Nörtin elämää..

Anonyymi

Huokauksia ikkunasta, katse jäätynyt tyhjyyteen. Kukaan ei tiedä olemassa oloani.

13

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole ainoa.

• Anonyymi

Oletko samassa jamassa? Onko tilanteesi kestänyt pitkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko samassa jamassa? Onko tilanteesi kestänyt pitkään?

Olen. Vuosia. Toisaalta oma valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen. Vuosia. Toisaalta oma valinta.

En ymmärrä, itse koen että rakkautta ei voi pakottaa. Se on tai ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, itse koen että rakkautta ei voi pakottaa. Se on tai ei ole.

Oma valinta olla näkymätön, jotta ei olisi olemassa. En usko enää rakkauteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma valinta olla näkymätön, jotta ei olisi olemassa. En usko enää rakkauteen.

Ai koet sen tuolleen, itse en koe että olis voinu tehdä oikein mitään toisin.

• Anonyymi

En tiedä kuka olet, mutta näen tekstisi. Tiedät että olet olemassa.

• Anonyymi

Nykyisin tekstejä kirjoittaa myös botit ja robotit. Entä jos teksti on nauhoite, jonka robotti kirjoittaa tietyn ajan päästä. Ei todista olemassaoloa. Netti on myös harhaa koska monet tunne ilmaisut joita laita poistetaan tehden minun tulkitsemisesta mahdotonta.

• Anonyymi

Itsellä sama. Johtuu rumuudesta. Maailma on todella ulkonäkökeskeinen paikka.

• Anonyymi

Eräs nörtti on maailman kuumin

• Anonyymi

Mä tunnen useamman ihan hemmetin hottiksen nörttimiehen. Noihin kuuluu jopa parhaimman näkönen mies, jonka mä olen koskaan nähnyt. Sekin mies jaksaa jauhaa jostain naisten pinnallisuudesta. Jos naiset kerta ovat vaan pinnallisia niin luulis ko. herralla olevan jono ovellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tunnen useamman ihan hemmetin hottiksen nörttimiehen. Noihin kuuluu jopa parhaimman näkönen mies, jonka mä olen koskaan nähnyt. Sekin mies jaksaa jauhaa jostain naisten pinnallisuudesta. Jos naiset kerta ovat vaan pinnallisia niin luulis ko. herralla olevan jono ovellaan.

Kaunis ja kuuma luonne on olennainen osa viehätysvoimaa, ihminen on kokonaisuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis ja kuuma luonne on olennainen osa viehätysvoimaa, ihminen on kokonaisuus

Näinhän se on. Jos ulkonäkö olis ainoa tekijä, niin noilla pojilla tosiaan olis jonoa ovensa takana. Niitä ongelmia on ihan muissa jutuissa, kuin ulkonäössä. Itsekin huolisin ulkosten ominaisuuksien puolesta kenet vaan noista, mutta kun ei niitä ihan oikeasti pysty kuuntelemaan muutamaa tuntia pidempään. Kun luonnepuolella on vikaa niin se vika on ylitsepääsemätön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      3723
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      82
      3214
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2614
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      244
      2343
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2206
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      53
      1099
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      948
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe