Ipf Digital/Credit 24

Anonyymi

Hei, sain tästä paikasta viestin, että luottosopimukseni korkoa on laskettu!? 19,9/29,9, tähän asti ollut 50/80 ja sitä ennen yli sata. Hyvä juttu mulle, mutta Mitään syytä tähän ei kerrottu, aloin miettiä että mikähän homma? Tietääkö joku, onkohan tämä pulju jossain kuluttaja-asiamiehen käsittelyssä tms. Josta tulossa päätöksiä ja siksi nyt kiireesti laskivat korkoa?

9

2360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuosta en tiedä, mutta heiltä ei ole nostoja pystynyt tekemään koko väliaikeisen korkokaton aikana. Kyllä sekin jotain kertoo, että eivät ole suostuneet laskemaan korkoa edes väliaikaisesti...

• Anonyymi

Hyvä juttu sulle ja suomalaisille.

Ei pitäis olla missään käsittelyssä.

• Anonyymi

Pudottivat mullekin todellisen vuosikoron prosentin 80sta 30een kun kysyin onnistuuko pienempi korko.

• Anonyymi

Koska tää oli? Itse en saanut pyytämällä alempaa korkoa, tai siis sain ja pudottivat siitä reilusta sadasta tuohon 80... tein vielä sen virallisen korkojen kohtuullistamisvaatimuksen, mutta eivät suostuneet alempaan vaikka vaadin sitä . Tämä oli viime kesänä. Ja nyt sitten yhtäkkiä pyytämättä pudottivat alemmaksi. Mietin, tekisinkö uudelleen vaatimuksen, että saisin takautuvasti hyvityksenä, mitähän siihen sanoisivat.... Ehkä otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tää oli? Itse en saanut pyytämällä alempaa korkoa, tai siis sain ja pudottivat siitä reilusta sadasta tuohon 80... tein vielä sen virallisen korkojen kohtuullistamisvaatimuksen, mutta eivät suostuneet alempaan vaikka vaadin sitä . Tämä oli viime kesänä. Ja nyt sitten yhtäkkiä pyytämättä pudottivat alemmaksi. Mietin, tekisinkö uudelleen vaatimuksen, että saisin takautuvasti hyvityksenä, mitähän siihen sanoisivat.... Ehkä otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä.

Pari viikkoa sitten lähetin vaatimuksen. Viime vuoden marras-joulukuussa lähetin saman vaatimuksen mutta eivät silloin alentaneet

• Anonyymi

Kuinka viisas talousnero pitää olla että ottaa lainaa 30%, 80% tai 100 % korolla ??

• Anonyymi

Pankeista ei kaikki lainaa saa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pankeista ei kaikki lainaa saa!

Ne ei sitä sitten tarvitse. Niillä on jo lainaa maksukykynsä mukaan. Ei laina ole mitään ruokaa tms välttämättömyyttä

• Anonyymi

Mieheni joka tekee töitä omistamassani yrityksessä kävi ifp digital / credit24 myyntiedustajan kanssa lounaalla. Kyse siis rahoituksen tarjoamisesta asiakkaillemme. Siitä kehkeytyi suhde ja nyt kun minun ja mieheni lapsi on 9 kk niin sain tietää että tällä credit24 / imp myyntiedustajalla on 4 kk vanhat kaksoset mieheni kanssa. Että sellainen kokemus. RahoitusYhteistyö jäihin ja ukko pihalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe