8lk koululääkäri tarkastus tytöillä

Anonyymi

Eli oon 8lk tyttö ja mulla on koululääkärin tarkastus tuloillaan, mietin vaan että pitääkö siellä riisuutua vaatteista ja oon kuullu että tytöillä katsotaan karkoitus niin että lääkäri kattoo pikkareihin, voiko tosta kieltäytyä koska en haluu et joku lääkäri kattoo mun alkkareihi kun vois ihan hyvi vaik kysyä et onko karvotusta:) ja mitä muuta siel niiku tehää terkkari tarkastuksesta poikkeavaa

3

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas näitä. Ihan jatkuvasti näitä aloituksia. Vaikea uskoa, että on enää mikään oikea koulu-ikäinen joka näitä aloittaa.
      Ne tarkastukset on tylsiä, oli sitten terkkarin tai lääkärin. Ei mitään muuta. Eikä ne tee mitään mihin ne ei saa sinun suostumusta. Piste.

• Anonyymi

Meillä ollaan koko ajan alasti.

• Anonyymi

Meillä piti ottaa vaan huppari pois niin että oli topissa tai mikä nyt sattuu olemaankaan, 6lk piti ottaa paita pois ja jotenki tunnusteli 'niitä'😳 Katto kans alus housuihin, pojilla varmaan kokonaan laskee housut,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe