Arvatkaa kenen kaveri ostaa mulle huomenna jäätelöä.. No mun!! :( (valitsin kyllä kevyemmän jäätelön mut silti ihan hirveetä) tiiän et jos saan sen jäätelöpurkin niin tuun kyllä syömäänki sen :(( siin on yhteensä joku 576 kaloria!!😫😫
Ja sit viel äiti pakottaa varmaa syödä lämmintä ruokaa.. syön varmaa nuudeleita niissä on 40 kcal.. (yritän 25 päivän ajan syödä max 664kcal)
laihdutus, kalorit yms
Anonyymi
5
285
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tiiän niin ton tunteen. Mäki joudun aina menee kavereiden kaa ulos syömään mut sit vaan otan mahollisiman vähän täytteitä😿
- Anonyymi
Tai sit vaan sanot olevasi herkkulakossa etkä syö sitä jätskiä...
- Anonyymi
jankutin sille etten halua/tarvi niin se ei ostanu haha
- Anonyymi
Pakkohan sun äidin on pakottaa sua syömään,koska muuten sä et syö.Äitisi on varmasti huomannut sun anoreksian eikä halua että sä kuolet siihen.
- Anonyymi
ei mulla mitään anoreksiaa oo.. vaan jotain syömishäiriön oireita enkä oo laihtunu vasta kun pari kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496