24Rent/24 Rental Network Oy soitteli minulle 8 kertaan klo 0.20-0.45 välillä pitkäperjantaina, vastasin puheluun ja tämä kyseinen henkilö ei kertonut nimeään eikä muutakaan vaan sanoi näin "Aja kolari ja tapa itsesi" jonka jälkeen lopetti puhelun.
Olen ollut tämän kyseisen autonvuokraus palvelun asiakas muutamaan otteeseen enkä ole saanut vakuusmaksuja takaisin enkä ole kylläkään kysellyt niiden perään mutta tämä soitto heiltä keskellä yötä on todellakin väärin kun minulla on valmiiksi jo vakava masennus joten en haluaisi kuulla mitään tuollaista tuntemattomalta ihmiseltä.
En ole siis ollut kyseisen yrityksen kanssa tekemisissä neljään kuukauteen.
Asiakaspalvelija haluaa minun tappavan itseni
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mistä soitti jos ei kertonut mistä soittaa?
- Anonyymi
Laksa kirjoitti:
Tuo on heidän asiakaspalvelun numero joka näkyy esim yritys tiedoissa.
Firman omistajat voisivat kiinnostua siitä että joku soittelee heidän numerostaan tuollaisia puheluita tai siten oli omistaja itse. Poliisi kyllä selvittää kuka oli soittaja.
Anonyymi kirjoitti:
Firman omistajat voisivat kiinnostua siitä että joku soittelee heidän numerostaan tuollaisia puheluita tai siten oli omistaja itse. Poliisi kyllä selvittää kuka oli soittaja.
Asiaa selvitellään mutta on kyllä omituista tuommoinen isolta yritykseltä, olen tässä lukenut ihmisten kokemuksia kyseisestä yrityksestä ja en ole löytänyt muuta kuin negatiivista palautetta.
- Anonyymi
Etkö laittanut numeroa estoon. Jos minulle tulee häirikkösoitto, pistän sen estoon ja ilmoitan häirikkösoitoksi (vain pari klikkausta valikoissa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"758937Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545614Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1285054Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään193906Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853480Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533379Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä402741En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102711Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html602684- 241747