Rakkaani (tunnisteeksi työpaikka)

Anonyymi

Täällä kivitetään minua. Tosi vanhoillista porukkaa. Näiden kiusaajien mielestä nainen ei saa olla avoin, haaveilla seksistä, ei mitään. Puhua normaaleista kehon toiminnoista. Onneksi tiedän, että tunnistat mut. Ja tiedän sydämessäni, ettet ole samanlainen kun tämän palstan naiset tai miehet. Et luule minua mieheksi, tiedät että olen nainen. Odotan eniten koskaan sitä, että pääsen uppoutumaan silmiisi. Ne imaisevat minut mukanaan, olen monta päivää pyörällä, jos edes hetkenkin saan sinun silmiisi tuijottaa. Yhdessä murramme vielä ennakkoluuloja, kun vaan päästään kunnolla syventämään tätä meidän juttuamme. Suudelma sinne poskelle!

34

<50

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Me ei välitetä heistä! Ihanaa huomata, että sinussa on rohkea ja avoin puoli. Arvostan tuota asiaa sinussa nainen. En halua mitään vanhanaikaisesti ajattelevaa nirppanokkaa joita suurin osa palstan naisista tuntuu olevan.

      • Anonyymi

        Sä olet ap niin suloinen kun sä jaksat trollata yksin ja mesoa. Hauskaa tämä on. Mutta älä huoli, harva täällä on yhtä fiksu kuin minä ja näkee mätäpaiseesi läpi.


      • Anonyymi

        Olet ollut tänään tosi ihana! Olisitpa hän, olen varma että olet hän <3 Huomasitko, heti joku taas hyökkäsi haukkumaan. Pitää varmaan huomenna tehdä jokin rikosilmoitus. Tänään on vainottu minua niin paljon. Ja ihanaa, että ajattelet noin :) Nyt on hyvä mieli huomiseen ja tähän viikkoon. Odotan näkemistäsi kuin susi täysikuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut tänään tosi ihana! Olisitpa hän, olen varma että olet hän <3 Huomasitko, heti joku taas hyökkäsi haukkumaan. Pitää varmaan huomenna tehdä jokin rikosilmoitus. Tänään on vainottu minua niin paljon. Ja ihanaa, että ajattelet noin :) Nyt on hyvä mieli huomiseen ja tähän viikkoon. Odotan näkemistäsi kuin susi täysikuuta.

        Olet todella huono trolli. Ensin joku saattaisi uskoakin, mutta vedät vähän yli. Tiedätkö mikä sinä olet, mietin sitä äsken kun istuin kovalla kakalla. Saat energiasi siitä, että löydät täältä jonkun jota alat kiusata. Olet ajanut täältä pois Riston, sen valtakunnan, haukut m ja s naiset viikottain, ei-miaa hakut koko ajan, kun kukaan heistä ei reagoi kaivotn hjr jostain esille. Hänkään ei vastannut. Luit palstaa koko pääsiäisen ja mietit mistä saa päivittäisen annokseni, kun kukaan edellisistä ei reagoi sairaisiin viesteihisi. Olit jo täysin sekaisin , kuin narkkari ilman annostaan, sitten keksit tämän työkaveriin kaipaavan, et vaan tiedä kirjainta etkä jatkuvasta kalastelusta huolimatta sitä ole saanut selville. Toivottavasti joku läheisesi huomaa sairautesi ennenkuin on myöhäistä. Tämä on ohikulkijalta, mieheltä joka ei kaipaa ketään, joten et voi minua alkaa kiusata. Säälittävä mielensä kadottanut palstaluuska olet.


    • Anonyymi

      Huomenna sit tuijottelemaan, mä tähyilen takas kans

      • Anonyymi

        Tuskin huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin huomenna.

        Totta. Olen lomalla ensi viikolla.


    • Anonyymi

      Ollaan faxerilla vantaalla töissä?

      • Anonyymi

        Oulussa minä asun. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulussa minä asun. Ap

        Tämä ei ollut minulta ap.naiselta. En asu missään Oulussa, ja kaivattuni tietää sen. Joku trolli taas pelleilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut minulta ap.naiselta. En asu missään Oulussa, ja kaivattuni tietää sen. Joku trolli taas pelleilee.

        Sulla mitään kaivattua ole. Luuletko toisiaan, että ne vankimielisairaalan hemmot sua kaipaa jossain.


    • Anonyymi

      Ethän sinä käy töissä? Sulla on ne hullun paperit.

      • Anonyymi

        Olen työkokeilussa Oulun kaupungilla. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen työkokeilussa Oulun kaupungilla. Ap

        Ei ole minulta tämä, en asu Oulussa. Hanki kiusaaja elämä!


      • Anonyymi

        Sullekin sais kyllä hullun paperit laittaa.


      • Anonyymi

        Vajaaälyisen papereitten lisäksi. Voiko ihminen olla noin tyhmä? Tällä palstalla käy satoja ihmisiä ja tuo olettaa silti aloituksen olevan juuri siltä vainoamisen kohteeltaan? Antakaa mun kaikki kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minulta tämä, en asu Oulussa. Hanki kiusaaja elämä!

        Jätä jo rauhaan, miksi kiusaat koko ajan. Oulussa ollaan molemmat, mies ja minä. Ap
        Voitko ihan oikeasti nyt lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaaälyisen papereitten lisäksi. Voiko ihminen olla noin tyhmä? Tällä palstalla käy satoja ihmisiä ja tuo olettaa silti aloituksen olevan juuri siltä vainoamisen kohteeltaan? Antakaa mun kaikki kestää.

        Moni tällä juttelee palstan lisäksi chatissa. Kyllä ne jutut oppii siellä tuntemaan. Et ymmärrä tästä paikasta näköjään mitään. Tuokin aloittaja on kännipäissään kertonut tästä pakkomielteestään kiusata muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä jo rauhaan, miksi kiusaat koko ajan. Oulussa ollaan molemmat, mies ja minä. Ap
        Voitko ihan oikeasti nyt lopettaa.

        Ei ole minulta tämä. En ole Oulusta, oikea ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minulta tämä. En ole Oulusta, oikea ap.

        Olen oulusta aivan varmasti. On tuo vaan hullu kun sotkee tätä. Ap


    • Anonyymi

      Ne on trolleja ja muita lestadiolaisia, yritä sulkea silmäsi niiden oksennuksilta, jooko..

      • Anonyymi

        En voi koska olen biboläärinen. Jokainen on Oulun komein mies minulle. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi koska olen biboläärinen. Jokainen on Oulun komein mies minulle. Ap

        Kato, sinuun osui kiveni.


      • Anonyymi

        Mitkään Oulu-viestit ei ole multa ap:ltä. En todellakaan asu missään Oulussa tai sen lähellä. Mutta kaipaamani mies sen tietää, turhaan röllykät tuhlaatte aikaanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkään Oulu-viestit ei ole multa ap:ltä. En todellakaan asu missään Oulussa tai sen lähellä. Mutta kaipaamani mies sen tietää, turhaan röllykät tuhlaatte aikaanne!

        Tämä ei ole ap. Sotkee väliiin taas. Voitko lopettaa. Ap todellakin on Oulusta ja minä olen Ap. Mies ja minä ollaan oulun kaupungilla työkokeilussa molemmat, mt-kuntoutujia, mutta nyt jo työkunnossa.


      • Anonyymi

        Osta peili.


    • Anonyymi

      Ollaanko Pohjanmaalla? ei älä hei vastaakaan, tiedän että ollaan.

      • Anonyymi

        onko Oulu Pohjanmaata? minusta ei ole. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko Oulu Pohjanmaata? minusta ei ole. Ap

        Tämä ei ollut ap:ltä. Tullut joku sotkemaan aloitukseni. Varmaan viime viikon kiusaja. AP OLE OULUSTA EIKÄ POHJANMAALTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut ap:ltä. Tullut joku sotkemaan aloitukseni. Varmaan viime viikon kiusaja. AP OLE OULUSTA EIKÄ POHJANMAALTA.

        Ap on Oulusta mutta ei todellakaan pohjanmaalta. Ne nai siellä sukulaisia.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä aloittaja mustamaalaa muita kuten joku tuolla väitti. Huomasin sen ihan itse tänään. Kirjoitin aloituksen näteillä sanoilla ja heti perään tämä laittoi lähes samoilla sanoilla aloituksen, jossa kertoi kaipaavansa kimppapaskantamista miehen kanssa.

      Älkää menkö halpaan. Mutta ettehän te toki niin tyhmiä olekaan. Öitä kaikille.

      • Anonyymi

        Et sinä terveitä ihmisiä noilla sairailla viesteilläsi horjuta. Mutta koitahan pitää omasta mielenterveydestäsi huolta. Ei se kovin vakaalla pohjalla näytä olevan.


    • Anonyymi

      Minä (sivusta) olen lukenut näitä huvittuneen hämmentyneenä. Kävikö nyt niin, että yli-innokas rölli sotkeutui omaan näppäryyteensä. Mä nauran oikeasti täällä. Mulla ei ole ollut moneen viikkoon näin hauskaa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe