Huokauksia ikkunasta, katse jäätynyt tyhjyyteen. Kukaan ei tiedä olemassa oloani.
Nörtin elämää..
13
50
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ainoa.
- Anonyymi
Oletko samassa jamassa? Onko tilanteesi kestänyt pitkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko samassa jamassa? Onko tilanteesi kestänyt pitkään?
Olen. Vuosia. Toisaalta oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Vuosia. Toisaalta oma valinta.
En ymmärrä, itse koen että rakkautta ei voi pakottaa. Se on tai ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, itse koen että rakkautta ei voi pakottaa. Se on tai ei ole.
Oma valinta olla näkymätön, jotta ei olisi olemassa. En usko enää rakkauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma valinta olla näkymätön, jotta ei olisi olemassa. En usko enää rakkauteen.
Ai koet sen tuolleen, itse en koe että olis voinu tehdä oikein mitään toisin.
- Anonyymi
En tiedä kuka olet, mutta näen tekstisi. Tiedät että olet olemassa.
- Anonyymi
Nykyisin tekstejä kirjoittaa myös botit ja robotit. Entä jos teksti on nauhoite, jonka robotti kirjoittaa tietyn ajan päästä. Ei todista olemassaoloa. Netti on myös harhaa koska monet tunne ilmaisut joita laita poistetaan tehden minun tulkitsemisesta mahdotonta.
- Anonyymi
Itsellä sama. Johtuu rumuudesta. Maailma on todella ulkonäkökeskeinen paikka.
- Anonyymi
Eräs nörtti on maailman kuumin
- Anonyymi
Mä tunnen useamman ihan hemmetin hottiksen nörttimiehen. Noihin kuuluu jopa parhaimman näkönen mies, jonka mä olen koskaan nähnyt. Sekin mies jaksaa jauhaa jostain naisten pinnallisuudesta. Jos naiset kerta ovat vaan pinnallisia niin luulis ko. herralla olevan jono ovellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen useamman ihan hemmetin hottiksen nörttimiehen. Noihin kuuluu jopa parhaimman näkönen mies, jonka mä olen koskaan nähnyt. Sekin mies jaksaa jauhaa jostain naisten pinnallisuudesta. Jos naiset kerta ovat vaan pinnallisia niin luulis ko. herralla olevan jono ovellaan.
Kaunis ja kuuma luonne on olennainen osa viehätysvoimaa, ihminen on kokonaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis ja kuuma luonne on olennainen osa viehätysvoimaa, ihminen on kokonaisuus
Näinhän se on. Jos ulkonäkö olis ainoa tekijä, niin noilla pojilla tosiaan olis jonoa ovensa takana. Niitä ongelmia on ihan muissa jutuissa, kuin ulkonäössä. Itsekin huolisin ulkosten ominaisuuksien puolesta kenet vaan noista, mutta kun ei niitä ihan oikeasti pysty kuuntelemaan muutamaa tuntia pidempään. Kun luonnepuolella on vikaa niin se vika on ylitsepääsemätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899