Hei,
Olen raskaana vkolla 23 4 ja huomaan että hengitän ihan päin jotakin! Kasvava vatsa ikäänkuin estää normaalin syvän/ palleasta lähtöisin olevan hengityksen. Nyt työn tekee rinta ja apulihakset kaulalla saaden kaiken jumiin. Rintarangan, kaulan, niskan ja päänalueen. Ja tämä aiheuttaa kaikkea inhottavaa oiretta. Kipuilua, pistelyä, puutumista, liikkeiden rajoitusta sekä huimausta. Onko kenelläkään muilla havaittavissa samaa ongelmaa?
Raskaus ja hengitys
2
57
Vastaukset
- Anonyymi
Hei. Olen RV 25 4 ja hengittäminen on todella vaikeaa.Lisäksi olen määrätty muista syistä lepohoitoon eli en saa olla puoli istuvassa asennossakaan edes. Joka voisi auttaa
Olen lyhyt nainen ja vatsa alkaa todella tuntua. Sinuna pyytäisin neuvolaa/ lääkäriä tarkistamaan hemoglobiinin alhainen taso voi myös aiheuttaa hengitysvaikeuksia. Itse syön jatkuvasti rautatabletteja. Lisäksi nenä menee koko ajan tukkoisaksi eli sekin vaikuttaa hengitykseen ja huimaa sekä iskee päänsärky. Lääkäri sanoi että ikävä kyllä eivät pysty tässä tilanteessa tekemään mitään. Ei auta kuin odotella.- Anonyymi
Tuli vielä mieleeni että maidon nousu tekee myös tukalan tunteen hengitykseen ja painon rinnan päälle. Itselläni nousi jo aikaisin n. RV 15. Vaikka yleensä tapahtuu synnytyksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995