Vain sillä tavalla voimme saada toisemme. Teit virheen mutta onneksi sinulla keino korjata se. Odotan sua!😘❤
Odotan eroasi
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä pitää erota? Puolueesta? Kirkosta? Liitosta? En arvaa oikein ni kerro nyt jo.
- Anonyymi
Hän on voinut tehdä virheen sinun mielestäsi mutta ei omasta mielestään. Ei kukaan eroa sillä perusteella että sinä kirjoitat nettiin kehotusviestin erota. Hän on tehnyt ratkaisunsa ja sinä et kuulu nyt hänen elämäänsä ja se oli hänen tahtonsa.
- Anonyymi
Oliks pakko pilata tää ketju heti? Olisit ny vähä antanu siimaa et olis saatu trolli kunnolla liekkeihin.
- Anonyymi
Ihanko tosissasi kirjailit.?
- Anonyymi
Kuulehan ap, kasvappa aikuiseksi. Jos toinen on tehnyt kyseisen ratkaisun elämässään niin se tarkoittaa sitä että sinä olet hänen elämästään ulkona.
- Anonyymi
Pitäs vissiin saada järkeä jostain?.. Maailma täynnä vapaita.. Hop Hop sinne. Jätä toisten parisuhteet rauhaan!
- Anonyymi
Mikäs sinä oikein kuvittelet olevasi mestaroimaan toisen ihmisen elämää, hänen ratkaisut on hänen, ei sinulla niihin ole mitään sanomista, olisit toiminut aiemmin, myöhäistä se sitten on kun paskat on jo housuissa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa, myöhemmin on turha venkuloida.
Toivon paljon rakkautta tälle parille, voi ulkopuolinen etsii oman jostain..mistä näitä löytyykin🤦♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa, myöhemmin on turha venkuloida.
Toivon paljon rakkautta tälle parille, voi ulkopuolinen etsii oman jostain..mistä näitä löytyykin🤦♀️Missä menee se raja koska rauta on vielä kuumaa ja koska on paskat housussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä menee se raja koska rauta on vielä kuumaa ja koska on paskat housussa?
Oli kuumaa tai ei, sillä ei ole merkitystä.
He ovat suhteessa, huomioi suhteessa. Mitä se kertoo? Sitä, et se rakastaa sua? No voihan jokainen itseä nöyryyttää jos haluaa, mutta totuus on se, että he ovat suhteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kuumaa tai ei, sillä ei ole merkitystä.
He ovat suhteessa, huomioi suhteessa. Mitä se kertoo? Sitä, et se rakastaa sua? No voihan jokainen itseä nöyryyttää jos haluaa, mutta totuus on se, että he ovat suhteessa.Joo en itse lähtisi ainakaan pokailemaan mutta jutella voi tilanteen tullen. Jos keskustelu ajautuu luonnollisesti "paremman" vaihtoon niin mikäpä sellaista estää, eikä tarvitse nöyryyttää ketään.
On itselle muutaman kerran jo tullut vastaan ihan avioliitossa olevia naisia, jotka olisivat halunneet vaihtaa, enemmän tai vähemmän vakavaan juttuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en itse lähtisi ainakaan pokailemaan mutta jutella voi tilanteen tullen. Jos keskustelu ajautuu luonnollisesti "paremman" vaihtoon niin mikäpä sellaista estää, eikä tarvitse nöyryyttää ketään.
On itselle muutaman kerran jo tullut vastaan ihan avioliitossa olevia naisia, jotka olisivat halunneet vaihtaa, enemmän tai vähemmän vakavaan juttuun.Aina kannattaa odottaa aloitus varatulta ja silloinkin olisin hyvin varovainen, ettet ole hetken huuma, valitettavasti jos tunteet on syviä niin siinä käy. Eron jälkeenkin odottelisin tovin, ettet joudu laastariksi! Ja kaikkien varovaisesti olisin sen miehen suhteen.. Pahojakin on tapahtunut kun sekaantuu muiden suhteeseen. Älä mies loukkaa itseäsi, etsi vapaa! Tärkeimpänä kunnioittaisin toisen suhdetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kannattaa odottaa aloitus varatulta ja silloinkin olisin hyvin varovainen, ettet ole hetken huuma, valitettavasti jos tunteet on syviä niin siinä käy. Eron jälkeenkin odottelisin tovin, ettet joudu laastariksi! Ja kaikkien varovaisesti olisin sen miehen suhteen.. Pahojakin on tapahtunut kun sekaantuu muiden suhteeseen. Älä mies loukkaa itseäsi, etsi vapaa! Tärkeimpänä kunnioittaisin toisen suhdetta!
Jos itse mietin että olisin jonkun naisen kanssa suhteessa ja saisin tietää, että nainen haikailee jonkun toisen perään niin sanoisin, että sitten varmaan hänen pitäisi mennä. Ei toista ihmistä voi väkisin omistaa, vaikka haluaisinkin. Ainoa mitä voi tehdä on kohdella toista niin hyvin, että hän ei halua vaihtaa.
Aloitekin pitäisi jotenkin määritellä, onko aloite julkinen kosinta vai syventyvät keskustelut ja pitkät katseet? Jos nainen pitää sormusta niin se on aika selvä merkki, että ei halua mitään. Mutta olen senkin nähnyt, kun sormus alkaa jäämään silloin pois tulee tilaisuus jutella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itse mietin että olisin jonkun naisen kanssa suhteessa ja saisin tietää, että nainen haikailee jonkun toisen perään niin sanoisin, että sitten varmaan hänen pitäisi mennä. Ei toista ihmistä voi väkisin omistaa, vaikka haluaisinkin. Ainoa mitä voi tehdä on kohdella toista niin hyvin, että hän ei halua vaihtaa.
Aloitekin pitäisi jotenkin määritellä, onko aloite julkinen kosinta vai syventyvät keskustelut ja pitkät katseet? Jos nainen pitää sormusta niin se on aika selvä merkki, että ei halua mitään. Mutta olen senkin nähnyt, kun sormus alkaa jäämään silloin pois tulee tilaisuus jutella.Lapsellista! Toi sormus juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista! Toi sormus juttu.
Niin. Sormusjuttu on kuitenkin ihan tosi, miten sinä sen tulkitset, jos oma puolisosi jättäisi sen pois, kun menee juttelemaan eräälle? Pitäisikö metallinen rinkula vaihtaa tatuointiin?
Ihan omalta pihaltakin useamman kerran eräs toinen rouva tullut (tämäkin ilman sormusta) hakemaan terassille juopottelemaan, kun oli vähän yksinäistä. Niin surullista sekin "rakkaus" oli, että uskoi vain minun olevan varakkaampi kuin oma miehensä. Eipä tullut solmittua avioliittoa ilman avioehtoa.
- Anonyymi
Sehän on selvää. Nää on näitä vaikeita juttuja. Battledragon- i can't be yours 😆
- Anonyymi
Minkä virheen tein? Minun hän särki sydämeni, ei pyytänyt anteeksi eikä ole sanonut välittävänsä, niin miten voisin tietää, että hän haluaisi minut? Olethan sinä kertonut hänelle tunteesi?
- Anonyymi
No oli tai ei niin myöhäistä se ainakin nyt on kun toinen on ratkaisunsa tehnyt.
- Anonyymi
Ymmärrätkö oikeasti mitä sanoit ap?
Odotan eroasi. Miksi hän sinun vuoksesi eroaisi
kun kerran on valinnut toisen ihmisen kumppanikseen. - Anonyymi
Mutta onko se virhe myös hänen mielestään - sitähän sinä et voi tietää.
- Anonyymi
Itsekästä tekstiä.
- Anonyymi
Täälläkin sama tilanne, eli kaivattu on varattu. Vaikeaa on ollut. En halua saattaa häntä tekemään jotain moraalitonta. Hän saa tehdä ne valinnat, mitä haluaa tehdä. Nyt taitaa olla sellainen tilanne, että hän ei halua jättää perhettään, ja aion kunnioittaa hänen valintaansa. Minun oma vika ainakin osittain tämä tilanne. Olisi pitänyt olla ajoissa liikkeellä. Ehkä huonoa tuuriakin ollut matkassa. Joka tapauksessa, teki hän mitä tahansa, toivon hänelle onnellisuutta.
- Anonyymi
Tuo on tervettä toivoa epäitsekkäästi toiselle pelkkää hyvää vaikkei toista saisikaan. Olet asian ytimessä. Ja itse ainakin tyydyn ystävyyteen joka kaiken tämän keskellä syveni. Se on arvokas asia, että saa pitää tämän kultakimpaleen elämässään. Ihastus muuttuu lopulta ystävyydeksi.
Tietyt tunteet voivat välillä tulla pintaan, mutta antaa niiden mennä ja olla ja elää. Tunteet on osa elämää ja niitä voi opetella hallitsemaan. - Anonyymi
Samoin ajattelee täällä toinenkin
- Anonyymi
Kiva kuulla, luulin sinun jo lähteneen.
- Anonyymi
Jos olet hän odotan myös sinua. Se ketä toivon olevan on tänään syntymäpäivä.
Satu - Anonyymi
Ylimielisyys on turn off
- Anonyymi
Arvostakaa ihmistä joka valitsee olla uskollisesti parisuhteessaan, vaikka ruoho aidan toisella puolella näyttää vihreämmälle.
Mieti jos olisit sen puolison kengissä.- Anonyymi
❤❤🖤🖤 arvostus arvostajaa kohtaan kasvaa myöskin.
- Anonyymi
Erottu on jo, vielä kun saisi sen asunnon. Inhoittava tilanne tällä hetkellä. Mutta minkäs tekee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652