Ajattelin tehä itte veneeseen täysleveän uimatason,eli n. 2,5 metriä tulis leveyttä. minkä paksuista putkea tehdastekoisissa uimatasoissa on ulkokaaret? Kiitos kaikille vastanneille ja hyvää veneilykautta!!!
Uimatason tekeminen
5
1298
Vastaukset
- R K-S
Uimatason ulkokaari kantaa osan kuormasta. Suosittelen n. 30 mm rosteriputkea. Sen lisäki tulee olla vinotuet ylhäältä tai alhaalta esim. 25 mm. putkesta. Tee sitten samantien siisti ja kiilloita putket, niin ei näytä "itse-tehdyltä" ei alenna veneesi arvoa.
- kalle
mä tein 25mm rosteriputkesta ja hyvin on kestäny. painan kuitenkin toistasataa ja kännis tulee aina käytyy siin kusella. Laitat vaan tukea alhaalta ja ittelläni on myös ylhäältä.
- mikuli
kalle kirjoitti:
mä tein 25mm rosteriputkesta ja hyvin on kestäny. painan kuitenkin toistasataa ja kännis tulee aina käytyy siin kusella. Laitat vaan tukea alhaalta ja ittelläni on myös ylhäältä.
minäkin olen ajatellu tehä uimatason semmosen 2m leveen mut ei ole löytyny kuvia/piirrustuksia mistään. tietääkö kukaan mistä kuvia löytyis tai piirrustuksia
- R K-S
mikuli kirjoitti:
minäkin olen ajatellu tehä uimatason semmosen 2m leveen mut ei ole löytyny kuvia/piirrustuksia mistään. tietääkö kukaan mistä kuvia löytyis tai piirrustuksia
Käy katsomassa mallia valmiista veneistä. Ota kuvia ja muista mittasuhteet.
- Nahkhiir
Terve! Jos n.2,5m leveää haluat ja tulee tasaperäiseen veneeseen, niin mulla olisi valmis. Tukeva, haponkestävästä putkesta hyvin tehty, pohja paksua vesivaneria. To-pe saisin tarkat mitat ja kuvat lähetettyä sähköpostitse, jos pistät osoitteen tulemaan vaikka osoitteeseen [email protected]. Ja tämähän on siis, jos ei entuudestaan tiedä, niin kiiltävää putkea, siis hyvän näköinen.
Hintaa 250 euroa, jolla tuskin saat edes tarvikkeita vastaavan tekemiseen. Toimitus sopimuksen mukaan. Voi soittaakin, 050-323 9675.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693