Entinen demari Mikko Paunio

Anonyymi

37

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän sanoo demareidenkin kannattamaa intersektionaalisuutta erittäin kauhistuttavaksi opiksi joka on rasistinen sekä marxixtinen. Siinä valkoinen heteromies on alinta pohjasakkaa jolla ei ole mitään puheoikeutta tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Hallituksen linjaukset ovat intersektionaalisia. Tällaiset kauhistelijat pitää saada hiljaiseksi. Kannattavat käytännössä valkoisen miehen ylivaltaa.

• Anonyymi

rasistinen SDP?

• Anonyymi

ei saa totuuksia puhhuu hysssss

• Anonyymi

Pelkkää rasismia ja islamofobiaa. Parempi, että olisi hiljaa, eikä lietsoisi persuilua.

• Anonyymi

eikös ne osmaanit ole jo kerran ajettu Saksasta pois?

• Anonyymi

Youtuben heikkous on, ettei sitä siivota riittävän usein ja ihmisarvoja loukkaava propaganda jää altistamaan typerimpiä.

• Anonyymi

Ei siinä ollut mitään ihmisarvoa loukkaavaa.

• Anonyymi

kuinka?

• Anonyymi

ei kukaan juurikaan kiistä?

• Anonyymi

Aloin katsomaan vähän ennakkoluuloisella mielellä, mutta hänellä ei ollut mielipiteissään mitään ihmisarvoa loukkaavaa ja puhui asiaa, ainoa mistä en ole samaa mieltä oli ilmastoasia.

• Anonyymi

kiistaa?

• Anonyymi

Kuuntelin helvetin tarkkaan ja totesin että idioottipersuhan se siinä istuu. Erittäin ristiriitaiset jutut, tyyliin: uskoo tieteeseen, mutta on ilmastodenialisti.

• Anonyymi

Väärä ilmastomielipide voi johtua Paunion sen alan tiedon puutteista, muuten ajatukset olivat hyviä.

• Anonyymi

ja hoitajat huomio

sdp lienee haluaa laskea palkkojanne

• Anonyymi

Rasismia, misogyniaa...

• Anonyymi

bronkko

• Anonyymi

joku uskaltaa

kohta oikeudessa?

• Anonyymi

Onko Vartiainen samaa mieltä?

• Anonyymi

Avauksen voisi poistaa. Kenenkään ei ole tarpeen katsoa netistä kiihkoilua.

• Anonyymi

Vaalien jälkeen entisiä lisää 400000 kuten kävi Sipilällä ja kepulla?

• Anonyymi

soon kovaa tekstiä

• Anonyymi

saab katosi

• Anonyymi

nonii kuulolla

• Anonyymi

kivaa kansalle joka mamuja kaipaa

• Anonyymi

ohohhoalalahahhaah

• Anonyymi

Mikko Paunio, demareissa ei saa sanoa omia ajatuksiaan, hienoa demokratiaa, mutta viisas valinta häneltä lähteä pois, oikea lahko oppi puolue demarit on.

• Anonyymi

Demarit rakentavat puoluettaan maahantulijoiden varaan ja etuoikeuteen, suomalaiset syyllistetään rasisteiksi, jos vähänkin sanovat jotain, suvivirsi on vaihtumassa mekkaan kumartamiseen.

• Anonyymi

Totta ja lisäksi oma käsi on aina toisen taskulla, se tulee selvästi esille puolueen arvoista.

• Anonyymi

taitaa puhua totta

HS gallup

• Anonyymi

Luvuista en menee takuuseen, mutta suunta on oikea suomalaisille vihdoinkin.

• Anonyymi

Höpö höpö.

• Anonyymi

höördy

• Anonyymi

mumssipum

• Anonyymi

ei vastaan väitä edes Sanna?

• Anonyymi

Eikö tätä tökeröä vihapropagandaa vieläkään ole saatu siivottua pois. Törkeä esitys.

• Anonyymi

siunakkoon

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe