Puhumisen tärkeys?

Anonyymi

Onko asioista/tunteista puhuminen kuinka tärkeää? Jotenkin nykyään tulee todella paljon sellasia tv-ohjelmia ja lehtijuttuja missä avaudutaan tunteista.... Meneekö jo liiallisuuksiin?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, on se tosi tärkeetä. Mäki aina ku haluun panna jptakin naista, puhun mun tunteista tyyliin: Mä tykkään susta, mennääks paneen?

      Et sen verran mä niist puhun, aika paljon, eikö?

    • Anonyymi

      sanat on aina vähän sinnepäin, niitä voi laittaa toisen suuhun niinku noissa jutuissa ja ohjelmissa tehdään.

    • Anonyymi

      Jos on tunneälyä, toisen tunnetilan aistii ilman loputonta keskusteluakin

    • Anonyymi

      Jokasen oma valintahan se on puhuuko asioistaan ja tunteistaan vai ei, mutta aikuisten kanssa kannattaa aina pitää mielessä sellainen seikka ettei sen toisen aikuisen elämä ole sinun hallinassa, joten ainoa keino pystyä edes jotenkuten ehkä vaikuttamaan toisen aikuisen ihmisen päätöksiin liittyen hänen omiin asioihin ja elämään on se puhumisen jalo taito.

      Esim. itse teen omaan elämääni liittyviä päätöksiä sen kaiken tiedon pohjalta mitä mulla asioista ja lähipiirin ihmisten tunteista ja haluista on. Jos tietooni ei ole saatettu jotain, niin voin tehdä ehkä aivan erilaisen päätöksen kuin oisin tehnyt jos oisin tietänyt sen asian.

      Aina pitää aikuisten kanssa muistaa että toinen aikuinen hallitsee omaa elämää ja kaikki tieto mitä hän asioista tietää vaikuttaa siihen mihin suuntaan se aikuinen elämäänsä ajaa päätöksillään.

      Itse olen mm. eropäätöksiä tehnyt tiedon pohjalta että entinen avomieheni sanoi että hänellä toinen nainen, Hän lausui nämä sanat ja ne niittas suhteemme eroon. Se oli se tieto, joka käynnisti minulla omaa elämääni ja sen suuntia koskevat päätökset. Jos tätä tietoa ei olisi minulle tullut ei olisi eropäätöksiin päädytty

      Näin ne hommat vaan etenee.

      • Anonyymi

        Ja jatkan vielä omaani että aina kannattaa miettiä sitä että kuinka isoja päätöksiä aikuiset saa/joutuu tekemään.

        aikuisella on hyvin suuret valtuudet omiin asioihin ja ns. raskas kalusto tehdä vaikka koko elämänsä mullistavia päätöksiä.

        Siksi ennen kuin näitä päätöksiä alkaa valmistuun ja aikuinen alkaa lykkiin niitä kovaa vauhtia täytäntöön pitäisi hänellä olla kaikki tärkeät tiedot jotka vaikuttaisi näihin päätöksiin tiedossa jotta hän tekisi mahdollisimman oikean päätöksen.


        Aikuinen hallitsee kokonaisvaltaisesti elämäänsä ja kaikki hänen elämää koskevat asiat kulkee hänen kauttaan joten puhe on ainoo keino vaikuttaa..


    • Anonyymi

      Puhuminen tunteista voi olla hyvinkin uuvuttavaa pidemmän päälle. Jotenkin jäänyt vähän sellainen huomio elämästä, että miehet, jotka loppujen lopuksi saavat mitään aikaiseksi, käyttävät kaiken energiansa puhumiseen, juurikin tunteista. Siksi tykkäänkin enempi tekevistä, kuin puhuvista miehistä.

    • Anonyymi

      M-nainen on puhunut jo liikaakin ja liian monelle ukolle. Hän voi olla hiljaa

      • Anonyymi

        M-nainen saa puhua ihan kenelle haluaa ja myös miespuolisille ihmisille. Roskaväellehän asia ei edes kuulu, eikä tule koskaan kuulumaan.

        Huutelethan sinäkin näille nettiseinille tai soitat luottamuksellisia kännipaskapuheluita tuttavillesi, jotka eivät jaksa kuunnella nillitystäsi. Joten olepa tyhjäpää vaihteeksi itse hiljaa ihmisistä, joihin ei ole koskaan ollut mitään mahdollisuuksia.


    • Anonyymi

      Viisaat ne sanoo puheilla vaan ongelmat pystyy ratkaisemaan

    • Anonyymi

      Tottakai.

    • Anonyymi

      Kyllä menee jo vähän yli. Tylsää kun tunteistakin tehdään kauppatavaraa puheiden kamppailussa. Tunteet tuntuvat kuin väljähtyvän jos niistä liikaa vaahtoaa. Tietysti kohtuudella kaikkea on paras ohje.

    • Anonyymi

      Kuinka tärkeää on puhua puhumisen tärkeydestä? Siitä voi jotain päätellä, kuinka tärkeää on puhua.

    • Anonyymi

      TV:lle ja lehdille maksetaan palkkaa siitä kun lörpötellään. Se on koko jutun ydin. Näyttelijäkoulutuksissakin osana harjoittelua on osallistua tv ohjelmiin.

    • Anonyymi

      Monille sekä miehille että naisille on vaikeaa puhua tunteista, suhteeseen liittyvistä asioista ja myös ystävyydestä jne. Ja tämä aiheuttaa suhteisiin todella paljon ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe