Oon 16v miehenalku ja mulla ei oo kunnollista äänenmurrosta vaan vain vähän möreämpi ääni ku ennen, mul ei oo hiuskarvojen lisäks muuta karvoitusta missään osassa kehoo paitsi jaloissa eli siis p*ppelikarvat ja kainalokarvat ainakin puuttuu täysin. Mun penis on erektiossa 8cm ja on ollut jo kehitys sen osalta pysähtyneenä kolme vuotta. Pituutta mul o 173cm ja paino 50kg.
Onko minun kehityksessä jokin häiriö?
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! https://nuortenexit.fi/ sivuilta voi kysellä jos tällaiset asiat oikeasti huolestuttaa kehityksessä ja muussa.
- Anonyymi
Laitan tämän tähän lisäksi koska haluan kertoa tästä, mutta jostain syystä tätä ei hyväksytty yhdessä tuon aloituksen kans joten yritän saada tän nyt tähän näin.
Mua on kiusattu erityisesti liittyen peniksen pituuteen hyvin paljon koulussa, mutta ennen sain kuulla siitä vain uinneissa. Vuoden 2019 koulu-uinnissa kuitenkin mulla alkoi saunas kalu kovettua ja mun luokan ja rinnakkaisluokan pojat näkivät kuinka pieni se on erektiossakin.
Tämän jälkeen ne veti mun housut alas uimahallin pihassa tyttöjen nähden ja osa näistä tytöistäkin alkoi kiusaamaan mua koska he tunsivat hyvin ennestään nämä kiusaajat. Lähes päivittäin mun puhelimeen tulee nykyään viestejä joissa mua haukutaan ja kuvia jotka liittyy tähän. Mua kiusataan myös koulussa päivittäin melkein ja välillä yritetään vetää housui alas. Nykyään pidän boksereita ja vyötä ettei onnistu niin helposti mut ikävää tää on. Yks tyttö meidän luokasta on mun puolella ja on ehdottanut tutkimuksiin menoa ja ainakin et kertoisin tästä kiusaamisesta.- Anonyymi
mene jakelemaan näitä fantasioita muualle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene jakelemaan näitä fantasioita muualle
En kyllä usko että on fantasiaa. ei kaikki aloitukset joissa mainitaan alapää ole fantasioita.
- Anonyymi
Testosteronin puute varmaankin on vikana. Mistä se sitten johtuu, on lääkärin selvitettävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3519483Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat885932Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3665537SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden973911Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33332Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien682885Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal752862Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52643Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72578- 1142548