Aihe

Elvanse ja verenkierto

Anonyymi

Heippa.

ADD-henkilö täälä, aloittanut Elvanse-lääketyksen kokeilun.
Ensin aloitettiin 30 mg kapseleilla. Siitä meni koko kädet tummansinisiksi, sain siis harvinaisen reaktion jota kutsutaan Raynardin ilmiöksi. Ei kuulemma vaarallinen, mutta pelästyin niin että lopetin projektin siihen.

Lääkäri sittemmin puhui ympäri eli nyt uusi yritys, tällä kertaa annostus 20 mg. Tällä kertaa ei sinisiä käsiä, mutta tuntuu ja näkyykin, että joku ei toimi normaalisti. Iho on harmaa ja näyttää siltä että sieltä ihon alta puuttuisi normaali rasvakerros. Itse asiassa sieltä todennäköisesti puuttuu verta, siis pinnallisista verisuonista. Kasvot ja kädet pahimmat, tietääkseni, vaatteet kun on päällä niin muita osia en ole tutkinut.
Iltaisin, joitain tunteja sen jälkeen kun aine on lakannut vaikuttamasta, kaikki tuntuu ja näyttää taas normaalilta.
Olen syönyt lääkettä vajaan viikon.

Onko muilla ollut vastaavaa?
Menikö ohi?
Olisiko niksejä, mitä sille voisi tehdä?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

        Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
        Kotimaiset julkkisjuorut
        95
        6660