Narkkia pitää ymmärtää....kokeilkaa ite ajaa päissään autoa.Helposti voi joku jäädä alle ei sille mitään voi.
Narkin yliajo
23
1664
Vastaukset
- Anonyymi
Heittiö heittäi.
- Anonyymi
Tietoo kuskista?
- Anonyymi
Päussään on kiva aja
- Anonyymi
Toivottavasti olet lyhytikäinen...
- Anonyymi
Hoono soomi...miksi Soomessa olla paljo rasisti.Just siks!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti olet lyhytikäinen...
Olen lyhytkasvuinen ja ulos näkeminen on minulle ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lyhytkasvuinen ja ulos näkeminen on minulle ongelma.
Ja aivotkin jääny pieneksi otan osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aivotkin jääny pieneksi otan osaa.
Aivot ovat oikeankokoiset suhteessa isoon päähäni. Isäni käytti minua hyväkseen lapsena.
- Anonyymi
No kun autokoulussa opeteta ajamaan päissään, miten sitten voi osata. Toisaalta jos joutuu poliisin takaa-ajamaksi niin tulee paljon virheitä ja törmäyksiä.
- Anonyymi
Hyvä kun nistit teilaa toisiaan, pääseepähän niistä nopeemmin eroon.
- Anonyymi
Justiin näin.
- Anonyymi
Tarkkana noiden termien kanssa. Itse pidän nistiä ruiskuhuumeen käyttäjänä, muut ovat sekakäyttäjiä. Tuskin sielläpäin hirveesti on todella oikeita nistejä. Kertokaa tosin jos on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkana noiden termien kanssa. Itse pidän nistiä ruiskuhuumeen käyttäjänä, muut ovat sekakäyttäjiä. Tuskin sielläpäin hirveesti on todella oikeita nistejä. Kertokaa tosin jos on.
Tuskin on yhtäkään nistiä kyseisellä alueella kun ei niitä ole jämsässäkään. Jämsän seutu paljon laajempi ja isompi jo asukasmäärältään. Sekakäyttäjiä taasen on vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Otsikkona Narkin yliajo.
Ei sen narkin päälle kukaan ajanut. Käsittääkseni uhri ei ollut narkki.
Tästä on tehty kaksikin otsikkoa ja kumpikin väärin.- Anonyymi
Oot sää viisas kun huomasit.
- Anonyymi
Niinkö meinaat?! 😁 Sekakäyttäjä hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö meinaat?! 😁 Sekakäyttäjä hän on.
Se oli ironiaa...
- Anonyymi
Poliisit takas mänttään kunnolla kiertään kiitos
- Anonyymi
Narkit on lepposia kavereita.
- Anonyymi
Todella...
- Anonyymi
Joopajoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356