Aihe

Mies, tää nainen on nyt tosi pahalla tuulella

Anonyymi

Olisin nyt hauskaa seuraa🤣 sääli ettei osuta tänään yhteen. Voisin kertoa pari totuutta niin saatais tääkin päätökseen tavalla tai toisella😉sen verran valaisen, että sinä et ole syypää pahaan tuuleeni. Olet ehkä vain kerran minut äkäisenä nähnyt, silloinkaan et sinä ollut syy😊

10

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä toinen pahan tuulinen nainen. Olen yks miljoonasta suomalaisesta joiden fb tietoja on vuodettu

• Anonyymi

Mitäs sitten tapahtui profiilisi kanssa?

• Anonyymi

Nyt en kyllä halua ajatella sinua yhtää mitää en ikinä ole missään vaiheessa tekemisissä että kiitos paljon taas kerran kun pidit ihan pilkkana. Toivottavasti oli Edes hauskaa leikkii mun kustannuksella. Mä ihan vilpittömästi olin sulle hyvä ja valmis tekee mitä tahansa nii teet edelleen kiusaa. Ja nyt painu vittuu mun elämässä

• Anonyymi

Nopeasti lepyt kultaseni :)

• Anonyymi

En todellakaan ole suomalaisen kanssa missään tekemisissä kun ei suomalaiset ole ihmisiä ollenkaan joten luottaa en valitettavasti sinuun voi missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ole suomalaisen kanssa missään tekemisissä kun ei suomalaiset ole ihmisiä ollenkaan joten luottaa en valitettavasti sinuun voi missään.

Kärsimys vai rakkaus

Valitsen rakkauden

• Anonyymi

Jos hänet vAin näkisin hänet, niin kyllä, leppyisin😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hänet vAin näkisin hänet, niin kyllä, leppyisin😁

En lepy ikinä kun et ole vastannut mun kysymys haluatko mennä naimisiin mun kanssa oikeasti

• Anonyymi

En odotakaan tuulien paranevan, nehän on vain tuulia.

• Anonyymi

Narsistiset ihmiset kostaa toisille oman pahan olon ja jopa ylpeilee sillä 😉

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      5949