Nyt on jo kevät 2021 ja vanhat sivut kukoistaa netissä, karavaani aika alkaa . Mikä mahtaa olla tilanne Pahkalanniemessä onko avoinna ja minkä hintaista? Vai toimiiko kaikki nykymuodin mukaan etänä. Onko varmin kun ajaa suoraan Orituvan matkaparkkiin.
Pahkalanniemi Camping
7
2200
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunki sinne taas veronmaksajien rahoja lykkäämäs. Niinkuin vanhaa brankkariin laitettiin verorahoja. Remontit tehtii. Vuokra ihan naurettava
- Anonyymi
Brankkarin remontin kustantivat yrittäjät itse. Kunnostivat siis kaupungille käyttökelvottomasta betoniluolasta tasokkaan ravintolan. Tsemppiä yrittäjille ja henkilökunnalle, toivottavasti korona hellittää pian.
- Anonyymi
Lue nuo muut kommentit ja mieti haluatko tosiaan tänne lomalle......
- Anonyymi
Kukahan sinne Koronalinkoon menee.?
- Anonyymi
Nyt olisi kuumin aika markkinoida leirintäaluetta, tänäkin kesänä matkaillaan Suomessa. Onkohan tuolla vielä samat yrittäjät jatkamassa? Ehdottomasti pitäisi nyt mainostaa.
- Anonyymi
Kyllä parkanon kaupungin herrat maksaa. Veronmaksajien rahoilla tosiaan
- Anonyymi
onneksi tekivät lyhyen sopparin 10 10 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201