Aihe

Mun rakkaani

Anonyymi

Jätän nyt palstan loppuyöksi. Jos joku kirjoittaa aloituksiini, se on ole minä. Teen huomenna uusia aloituksia. Tiedät myös, että aloituksieni Oulu-viestit on kiusaajalta. Tiedän, ettet lankea näihin trolleihin. Joku narsisti ei vain kestä sitä, että olemme löytäneet toisemme töissä. Silmistäsi haaveilen illan hämyssä. Hukun niihin mielikuvissa. Hieman vatsa mennyt taas kuralle tämän palstastressin takia. Huomasin, että tunnistit mut ja ollaan samalla taajuudella. Se on tärkeintä.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä ihana, ei hätä. :)

• Anonyymi

Älä sotke minua niihin, jotka tykkää jostain. Ei sulle. Etsin seksiä vaan. Ap.

• Anonyymi

Joo, Öitä vaan olit tänään taas oikee soturi noita riivaajia vastaan.

• Anonyymi

Kyllä rakas minä. Kirjoitin itselleni tuon kommentit. Eikö lisää luottamusta kummasti. Ap.

• Anonyymi

No umpihulluja emme kuitenkaan vielä ole, se laskettakoon eduksemme.

• Anonyymi

Näin ja Vantaalle menee aloitukseni eikä Ouluun. Ap.

• Anonyymi

Missä me ollaan töissä? Voitko antaa jonkin tunnisteen, että osaan lähestyä sinua mies?

• Anonyymi

Palataan tähän huomenna, pitää vähän lueskella ensin onko idoleiltani tullut lisävinkkiä palstalle. Olen matkija. Ap

• Anonyymi

Oletteko oikeasti työkokeilussa kaivattusi naisen kanssa vai onko tarkoituksesi vain mustamaalata sairaita ihmisiä?

• Anonyymi

Ollaan työkokeilussa, enkä mustamaalaa, mutta ei Oulussa päinkään. Ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      6187