Ipf Digital/Credit 24

Anonyymi

Hei, sain tästä paikasta viestin, että luottosopimukseni korkoa on laskettu!? 19,9/29,9, tähän asti ollut 50/80 ja sitä ennen yli sata. Hyvä juttu mulle, mutta Mitään syytä tähän ei kerrottu, aloin miettiä että mikähän homma? Tietääkö joku, onkohan tämä pulju jossain kuluttaja-asiamiehen käsittelyssä tms. Josta tulossa päätöksiä ja siksi nyt kiireesti laskivat korkoa?

9

2608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuosta en tiedä, mutta heiltä ei ole nostoja pystynyt tekemään koko väliaikeisen korkokaton aikana. Kyllä sekin jotain kertoo, että eivät ole suostuneet laskemaan korkoa edes väliaikaisesti...

• Anonyymi

Hyvä juttu sulle ja suomalaisille.

Ei pitäis olla missään käsittelyssä.

• Anonyymi

Pudottivat mullekin todellisen vuosikoron prosentin 80sta 30een kun kysyin onnistuuko pienempi korko.

• Anonyymi

Koska tää oli? Itse en saanut pyytämällä alempaa korkoa, tai siis sain ja pudottivat siitä reilusta sadasta tuohon 80... tein vielä sen virallisen korkojen kohtuullistamisvaatimuksen, mutta eivät suostuneet alempaan vaikka vaadin sitä . Tämä oli viime kesänä. Ja nyt sitten yhtäkkiä pyytämättä pudottivat alemmaksi. Mietin, tekisinkö uudelleen vaatimuksen, että saisin takautuvasti hyvityksenä, mitähän siihen sanoisivat.... Ehkä otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tää oli? Itse en saanut pyytämällä alempaa korkoa, tai siis sain ja pudottivat siitä reilusta sadasta tuohon 80... tein vielä sen virallisen korkojen kohtuullistamisvaatimuksen, mutta eivät suostuneet alempaan vaikka vaadin sitä . Tämä oli viime kesänä. Ja nyt sitten yhtäkkiä pyytämättä pudottivat alemmaksi. Mietin, tekisinkö uudelleen vaatimuksen, että saisin takautuvasti hyvityksenä, mitähän siihen sanoisivat.... Ehkä otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä.

Pari viikkoa sitten lähetin vaatimuksen. Viime vuoden marras-joulukuussa lähetin saman vaatimuksen mutta eivät silloin alentaneet

• Anonyymi

Kuinka viisas talousnero pitää olla että ottaa lainaa 30%, 80% tai 100 % korolla ??

• Anonyymi

Pankeista ei kaikki lainaa saa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pankeista ei kaikki lainaa saa!

Ne ei sitä sitten tarvitse. Niillä on jo lainaa maksukykynsä mukaan. Ei laina ole mitään ruokaa tms välttämättömyyttä

• Anonyymi

Mieheni joka tekee töitä omistamassani yrityksessä kävi ifp digital / credit24 myyntiedustajan kanssa lounaalla. Kyse siis rahoituksen tarjoamisesta asiakkaillemme. Siitä kehkeytyi suhde ja nyt kun minun ja mieheni lapsi on 9 kk niin sain tietää että tällä credit24 / imp myyntiedustajalla on 4 kk vanhat kaksoset mieheni kanssa. Että sellainen kokemus. RahoitusYhteistyö jäihin ja ukko pihalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      228
      4589
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1218
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      27
      1040
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      976
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe