Astra Zenecan koronarokotteella yhteys veritulppiin

Anonyymi

"Fimean ylilääkäri Maija Kaukonen ja THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek ihmettelevät Cavalerin ulostuloa."

Minä ihmettelen, kuinka
suomalaiset ovat viisaita
viisaampia.

Heti valmis päättämään, toisin kuin EMAn lääketurvallisuuden riskinarviointikomitea on tänään aloittanut kolmipäiväisen kokouksensa, asiasta.

https://yle.fi/uutiset/3-11871243

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Niin on. 30 kymmenestä miljoonasta saa veritulpan ja 7 näistä kuolee.

• Anonyymi

Kysymys on rahasta. AZ on myynyt Suomelle rokotteita jotka on pakko käyttää ja ruutata ne vaikka tiedetään seuraukset, tai ei oikeastaan kaikkea edes tiedetä.
        Nohynekin lausonto on samaa jatkumoa kuin hallituksen maskisekoilu joka jatkuu edelleen.

• Anonyymi

Muistaakseni 1 vuoden kuluttua Suomalaiset narkolepsia-asiantuntijat ja THL:n rokoteasiantuntijat ovat aloittaneet aktiivisen selvitystyön.

• Anonyymi

Nohynekin lasunnolla ei enää ole mitään merkitystä. Hän on jo allekirjoittanut oman tuomionsa. Rikos ihmisyyttä vastaan rikoksena ei vanhene koskaan.

• Anonyymi

Typerää vouhotusta veritulpista. Ne muutamat jotka ovat saaneet tulpan olisivat sen saaneet ilman rokotettakin. Aina on noita sivuvaikutus vouhottajia, oli kyse sitten mistä vaan. Alkoholistakin saa pahoja sivuvaikutuksia ja se aiheuttaa kuolemia, ja silti sitä käytetään.

• Anonyymi

Veritulppia tulee ihmisille ilman koronaakin. Itse sairastuin viime vuoden tammikuussa aivoveritulppaan. Olin 6 päivää sairaalassa ja kotiuduin melko hyväkuntoisena ja puhekykykin palautuneena. Suuren suonen tukoksen syyksi kirjattiin sydämen rytmihäiriö-
        Mikäli aivoinfarkti olisi tullut rokotuksen jälkeen olisi luultavasti syyksi voinut tulla rokotus. Olen saanut helmikuussa rokotuksen ja tehosteen saan toukokuussa. Minä voisin ottaa minkä firman rokotteen tahansa. En pelkää sivuvaikutuksia, olen 80-vuotias nainen.

• Anonyymi

Miksi puolustat "rokotetta", mistä et tiedä mitään? Oletko osakkkaana kyseisessä lääkefirmassa, vai onko kiima lähteä hakemaan uusi tappava tauti ulkomailta?

• Anonyymi

Mitä muuta suhmureilta odotit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe