Hyvä tietää jokaisen danske bankista tämä: (Huono kokemus)

Anonyymi

Kokeilin asiakkuutta danske bankiin (olen yksityishenkilö), romanssista tuli lyhyt, mutta ei kaunis.

Syynä oli yksi ihan hirveä lehmä siellä danskessa, joku naispuoleinen gestapo upseeri, joka lähetteli verkkoviestejä joka ainoasta ulkomaanmaksusta, tilille tulleista rahoista, tililtä lähtevistä rahoista, ja viesteissä uhattiin palvelujen rajoittamisella, vaikka annoin kaikista mielestäni aivan tarkat selvitykset. Se ei riittänyt, vaan sitten alettiin vaatia dokumentteja. Kyllä niitä tuli skannattua, tunteja ja taas tunteja meni aikaa hukkaan tuon kyseisen lorttosen oikkujen takia. Mutta mikään ei riittänyt tälle akalle. Lainaus kyseisen lehmän verkkoviestistä: "Emme vieläkään ole päässyt täyteen ymmärrykseen siitä, mistä tämä raha on peräisin, tarvitsemme vielä......" - Tässähän asiakas tuntee tulevansa epäillyksi rikoksista. Viestien sävy on erittäin vaativa ja töykeä. Asetettiin parin viikon päähän määräpäivä, ja sen jälkeen tilit olisi ilmeisesti suljettu. Tein töitä tuon ämmän vaatimukset ja oikut täyttääkseni n. viikon päähän tuosta deadlinesta, yritin saada myös tuota eukkoa puhelimeen, mutta sehän on mahdotonta, häntä ei vain pystynyt puhelimella tavoittamaan. Ei takaisinsoittoja, ei edes pyydettäessä. Sitten riitti enkä edes enää lukenut tuon hirveän lorton viestejä. Ja pankin pitäisi palvella asiakasta, eikä toisinpäin. Olin juuri laittanut kymmenet tuhannet eurot danske investin rahastoon, mutta senkin jouduin sitten lopettamaan, vain tuon yhden rakoperseen takia.

Myöhemmin kun olin jo lopettanut asiakkuuden, kun tämä ämmä teki sen yksinkertaisesti mahdottomaksi, sain tietää, että danske bank on kaikkein hankalin pankki näissä tilisiirtojen selvityspyynnöissä, eli en ole kokemukseni kanssa suinkaan yksin. Tälläkin palstalla on asiasta ollut viestejä.

Kaikissa pankeissa kysellään nykyään esim. isoista tilisiirroista, ja se perustuu rahanpesu ehkäisy lakiin, mutta ei muissa kun danske bankissa sentään pysäytetä ulkomaanmaksuja eikä vainota päivästä toiseen, niille riittää, kun annat selvityksen tapahtumista ja sillä sipuli. Näin esim. Osuuspankissa, joka nyt dansken jälkeen sai minusta hyvän sijoittaja-asiakkaan. Täytyy sanoa, että vaihdon jälkeen olen ollut tyytyväinen. Näillä näkymin pysyn Osuuspankin jäsenenä ja asiakkaana. Minulla on sen verran varoja ja sijoituksia, että saan bonuksistakin tuntuvat lisäedut ja käytännössä palvelumaksuja ei ole kuin nimeksi.

Asiointi varmaan sujuu ihan kohtalaisesti danske bankissa, jos ei tee ulkomaan tilisiirtoja, ei käsittele rahaa kuin korkeintaan joitain satasia tai tuhansia kuukaudessa eikä välitä siitä että lähettävät toimimattomia kortteja ja tunnuslukulaitteita ja eivät luota asiakkaaseen pätkääkään.

12

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiointi ei suju edes kohtalaisesti jos naama ei miellytä, olet vammainen, homoseksuaali tai tummaihoinen. Ei ole mitään tekemistä ulkomaanmaksujen kanssa.

Esim. jos varaat lainaneuvotteluissa ajan niin neuvottelija (töykeä vanhempi akka) ei saavu paikalle, koska ”et ole kenenkään työntekijän sukulainen”

Lisäksi valehtelevat, että ovat lopettaneet pyynnöstäsi eläkesäästötilin vaikka oikeasti jemmaavat sitä sinulta js pitävät sen auki.

Lisäksi eivät halua palvella vammaisia.

• Anonyymi

Danske on nykyään corporaatio pankki. Käteiskonttoreita harvassa, pääkaupunkiseudulla (Helsinki / Espoo / Vantaa) vain 1 ruuhkainen konttori Helsingin Kampissa, Scandicin kauppakujalla.

Tosin Säästöpankilla (Nooa) ei kassa konttoreita myöskään. Raha käsittely automaateilla kaikilla, talletukset TalletusOTTO /OTTOplus kautta. S-pankki tarjoaa nettipankkia & sivussa kassapalvelut rajoitetusti S-kassoilla, nostot nax 200€/kerta, talletukset max 200€/kerta,max 5krt/kk / Max 1000€/kk

• Anonyymi

Saimme asuntolaina tarjouksen danskesta viime viikolla, ja olimme jo päättäneet ottaa sen, ja vaihtaa asiakkuuden sinne pop pankista,mutta jos se noin hankalaa on niin emme koske pitkällä,tikullakaan tähän pankkiin! Hyvä, että ap kertoi kokemuksistaan,luimme muitakin negatiivisia kokemuksia danskesta. Itse asiassa emme löytäneet yhtään positiivista! kiitokset aloittajalle!

• Anonyymi

Sinä voisit saada paremman kokemuksen, kuin persaukinen aloittaja joka on viisastellut tiskillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voisit saada paremman kokemuksen, kuin persaukinen aloittaja joka on viisastellut tiskillä.

Olitko paikalla vai miten näin paljon tiedät?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vieläkö Danskessa on töissä vanhoja postipankkilaisia? Aloittajan kuvaus kuulostaa ihan siltä, niin kuin olisi.

• Anonyymi

Danske on huono pankki!

Asiakaspalvelua ei ole enää!

Asiakas on Danskessa kuin orja!

Danske viisveisaa asiakkaan ajasta! Pankkiin ei saa mitään yhteyttä! Jonotin ja tuhlaat työaikaasi, maksat vielä jonotuksesta!
      Fiksu pankki ottaisi vastaan soittopyynnön ja soittaisi itse takaisin kun ehtii!
      Niinhän toimivat nykyään esim. Terveysasemat ja moni muu firma!

Perheestämme yksi teki jo päätöksen poistua Danskesta! Suosittelen samaa muille! Itse siirryn S-Pankin asiakkaaksi heti kun saan tilin ja kortit sinne avattua!

Tämän kuluneen viikon kyykytys Dansken taholta on ollut törkeää ja asiakkaita alentavaa!

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Täysin sama kokemus! Jonotin 2h(!) asiakaspalveluun. Kun aspasta vihdoin vastattiin niin en saanut asiaani hoidettua loppuun, koska yhtäkkiä toisessa päässä olevan leidin ääni katosi vaikka linja oli edelleen auki. Vaikutti siltä kuin hän olisi painanut mykistyksen päälle. Siinä kohti pyysin että "jos vielä kuulet minua niin voitko soittaa takaisin kun en haluaisi uudestaan jonottaa kahta tuntia" ja annoin numeroni. Ei soittanut takaisin! Jos ei olisi asuntolainaa kyseisessä pankissa niin olisin vaihtanut ajat sitten pankkia. Sieltä ei saa koskaan ketään kiinni nopeasti ja palvelupakettien hinnat on huimat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin sama kokemus! Jonotin 2h(!) asiakaspalveluun. Kun aspasta vihdoin vastattiin niin en saanut asiaani hoidettua loppuun, koska yhtäkkiä toisessa päässä olevan leidin ääni katosi vaikka linja oli edelleen auki. Vaikutti siltä kuin hän olisi painanut mykistyksen päälle. Siinä kohti pyysin että "jos vielä kuulet minua niin voitko soittaa takaisin kun en haluaisi uudestaan jonottaa kahta tuntia" ja annoin numeroni. Ei soittanut takaisin! Jos ei olisi asuntolainaa kyseisessä pankissa niin olisin vaihtanut ajat sitten pankkia. Sieltä ei saa koskaan ketään kiinni nopeasti ja palvelupakettien hinnat on huimat!

Miksi lainat on este pankin vaihtamiselle? Onko niissä niin suuret korot muissa pankeissa, kun lainanhan voi ottaa eri pankista/lainanantajalta ja vaihtaa eri pankkiin vaikka heti. Oon huomannu että on jotkut muutkin kirjottanu joskus tuosta että "kun on lainaa en voi vaihtaa pankkia"

• Anonyymi

Jos olet todella varakas, niin Danske Bankista saat ensiluokkaista palvelua. Pyrkikää siis vaurastumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1371
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1104
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1060
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      859
    Aihe