Kevään tulen alkaa taas hormonit hyristä ja mieli olla vallaton, varsinkin etätöissä kuluneen vuoden jälkeen... Etsin kahta bi-naista kanssani leikkimään, kokeilemaan ja rentoutumaan.
Olen 49/180/80 fiksu, komea, kiva, estoton, osaava ja erittäin jaksava mies pk-seudulta. Toivon että olette hoikkia tai normaalivartaloisia, ongelmattomia, tavallisia naisia.
Vastailkaa yksin tai yhdessä kik tommi_espoo ja katsotaan saadaanko kiva kokemus rakennettua.
Kahta bi-naista miehelle
8
118
Vastaukset
Jos bi naiset haluavat että olisi 2 miestä niin tässä olis toinen mies. Olis jännä panna noita naisia 69.ssä. Kummallekkin löytyis kieli ja pimppi yhtäaikaa. Olis eka tollaen kokemus.
[email protected]
ps. minäkin haen bi naisia kimppaan- Anonyymi
Sä haet kaikkea minne kielesi ja kullisi työntää, sun nimimerkki ja sähköposti vilkkuu päivästä toiseen. Limainen äijä, hyhhhyyyiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä haet kaikkea minne kielesi ja kullisi työntää, sun nimimerkki ja sähköposti vilkkuu päivästä toiseen. Limainen äijä, hyhhhyyyiii
Homo se on ei sille kelpaa ku toinen homo ja tyttöilijät
- Anonyymi
Se on korvien välissä sekin vika kute aina
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun vanha sähköposti [email protected] enää toimi?
Ei toimi. Nykyinen [email protected]
- Anonyymi
Lahti66 kirjoitti:
Ei toimi. Nykyinen [email protected]
Taas tämä ällötys elkää vastatko tälle
- Anonyymi
Trollipeikoille ikäviä uutisia... toinen nainen on löytynyt. Nyt sitten vielä toista... löydön myötä kriteerit ovat täsmentyneet.. olethan alle 30v. hoikka tai normaalivartaloinen neito. kik edelleen tommi_espoo
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994