Onko minun kehityksessä jokin häiriö?

Anonyymi

Oon 16v miehenalku ja mulla ei oo kunnollista äänenmurrosta vaan vain vähän möreämpi ääni ku ennen, mul ei oo hiuskarvojen lisäks muuta karvoitusta missään osassa kehoo paitsi jaloissa eli siis p*ppelikarvat ja kainalokarvat ainakin puuttuu täysin. Mun penis on erektiossa 8cm ja on ollut jo kehitys sen osalta pysähtyneenä kolme vuotta. Pituutta mul o 173cm ja paino 50kg.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laitan tämän tähän lisäksi koska haluan kertoa tästä, mutta jostain syystä tätä ei hyväksytty yhdessä tuon aloituksen kans joten yritän saada tän nyt tähän näin.

      Mua on kiusattu erityisesti liittyen peniksen pituuteen hyvin paljon koulussa, mutta ennen sain kuulla siitä vain uinneissa. Vuoden 2019 koulu-uinnissa kuitenkin mulla alkoi saunas kalu kovettua ja mun luokan ja rinnakkaisluokan pojat näkivät kuinka pieni se on erektiossakin.

      Tämän jälkeen ne veti mun housut alas uimahallin pihassa tyttöjen nähden ja osa näistä tytöistäkin alkoi kiusaamaan mua koska he tunsivat hyvin ennestään nämä kiusaajat. Lähes päivittäin mun puhelimeen tulee nykyään viestejä joissa mua haukutaan ja kuvia jotka liittyy tähän. Mua kiusataan myös koulussa päivittäin melkein ja välillä yritetään vetää housui alas. Nykyään pidän boksereita ja vyötä ettei onnistu niin helposti mut ikävää tää on. Yks tyttö meidän luokasta on mun puolella ja on ehdottanut tutkimuksiin menoa ja ainakin et kertoisin tästä kiusaamisesta.

      • Anonyymi

        mene jakelemaan näitä fantasioita muualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene jakelemaan näitä fantasioita muualle

        En kyllä usko että on fantasiaa. ei kaikki aloitukset joissa mainitaan alapää ole fantasioita.


    • Anonyymi

      Testosteronin puute varmaankin on vikana. Mistä se sitten johtuu, on lääkärin selvitettävä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe