Ei tullut urakkatarjousta kampus touhutuksesta.On laskutaito hukassa,linden porukka häärimässä. Kustanus on noi 50 miljoonaa euroa.
Satama areena
7
589
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikko :
Kotka kaipaa sisäistä potkua, yksittäinen teollinen investointi ei nosta aluetta lentoon – Aluekehityksen asiantuntija Timo Aro: "Onko Kotkalla varaa jättää Kantasataman suunnitelmat toteuttamatta?"
Kertoo kaiken.
Eli potkuja pitää alkaa jakelemaan kiireesti. Kyllä kotkalainen virkamies on niin saatanan tyhmä, että ei siinä pelkkä irtisanominen riitä. Sehän jää silloin vielä henkiin saastuttamaan maakuntaa. - Anonyymi
Ette sitten saa asioita hoidettua siellä sen paremmin kuin Kouvolassakaan. Täällä ei tullut matkakeskuksen rakentamisesta mitään.
- Anonyymi
Se on sitä typerää demarien sopulipolitiikkaa.
Jos joku tekee selvän tyhmyyden, niin meidän pitää tehdä sama perässä.- Anonyymi
Jo nyt viikko ennen kaupunginvaltuuston kokousta alkoi järjestön suhmurointi ja salailu. Kannattaa seurata Kymensuu-verkkolehteä, joka tuntuu olevan parhaimmin asiassa kiinni - ja salailussa. Kiitos kuuluu lehden kokeneelle ja pätevälle päätoimittajalle.
Kymensuu 27.4.2021
Jari Elomaa sulki valtuuston kokouksen julkisuudelta – mikä Backstaffin tilanteessa ei siedä päivänvaloa?
Kotkan kaupunginvaltuuston tiedonantokokous tapahtumakeskuksen rakentamisen tilanteesta pidettiin maanantaina, kuten tapana on viikkoa ennen valtuuston varsinaista kokousta. Ensi maanantaina 3.5.2021 valtuusto päättää, lähteekö kaupunki sijoittamaan kymmenen miljoonaa euroa lisää hankkeeseen, jonka kustannusarvio nousi keväällä yhtäkkiä 24 miljoonasta 35 miljoonaan.
Maanantaina 26.4.2021 kaupunginhallitus äänesti kaupunginjohtajan esityksestä, joka voitti täpärästi äänin 7-6. Soraäänet hanketta vastaan ovat lisääntymässä.
Yllättäen tiedonantokokous julistettiin salaiseksi eli tiedotusvälineillä ei ollut mahdollista saada linkkiä teams-kokoukseen kuten kuuluisi tehdä.
Kannattaa lukea:
https://kymensuu.fi/elomaa-sulki-valtuuston-kokouksen-julkisuudelta-mika-backstaffin-tilanteessa-ei-sieda-paivanvaloa/
https://kymensuu.fi
- Anonyymi
tässä backsstaff firmassä häärää samaa poruhkaa jo aikoinaan haminassa ajoi hmn ja stevecon törmäyskurssille täysin epäpäteviä sankareita
- Anonyymi
Tämän urakan hinta tulee vielä nousemaan kerran eräs asiaan vihkiytynyt avasi minulle kunnan tarjous kuvioita eli urakan hinta on aluksi halvin hinta mikä ei sisällä lisätöitä mitä tulee aina niin saakelisti mutta tällä tavalla saadaan näyttämään kuntalaisille hyvälle.😂
- Anonyymi
Ja niitä "lisätöitä" tullaan vielä näkemään paljon. Piikkihän on tavallaan auki. Normi touhua kotkassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348