Ajattelin tehä itte veneeseen täysleveän uimatason,eli n. 2,5 metriä tulis leveyttä. minkä paksuista putkea tehdastekoisissa uimatasoissa on ulkokaaret? Kiitos kaikille vastanneille ja hyvää veneilykautta!!!
Uimatason tekeminen
5
1296
Vastaukset
- R K-S
Uimatason ulkokaari kantaa osan kuormasta. Suosittelen n. 30 mm rosteriputkea. Sen lisäki tulee olla vinotuet ylhäältä tai alhaalta esim. 25 mm. putkesta. Tee sitten samantien siisti ja kiilloita putket, niin ei näytä "itse-tehdyltä" ei alenna veneesi arvoa.
- kalle
mä tein 25mm rosteriputkesta ja hyvin on kestäny. painan kuitenkin toistasataa ja kännis tulee aina käytyy siin kusella. Laitat vaan tukea alhaalta ja ittelläni on myös ylhäältä.
- mikuli
kalle kirjoitti:
mä tein 25mm rosteriputkesta ja hyvin on kestäny. painan kuitenkin toistasataa ja kännis tulee aina käytyy siin kusella. Laitat vaan tukea alhaalta ja ittelläni on myös ylhäältä.
minäkin olen ajatellu tehä uimatason semmosen 2m leveen mut ei ole löytyny kuvia/piirrustuksia mistään. tietääkö kukaan mistä kuvia löytyis tai piirrustuksia
- R K-S
mikuli kirjoitti:
minäkin olen ajatellu tehä uimatason semmosen 2m leveen mut ei ole löytyny kuvia/piirrustuksia mistään. tietääkö kukaan mistä kuvia löytyis tai piirrustuksia
Käy katsomassa mallia valmiista veneistä. Ota kuvia ja muista mittasuhteet.
- Nahkhiir
Terve! Jos n.2,5m leveää haluat ja tulee tasaperäiseen veneeseen, niin mulla olisi valmis. Tukeva, haponkestävästä putkesta hyvin tehty, pohja paksua vesivaneria. To-pe saisin tarkat mitat ja kuvat lähetettyä sähköpostitse, jos pistät osoitteen tulemaan vaikka osoitteeseen [email protected]. Ja tämähän on siis, jos ei entuudestaan tiedä, niin kiiltävää putkea, siis hyvän näköinen.
Hintaa 250 euroa, jolla tuskin saat edes tarvikkeita vastaavan tekemiseen. Toimitus sopimuksen mukaan. Voi soittaakin, 050-323 9675.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849