"Ilmoita matkakulut vain toteutuneiden matkojen mukaan"
Kuinka moni vuorotyöläinen ilmoittaa todellisten päivien mukaan matkakulut verottajalle?
Laitatteko 22 päivää/kk vai toteutuneet työpäivät. Esim minulla keskimäärin 12 p/kk.
Matkakulut
Anonyymi
1
345
Vastaukset 1
- Anonyymi
ite merkkaan 20 pv/kk x 11kk koska yhden kuukauden olen vuosilomalla.....ei kannata ahnehtii, koska sitten käy niin ettei ne hyväksy niitä tai jotain muuta sellaista,.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀641104- 861016
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19966Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R60906Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209731- 63606
- 38579
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39535Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,38496