Ipf Digital/Credit 24

Anonyymi

Hei, sain tästä paikasta viestin, että luottosopimukseni korkoa on laskettu!? 19,9/29,9, tähän asti ollut 50/80 ja sitä ennen yli sata. Hyvä juttu mulle, mutta Mitään syytä tähän ei kerrottu, aloin miettiä että mikähän homma? Tietääkö joku, onkohan tämä pulju jossain kuluttaja-asiamiehen käsittelyssä tms. Josta tulossa päätöksiä ja siksi nyt kiireesti laskivat korkoa?

9

2612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuosta en tiedä, mutta heiltä ei ole nostoja pystynyt tekemään koko väliaikeisen korkokaton aikana. Kyllä sekin jotain kertoo, että eivät ole suostuneet laskemaan korkoa edes väliaikaisesti...

• Anonyymi

Hyvä juttu sulle ja suomalaisille.

Ei pitäis olla missään käsittelyssä.

• Anonyymi

Pudottivat mullekin todellisen vuosikoron prosentin 80sta 30een kun kysyin onnistuuko pienempi korko.

• Anonyymi

Koska tää oli? Itse en saanut pyytämällä alempaa korkoa, tai siis sain ja pudottivat siitä reilusta sadasta tuohon 80... tein vielä sen virallisen korkojen kohtuullistamisvaatimuksen, mutta eivät suostuneet alempaan vaikka vaadin sitä . Tämä oli viime kesänä. Ja nyt sitten yhtäkkiä pyytämättä pudottivat alemmaksi. Mietin, tekisinkö uudelleen vaatimuksen, että saisin takautuvasti hyvityksenä, mitähän siihen sanoisivat.... Ehkä otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tää oli? Itse en saanut pyytämällä alempaa korkoa, tai siis sain ja pudottivat siitä reilusta sadasta tuohon 80... tein vielä sen virallisen korkojen kohtuullistamisvaatimuksen, mutta eivät suostuneet alempaan vaikka vaadin sitä . Tämä oli viime kesänä. Ja nyt sitten yhtäkkiä pyytämättä pudottivat alemmaksi. Mietin, tekisinkö uudelleen vaatimuksen, että saisin takautuvasti hyvityksenä, mitähän siihen sanoisivat.... Ehkä otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä.

Pari viikkoa sitten lähetin vaatimuksen. Viime vuoden marras-joulukuussa lähetin saman vaatimuksen mutta eivät silloin alentaneet

• Anonyymi

Kuinka viisas talousnero pitää olla että ottaa lainaa 30%, 80% tai 100 % korolla ??

• Anonyymi

Pankeista ei kaikki lainaa saa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pankeista ei kaikki lainaa saa!

Ne ei sitä sitten tarvitse. Niillä on jo lainaa maksukykynsä mukaan. Ei laina ole mitään ruokaa tms välttämättömyyttä

• Anonyymi

Mieheni joka tekee töitä omistamassani yrityksessä kävi ifp digital / credit24 myyntiedustajan kanssa lounaalla. Kyse siis rahoituksen tarjoamisesta asiakkaillemme. Siitä kehkeytyi suhde ja nyt kun minun ja mieheni lapsi on 9 kk niin sain tietää että tällä credit24 / imp myyntiedustajalla on 4 kk vanhat kaksoset mieheni kanssa. Että sellainen kokemus. RahoitusYhteistyö jäihin ja ukko pihalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      284
      4442
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      125
      2431
    3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      313
      2375
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      144
      2277
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      186
      2134
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      468
      1163
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      384
      1098
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      11
      990
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      883
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      85
      827
    Aihe