapsia suojelevista ihmisistä varsin suuri osa on muuta kuin uskovaisia. Tätähän sinä et vaan kykene erottamaan.

      "Abortin vastustamisen ohessa siis vastustetaan myös esiaviollista seksiä ja vaikkapa määritellään siinä sivussa myös mies "perheen pääksi". "

      Siinä vedellään taas mutkat suoriksi, eli uskovaisuus = yhtä kuin abortin vastustus, ja toisinpäin. Että H.ÖPÖ H.ÖPÖ!! :)

      "Ihminen vci olla jotakin mieltä ilman toisen nimittelyä ja leimaamistakin. Typerä käytös ei ole muuta kuin typerää käytöstä."

      Niinpä. Muille osaat kyllä paatostella, mutta milloin itse alat omaksua omia ohjeitasi?

      • Anonyymi

        Minusta kumma juttu tuo uskovaisten halventaminen. Olisikin oikein hienoa ja superraikastakin, jos kaikki vähänkin heikosti uskovaisetkin nousisivat vastarintaan ja ilmaisemaan kantansa aborttiin. Palsta vaan on niin täynnä ummehtunutta ihmis- ja uskontovihan kylvöä, ettei näin happamaan seuraan viitsi edes tulla ilmaisemaan mielipiteitään. Lapsen surmaajakin on parempi ihminen kuin uskovainen, joka puolustaa sen lapsen elämää. Miten tämä eräiden maailma ja sen propaganda on mennyt tällaiseksi?

        On hienoa, että vielä on ihmisiä, joilla on arvot ja ihmiselämän arvostus korkealla ja haluavat puolustaa puolustuskyvyttömän oikeutta elämäänsä.


      • Anonyymi

        Kaikki abortin vastustajat eivät ole naisten vihaajia tai uskovaisia. Heitä kuitenkin riittää. Täällä on esillä tekstejä, joissa asia esille tulee.

        Minä en hirveästi puhu naisten vihaamisesta abortin yhteydessä. Se on joku muu kuin minä, joka siitä puhuu. Se sen sijaan on selvää, että enemmistö abortin äänekkäimmistä vastustajista on uskovaisia. Sinäkään et millään saa esille edes yhden ei-uskovaisen julkisuuden henkilön nimeä.

        On koomista, että jaksat vaahdota minulle käyttäytymisestä. Laitat surutta minun piikkiini toisten tekstejä. Toisaalta, näet kyllä hyvin mitäpä kieltä täällä käyttää sinun mielipidettäsi edustava taho. Teksti vilisee haukkumasanoja ja loukkauksia. Toki kyseessä onsivupersoonasi. Saman keskelle sijoitetut pisteet paljastavat sinut. Taisi tulla lipsahdus.


      • Anonyymi

        Miksi maalitat muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki abortin vastustajat eivät ole naisten vihaajia tai uskovaisia. Heitä kuitenkin riittää. Täällä on esillä tekstejä, joissa asia esille tulee.

        Minä en hirveästi puhu naisten vihaamisesta abortin yhteydessä. Se on joku muu kuin minä, joka siitä puhuu. Se sen sijaan on selvää, että enemmistö abortin äänekkäimmistä vastustajista on uskovaisia. Sinäkään et millään saa esille edes yhden ei-uskovaisen julkisuuden henkilön nimeä.

        On koomista, että jaksat vaahdota minulle käyttäytymisestä. Laitat surutta minun piikkiini toisten tekstejä. Toisaalta, näet kyllä hyvin mitäpä kieltä täällä käyttää sinun mielipidettäsi edustava taho. Teksti vilisee haukkumasanoja ja loukkauksia. Toki kyseessä onsivupersoonasi. Saman keskelle sijoitetut pisteet paljastavat sinut. Taisi tulla lipsahdus.

        Koominen trollausyritys!
        "Toisaalta, näet kyllä hyvin mitäpä kieltä täällä käyttää sinun mielipidettäsi edustava taho. Teksti vilisee haukkumasanoja ja loukkauksia. Toki kyseessä on sivupersoonasi. Saman keskelle sijoitetut pisteet paljastavat sinut."
        Tosiasia on, että en ole ainoa, joka kirjoittaa ihan faktoja palstalla ja tarttuu pahimpiin trollauksiisi. Vähänkin järkevämpi osaa lukea ja erottaa kirjoittajat toisistaan. Mutta trollille sopii hyvin, että vain yksi ihminen olisi niin typerä, että uskaltaa vastustaa "suurta tietäjää", sitähän sinä käytät: Vain yksi vastustaa, vain pieni kourallinen vastustaa, vain uskovaiset vastustaa, vain miehet vastustaa jne jne, mikä milloinkin parhaiten sopii agendaasi. Se on trollausta, propagandaa!

        Tosiasiassa vain pieni osa naisista tekee abortin ja se määrä on koko ajan laskemassa lisääntyneen valistuksen, ehkäisyn, tietämyksen ja vastuullisuuden kasvaessa ja vain pieni, elämäntaidoiltaan se heikompi kansanosa sosiaalisissa vaikeuksissa ja vastuuttomuudessaan joutuu turvautumaan aborttiin ja vakavimpiinkin ratkaisuihin. Tähän Gisslerkin kai viittaa. Vain pieni piskuinen trolli- ja äärifeministijoukko yrittää epätoivoisesti trollata abortista naisen oikeutena, vaikka sellaista oikeutta ei ole minkään maan laissa. Jopa Venäjällä ja Kiinassa on abortteja alettu dramaattisesti vähentämään. Väestön liikakasvu on toki ongelma jollain alueilla, mutta sitäkään ei YK halua ratkaista aborteilla.

        Onneksi sivistyneisyyden ja vastuullisuuden lisääntyessä aborttien määrä laskee ja ihmiset oppivat toimimaan toisten elämää kunnioittaen jo sen alusta asti.

        Oletko muuten edelleen aktiivi luterilaisuus-palstan trollaaja? Kysyn vaan, kun tuo uskontovihasi näyttäytyy lähes joka kirjoituksessasi. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ei se sisäinen tuskasi ja vihasi ole mikään todiste väitteittesi paikkansapitävyydestä eikä toisten vihaaminen poista vihaasi! Se vain kaventaa kapea-alaista ajatteluasi ja lisää vihaasi ja suvaitsemattomuuttasi.

        Chillaa jo, pidä tauko, se helpottaa sinua, kuten toisessa ketjussa itse kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki abortin vastustajat eivät ole naisten vihaajia tai uskovaisia. Heitä kuitenkin riittää. Täällä on esillä tekstejä, joissa asia esille tulee.

        Minä en hirveästi puhu naisten vihaamisesta abortin yhteydessä. Se on joku muu kuin minä, joka siitä puhuu. Se sen sijaan on selvää, että enemmistö abortin äänekkäimmistä vastustajista on uskovaisia. Sinäkään et millään saa esille edes yhden ei-uskovaisen julkisuuden henkilön nimeä.

        On koomista, että jaksat vaahdota minulle käyttäytymisestä. Laitat surutta minun piikkiini toisten tekstejä. Toisaalta, näet kyllä hyvin mitäpä kieltä täällä käyttää sinun mielipidettäsi edustava taho. Teksti vilisee haukkumasanoja ja loukkauksia. Toki kyseessä onsivupersoonasi. Saman keskelle sijoitetut pisteet paljastavat sinut. Taisi tulla lipsahdus.

        "Se sen sijaan on selvää, että enemmistö abortin äänekkäimmistä vastustajista on uskovaisia."

        Milloin viimeksi täällä joku on vastustanut johonkin uskonnolliseen vedoten, tai montako viestiä keskimäärin vastustavista sisältää mitään uskontoon viittaavaa?
        Tiedetään, sinulle ihan liian vaikeita kysymyksiä, ja vastauksena voidaan odottaa poistokitinää ja jankuttavaa saman tivausta..

        "yhden ei-uskovaisen julkisuuden henkilön nimeä."

        Sekö sinusta osoittaisi sitten, että vastoin mutuasi suurin osa vastustajista ei olekaan uskiksia? Tuskin, vaan saman jankutuksesi jatkuisi vain entisenlaisena. Milloin nähdään todisteesi vastustajien enemmistön uskovaisuudelle? Vai jatkatko edelleen lapsellista todistustaakkasi muualle siirtelyä? SINÄ väität, ja SINÄ todistat Paitsi ettet vaan näytä koskaan pystyvän sellaisiin. Olemattomia onkin aika hankala todistella.

        "Teksti vilisee haukkumasanoja ja loukkauksia. Toki kyseessä onsivupersoonasi. Saman keskelle sijoitetut pisteet paljastavat sinut."

        Tosiaan osuva kuvaus teksteistäsi. Näet lisäksi pisteitä siellä missä niitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koominen trollausyritys!
        "Toisaalta, näet kyllä hyvin mitäpä kieltä täällä käyttää sinun mielipidettäsi edustava taho. Teksti vilisee haukkumasanoja ja loukkauksia. Toki kyseessä on sivupersoonasi. Saman keskelle sijoitetut pisteet paljastavat sinut."
        Tosiasia on, että en ole ainoa, joka kirjoittaa ihan faktoja palstalla ja tarttuu pahimpiin trollauksiisi. Vähänkin järkevämpi osaa lukea ja erottaa kirjoittajat toisistaan. Mutta trollille sopii hyvin, että vain yksi ihminen olisi niin typerä, että uskaltaa vastustaa "suurta tietäjää", sitähän sinä käytät: Vain yksi vastustaa, vain pieni kourallinen vastustaa, vain uskovaiset vastustaa, vain miehet vastustaa jne jne, mikä milloinkin parhaiten sopii agendaasi. Se on trollausta, propagandaa!

        Tosiasiassa vain pieni osa naisista tekee abortin ja se määrä on koko ajan laskemassa lisääntyneen valistuksen, ehkäisyn, tietämyksen ja vastuullisuuden kasvaessa ja vain pieni, elämäntaidoiltaan se heikompi kansanosa sosiaalisissa vaikeuksissa ja vastuuttomuudessaan joutuu turvautumaan aborttiin ja vakavimpiinkin ratkaisuihin. Tähän Gisslerkin kai viittaa. Vain pieni piskuinen trolli- ja äärifeministijoukko yrittää epätoivoisesti trollata abortista naisen oikeutena, vaikka sellaista oikeutta ei ole minkään maan laissa. Jopa Venäjällä ja Kiinassa on abortteja alettu dramaattisesti vähentämään. Väestön liikakasvu on toki ongelma jollain alueilla, mutta sitäkään ei YK halua ratkaista aborteilla.

        Onneksi sivistyneisyyden ja vastuullisuuden lisääntyessä aborttien määrä laskee ja ihmiset oppivat toimimaan toisten elämää kunnioittaen jo sen alusta asti.

        Oletko muuten edelleen aktiivi luterilaisuus-palstan trollaaja? Kysyn vaan, kun tuo uskontovihasi näyttäytyy lähes joka kirjoituksessasi. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ei se sisäinen tuskasi ja vihasi ole mikään todiste väitteittesi paikkansapitävyydestä eikä toisten vihaaminen poista vihaasi! Se vain kaventaa kapea-alaista ajatteluasi ja lisää vihaasi ja suvaitsemattomuuttasi.

        Chillaa jo, pidä tauko, se helpottaa sinua, kuten toisessa ketjussa itse kerroit.

        Miksi maalitat toista kirjoittajaa noin tökerösti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se sen sijaan on selvää, että enemmistö abortin äänekkäimmistä vastustajista on uskovaisia."

        Milloin viimeksi täällä joku on vastustanut johonkin uskonnolliseen vedoten, tai montako viestiä keskimäärin vastustavista sisältää mitään uskontoon viittaavaa?
        Tiedetään, sinulle ihan liian vaikeita kysymyksiä, ja vastauksena voidaan odottaa poistokitinää ja jankuttavaa saman tivausta..

        "yhden ei-uskovaisen julkisuuden henkilön nimeä."

        Sekö sinusta osoittaisi sitten, että vastoin mutuasi suurin osa vastustajista ei olekaan uskiksia? Tuskin, vaan saman jankutuksesi jatkuisi vain entisenlaisena. Milloin nähdään todisteesi vastustajien enemmistön uskovaisuudelle? Vai jatkatko edelleen lapsellista todistustaakkasi muualle siirtelyä? SINÄ väität, ja SINÄ todistat Paitsi ettet vaan näytä koskaan pystyvän sellaisiin. Olemattomia onkin aika hankala todistella.

        "Teksti vilisee haukkumasanoja ja loukkauksia. Toki kyseessä onsivupersoonasi. Saman keskelle sijoitetut pisteet paljastavat sinut."

        Tosiaan osuva kuvaus teksteistäsi. Näet lisäksi pisteitä siellä missä niitä ei ole.

        "Sen sijaan tappamista suosivien mielestä ilmeisesti väkivaltainen tappaminen ilmentää mitä suurinta rakkautta, jos tekijä katsoo sen uhrin "parhaaksi".. h.ullua kyllä."

        Buuaahhaahh...

        Ei pisteitä keskellä sanaa, ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sen sijaan tappamista suosivien mielestä ilmeisesti väkivaltainen tappaminen ilmentää mitä suurinta rakkautta, jos tekijä katsoo sen uhrin "parhaaksi".. h.ullua kyllä."

        Buuaahhaahh...

        Ei pisteitä keskellä sanaa, ei...

        Läheskään jokaisessa tämänkään ketjun vastustavassa viestissä ei ole pisteitä keskellä sanoja, jos olet sattunut huomaamaan. Joten kyse on edelleen harhoistasi. Buhhohhhaaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi maalitat toista kirjoittajaa noin tökerösti?

        Ihan perusteellisesta syystä kirjoitushistoriansa tuntien. Oma vastinneni oli siihen hyvin lievä ja jopa sävyisä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheskään jokaisessa tämänkään ketjun vastustavassa viestissä ei ole pisteitä keskellä sanoja, jos olet sattunut huomaamaan. Joten kyse on edelleen harhoistasi. Buhhohhhaaa...

        Kerrohan: mikä täällä olevista vastustajien viesteistä on sellainen, että olet jostakin viestin osasta eri mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perusteellisesta syystä kirjoitushistoriansa tuntien. Oma vastinneni oli siihen hyvin lievä ja jopa sävyisä.

        Antaisitko esimerkkejä. Näen vain sinun tökeröä maalitustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisitko esimerkkejä. Näen vain sinun tökeröä maalitustasi.

        Moni on viesteihisi vastannut vastineellaan usean kerran, joten ei kannata kerrata niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on viesteihisi vastannut vastineellaan usean kerran, joten ei kannata kerrata niitä.

        Laittaisitko silti ihan suoran lainauksen? Jos edes yhden? Katsos kun muuten vielä joku luulee et sä trollaat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe