Odotan eroasi

Anonyymi

Vain sillä tavalla voimme saada toisemme. Teit virheen mutta onneksi sinulla keino korjata se. Odotan sua!😘❤

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä pitää erota? Puolueesta? Kirkosta? Liitosta? En arvaa oikein ni kerro nyt jo.

    • Anonyymi

      Hän on voinut tehdä virheen sinun mielestäsi mutta ei omasta mielestään. Ei kukaan eroa sillä perusteella että sinä kirjoitat nettiin kehotusviestin erota. Hän on tehnyt ratkaisunsa ja sinä et kuulu nyt hänen elämäänsä ja se oli hänen tahtonsa.

      • Anonyymi

        Oliks pakko pilata tää ketju heti? Olisit ny vähä antanu siimaa et olis saatu trolli kunnolla liekkeihin.


    • Anonyymi

      Ihanko tosissasi kirjailit.?

    • Anonyymi

      Kuulehan ap, kasvappa aikuiseksi. Jos toinen on tehnyt kyseisen ratkaisun elämässään niin se tarkoittaa sitä että sinä olet hänen elämästään ulkona.

    • Anonyymi

      Pitäs vissiin saada järkeä jostain?.. Maailma täynnä vapaita.. Hop Hop sinne. Jätä toisten parisuhteet rauhaan!

    • Anonyymi

      Mikäs sinä oikein kuvittelet olevasi mestaroimaan toisen ihmisen elämää, hänen ratkaisut on hänen, ei sinulla niihin ole mitään sanomista, olisit toiminut aiemmin, myöhäistä se sitten on kun paskat on jo housuissa.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa, myöhemmin on turha venkuloida.
        Toivon paljon rakkautta tälle parille, voi ulkopuolinen etsii oman jostain..mistä näitä löytyykin🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa, myöhemmin on turha venkuloida.
        Toivon paljon rakkautta tälle parille, voi ulkopuolinen etsii oman jostain..mistä näitä löytyykin🤦‍♀️

        Missä menee se raja koska rauta on vielä kuumaa ja koska on paskat housussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä menee se raja koska rauta on vielä kuumaa ja koska on paskat housussa?

        Oli kuumaa tai ei, sillä ei ole merkitystä.
        He ovat suhteessa, huomioi suhteessa. Mitä se kertoo? Sitä, et se rakastaa sua? No voihan jokainen itseä nöyryyttää jos haluaa, mutta totuus on se, että he ovat suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kuumaa tai ei, sillä ei ole merkitystä.
        He ovat suhteessa, huomioi suhteessa. Mitä se kertoo? Sitä, et se rakastaa sua? No voihan jokainen itseä nöyryyttää jos haluaa, mutta totuus on se, että he ovat suhteessa.

        Joo en itse lähtisi ainakaan pokailemaan mutta jutella voi tilanteen tullen. Jos keskustelu ajautuu luonnollisesti "paremman" vaihtoon niin mikäpä sellaista estää, eikä tarvitse nöyryyttää ketään.

        On itselle muutaman kerran jo tullut vastaan ihan avioliitossa olevia naisia, jotka olisivat halunneet vaihtaa, enemmän tai vähemmän vakavaan juttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en itse lähtisi ainakaan pokailemaan mutta jutella voi tilanteen tullen. Jos keskustelu ajautuu luonnollisesti "paremman" vaihtoon niin mikäpä sellaista estää, eikä tarvitse nöyryyttää ketään.

        On itselle muutaman kerran jo tullut vastaan ihan avioliitossa olevia naisia, jotka olisivat halunneet vaihtaa, enemmän tai vähemmän vakavaan juttuun.

        Aina kannattaa odottaa aloitus varatulta ja silloinkin olisin hyvin varovainen, ettet ole hetken huuma, valitettavasti jos tunteet on syviä niin siinä käy. Eron jälkeenkin odottelisin tovin, ettet joudu laastariksi! Ja kaikkien varovaisesti olisin sen miehen suhteen.. Pahojakin on tapahtunut kun sekaantuu muiden suhteeseen. Älä mies loukkaa itseäsi, etsi vapaa! Tärkeimpänä kunnioittaisin toisen suhdetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kannattaa odottaa aloitus varatulta ja silloinkin olisin hyvin varovainen, ettet ole hetken huuma, valitettavasti jos tunteet on syviä niin siinä käy. Eron jälkeenkin odottelisin tovin, ettet joudu laastariksi! Ja kaikkien varovaisesti olisin sen miehen suhteen.. Pahojakin on tapahtunut kun sekaantuu muiden suhteeseen. Älä mies loukkaa itseäsi, etsi vapaa! Tärkeimpänä kunnioittaisin toisen suhdetta!

        Jos itse mietin että olisin jonkun naisen kanssa suhteessa ja saisin tietää, että nainen haikailee jonkun toisen perään niin sanoisin, että sitten varmaan hänen pitäisi mennä. Ei toista ihmistä voi väkisin omistaa, vaikka haluaisinkin. Ainoa mitä voi tehdä on kohdella toista niin hyvin, että hän ei halua vaihtaa.

        Aloitekin pitäisi jotenkin määritellä, onko aloite julkinen kosinta vai syventyvät keskustelut ja pitkät katseet? Jos nainen pitää sormusta niin se on aika selvä merkki, että ei halua mitään. Mutta olen senkin nähnyt, kun sormus alkaa jäämään silloin pois tulee tilaisuus jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse mietin että olisin jonkun naisen kanssa suhteessa ja saisin tietää, että nainen haikailee jonkun toisen perään niin sanoisin, että sitten varmaan hänen pitäisi mennä. Ei toista ihmistä voi väkisin omistaa, vaikka haluaisinkin. Ainoa mitä voi tehdä on kohdella toista niin hyvin, että hän ei halua vaihtaa.

        Aloitekin pitäisi jotenkin määritellä, onko aloite julkinen kosinta vai syventyvät keskustelut ja pitkät katseet? Jos nainen pitää sormusta niin se on aika selvä merkki, että ei halua mitään. Mutta olen senkin nähnyt, kun sormus alkaa jäämään silloin pois tulee tilaisuus jutella.

        Lapsellista! Toi sormus juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista! Toi sormus juttu.

        Niin. Sormusjuttu on kuitenkin ihan tosi, miten sinä sen tulkitset, jos oma puolisosi jättäisi sen pois, kun menee juttelemaan eräälle? Pitäisikö metallinen rinkula vaihtaa tatuointiin?

        Ihan omalta pihaltakin useamman kerran eräs toinen rouva tullut (tämäkin ilman sormusta) hakemaan terassille juopottelemaan, kun oli vähän yksinäistä. Niin surullista sekin "rakkaus" oli, että uskoi vain minun olevan varakkaampi kuin oma miehensä. Eipä tullut solmittua avioliittoa ilman avioehtoa.


    • Anonyymi

      Sehän on selvää. Nää on näitä vaikeita juttuja. Battledragon- i can't be yours 😆

    • Anonyymi

      Minkä virheen tein? Minun hän särki sydämeni, ei pyytänyt anteeksi eikä ole sanonut välittävänsä, niin miten voisin tietää, että hän haluaisi minut? Olethan sinä kertonut hänelle tunteesi?

      • Anonyymi

        No oli tai ei niin myöhäistä se ainakin nyt on kun toinen on ratkaisunsa tehnyt.


    • Anonyymi

      Ymmärrätkö oikeasti mitä sanoit ap?
      Odotan eroasi. Miksi hän sinun vuoksesi eroaisi
      kun kerran on valinnut toisen ihmisen kumppanikseen.

    • Anonyymi

      Mutta onko se virhe myös hänen mielestään - sitähän sinä et voi tietää.

    • Anonyymi

      Itsekästä tekstiä.

    • Anonyymi

      Täälläkin sama tilanne, eli kaivattu on varattu. Vaikeaa on ollut. En halua saattaa häntä tekemään jotain moraalitonta. Hän saa tehdä ne valinnat, mitä haluaa tehdä. Nyt taitaa olla sellainen tilanne, että hän ei halua jättää perhettään, ja aion kunnioittaa hänen valintaansa. Minun oma vika ainakin osittain tämä tilanne. Olisi pitänyt olla ajoissa liikkeellä. Ehkä huonoa tuuriakin ollut matkassa. Joka tapauksessa, teki hän mitä tahansa, toivon hänelle onnellisuutta.

      • Anonyymi

        Tuo on tervettä toivoa epäitsekkäästi toiselle pelkkää hyvää vaikkei toista saisikaan. Olet asian ytimessä. Ja itse ainakin tyydyn ystävyyteen joka kaiken tämän keskellä syveni. Se on arvokas asia, että saa pitää tämän kultakimpaleen elämässään. Ihastus muuttuu lopulta ystävyydeksi.
        Tietyt tunteet voivat välillä tulla pintaan, mutta antaa niiden mennä ja olla ja elää. Tunteet on osa elämää ja niitä voi opetella hallitsemaan.


      • Anonyymi

        Samoin ajattelee täällä toinenkin


    • Anonyymi

      Kiva kuulla, luulin sinun jo lähteneen.

    • Anonyymi

      Jos olet hän odotan myös sinua. Se ketä toivon olevan on tänään syntymäpäivä.

      Satu

    • Anonyymi

      Ylimielisyys on turn off

    • Anonyymi

      Arvostakaa ihmistä joka valitsee olla uskollisesti parisuhteessaan, vaikka ruoho aidan toisella puolella näyttää vihreämmälle.

      Mieti jos olisit sen puolison kengissä.

      • Anonyymi

        ❤❤🖤🖤 arvostus arvostajaa kohtaan kasvaa myöskin.


    • Anonyymi

      Erottu on jo, vielä kun saisi sen asunnon. Inhoittava tilanne tällä hetkellä. Mutta minkäs tekee

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe