Kaksi rakastajaa liiton ulkopuolelta?
Haittaako jos aviovaimolla
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vain 2?
- Anonyymi
Epätyypillistähän se olisi, jos olisi 2 rakastajaa liiton sisäpuolella.
- Anonyymi
Senhän tietää aapee ite.
- Anonyymi
Nythän teitä on sitten 3 samassa veneessä. Ei tarvitse yksin olla mustis.
- Anonyymi
Ehkä hän ei itse tiedosta sitä. Oikeasti sydämessään ei pettäisi sinua.
- Anonyymi
No jos se on tosiaan kyltymätön, niin jäähän sulle vähän palautumisaikaa, kolmessa vuorossa saatte työnne hoitaa.
- Anonyymi
Oisko ne rakastajat yhdessä kehossa?
- Anonyymi
Ei haittaa, koska pärjään vallan hyvin ilman aviovaimoa, pidä sinä ne rakastajat, näin kaikki on tyytyväisiä.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan miettiä itse.
- Anonyymi
Ai vappaa-ajattelijainliiton?
- Anonyymi
Haittaako jos miehellä yksi rakastajatar avioliiton ulkopuolella? Jos sattuu olemaan anoppinsa kanssa naimisissa ja anoppi 20 v. vanhempi? Tuolta ei mitään saa.
- Anonyymi
Ja jos joku kysyy että on missä ex-vaimo, anopin tytär....vastaus on että kuollut.
- Anonyymi
Jos molemmat kauniinpaa sukupuolta..
Ja saan katsella..
Mixei..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527