Tänään alkaa painonpudotus. Pituus 167 ja paino 81,5 kg. En aio olla nälkäkuurilla tai paastota. Kolme kunnon ateriaa päivässä. Ei välipaloja.Lopullinen tavoitepaino 60-65. En kaipaa neuvoja miten syödä. Tiedän kyllä miten syödään. Päivitän tänne tilannetta. Tiedän että aluksi lähtee nesteet.
Painonpudotus alkaa
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tsemppiä terveellisestä painon pudotuksesta
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Kun saat kommentteja, jotka eivät miellytä, ota ne huumorilla.
Naura ja jatka ohjelmaasi.
Joskus saa ihan asiaakin mietittäväksi.
Onnea vain hyvinvointisi lisäämiselle! 🤩
My - Anonyymi
Käyn joka päivä vaa´alla mutta kerron tiistaisin painon.
- Anonyymi
millä nimimerkillä aina kommentoit kun nyt 81kg
- Anonyymi
odotan ens tiistaita. oletko mies ja minkä ikänen.
- Anonyymi
Mä olen nainen.Eikö toi 167 cm antanut mitään suuntaa kumpi olen. 44-vuotias olen. Pitäiskö mun olla mies noilla mitoilla?
Vaikka vaa'an lukemat eivät siitä ainakaan aluksi tykkääkään, niin muista juoda jopa enemmän kuin ennen, makusi mukaan kivennäisvesiä tai pelkkää vettä.
Moniin dieettiä epätoivoisesti yrittäviin iskee euforia, kun alussa putoaa paino elimistön kuivumisen vuoksi. Tätä harhakuvitelmaa vastaan oikeasta painonpudotuksesta kannattaa taistella juomalla enemmän, ettei tule pettymyksiä. Sisäelimet, etenkin munuaiset pitävät siitä, että on kevyttä hommaa tarjolla, vaikka ihminen itse vähän dieetin runtelemana kärvistelisikin. Lisäksi vesi pitää näläntunnetta loitolla.
Älä kuitenkaan tee lindalampeniuksia juomalla vuorokaudessa aivan liikaa. ; )- Anonyymi
En kaipaa neuvoja miten syödä.
Tai juoda. Anonyymi kirjoitti:
Tai juoda.Älä kuitenkaan syö sitä ärrinmurrinpuuroa. Siitä tulee pahalle tuulelle! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai juoda.Empä taida kirjoittaa tänne,koska täällä muut esiintyy minuna.Mä en jaksa kaikkien feikkien kirjotuksia alkaa korjaamaan.Nyt feikit saa jatkaa.Mä pystyn kyllä laihduttaa ilman että mun tartte lukea minuna esiintyvien tekstejä.
Anonyymi kirjoitti:
Empä taida kirjoittaa tänne,koska täällä muut esiintyy minuna.Mä en jaksa kaikkien feikkien kirjotuksia alkaa korjaamaan.Nyt feikit saa jatkaa.Mä pystyn kyllä laihduttaa ilman että mun tartte lukea minuna esiintyvien tekstejä.
Vähän kyllä epäilinkin trolliksi. Hyvää jatkoa niin hyville kuin pahoillekin tasapuolisesti!
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Vähän kyllä epäilinkin trolliksi. Hyvää jatkoa niin hyville kuin pahoillekin tasapuolisesti!
Mistä erotat trollin kun teksti oli suoraan avauksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä erotat trollin kun teksti oli suoraan avauksesta.
Hajusta. Ominaishajusta. ; )
- Anonyymi
Mä ilmotan että nyt trollit saa vapaasti kirjoittaa.Mä en tule enää kirjoittaa tänne.Sen sanon että kyllä mä saan parempaa kannustusta perheeltä ja ystäviltä.Etten mä yksin joudu puurtaa.Mutta moikka kaikille.
ap - Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Hajusta. Ominaishajusta. ; )
Juuri niin. MKH asialla.
- Anonyymi
Avaus oli foorumilla tiedostetun rollin tekemä.
- Anonyymi
kiitos paljon haukuista. Miks keksisin pituudeksi 167 ja painokis 81,5 kg. Jos haluat nähdä livenä ja nähä niin sovitaan treffit. Ei suomi24:ssa kaikki laihduttajat ole trolleja.Joten koita ymmärtää se.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos paljon haukuista. Miks keksisin pituudeksi 167 ja painokis 81,5 kg. Jos haluat nähdä livenä ja nähä niin sovitaan treffit. Ei suomi24:ssa kaikki laihduttajat ole trolleja.Joten koita ymmärtää se.
apHaju. Ominaishaju. ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apFoorumin vakiona eräs lihava vanha setä on välillä laiha kuin tikku, välillä nuori laiha tyttö ja välillä nuori lihava poika. Sinä olet, mitä olet, mutta me muut ei tiedetä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foorumin vakiona eräs lihava vanha setä on välillä laiha kuin tikku, välillä nuori laiha tyttö ja välillä nuori lihava poika. Sinä olet, mitä olet, mutta me muut ei tiedetä sitä.
mä en ole ikinä halunnut olla mies.Naisena on ihan kiva elää.Mä nyt satun olee 167 cm ja nesteitä on lähtenyt nyt muutamassa päivässä niin paino ei ole enää 81,5.
ap
- Anonyymi
plus koko nyt muotia koko 42. siksi kysyin kun minä mies ja 167cm ja paino 77kg pitäs saada 10kg poois ja oon 70v.
- Anonyymi
minä taas olisin halunnu olla nainen 167sm mies el capo pätkä.
- Anonyymi
odotan sun tiistai lukemaa veikkaan jo 80,4kg koko 44
- Anonyymi
Mä en päivitä tänne koska mä en kaipaa trollien kirjoittelua tänne.Mä pärjään ilman että mä tänne päivitän.Mä en jaksa jokaiselle trollille vastata.Paino oli 80 ja tsemppiä muille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en päivitä tänne koska mä en kaipaa trollien kirjoittelua tänne.Mä pärjään ilman että mä tänne päivitän.Mä en jaksa jokaiselle trollille vastata.Paino oli 80 ja tsemppiä muille
En kirjoita tänne enään koska
- Anonyymi
Tuo on lievä ylipaino. Itselläni se on merkittävän puolella. Ensin ei lähde mitään.
- Anonyymi
lopetiko tiistai päivitykset et kauna jaksannu sitä sanotaan että 6kk laihduttaa niin on laihimillaan ja se kestää 9kk saakka ja sitten paino alkaa pikkuhiljaa nousemaan.
- Anonyymi
Etkö lukenut etten kirjoita tänne enää koska täällä on trolleja ja mä en kaipaa negatiivisuutta tähän projektiin.Mulla ei ole mikään velvolisuus päivittää tänne. Voin kertoa että paino on nyt 78 kiloa.Oletko nyt tyytyväinen?
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö lukenut etten kirjoita tänne enää koska täällä on trolleja ja mä en kaipaa negatiivisuutta tähän projektiin.Mulla ei ole mikään velvolisuus päivittää tänne. Voin kertoa että paino on nyt 78 kiloa.Oletko nyt tyytyväinen?
aphyvin on nesteet lähteneet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä982023Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861837Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3211654Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2011534- 301083
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 511027
- 571004
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56998- 67964