24Rent/24 Rental Network Oy soitteli minulle 8 kertaan klo 0.20-0.45 välillä pitkäperjantaina, vastasin puheluun ja tämä kyseinen henkilö ei kertonut nimeään eikä muutakaan vaan sanoi näin "Aja kolari ja tapa itsesi" jonka jälkeen lopetti puhelun.
Olen ollut tämän kyseisen autonvuokraus palvelun asiakas muutamaan otteeseen enkä ole saanut vakuusmaksuja takaisin enkä ole kylläkään kysellyt niiden perään mutta tämä soitto heiltä keskellä yötä on todellakin väärin kun minulla on valmiiksi jo vakava masennus joten en haluaisi kuulla mitään tuollaista tuntemattomalta ihmiseltä.
En ole siis ollut kyseisen yrityksen kanssa tekemisissä neljään kuukauteen.
Asiakaspalvelija haluaa minun tappavan itseni
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mistä soitti jos ei kertonut mistä soittaa?
- Anonyymi
Laksa kirjoitti:
Tuo on heidän asiakaspalvelun numero joka näkyy esim yritys tiedoissa.
Firman omistajat voisivat kiinnostua siitä että joku soittelee heidän numerostaan tuollaisia puheluita tai siten oli omistaja itse. Poliisi kyllä selvittää kuka oli soittaja.
Anonyymi kirjoitti:
Firman omistajat voisivat kiinnostua siitä että joku soittelee heidän numerostaan tuollaisia puheluita tai siten oli omistaja itse. Poliisi kyllä selvittää kuka oli soittaja.
Asiaa selvitellään mutta on kyllä omituista tuommoinen isolta yritykseltä, olen tässä lukenut ihmisten kokemuksia kyseisestä yrityksestä ja en ole löytänyt muuta kuin negatiivista palautetta.
- Anonyymi
Etkö laittanut numeroa estoon. Jos minulle tulee häirikkösoitto, pistän sen estoon ja ilmoitan häirikkösoitoksi (vain pari klikkausta valikoissa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801945
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461646- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1381185Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501062Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15869
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856