Näkyvät verisuonet

Anonyymi

Näkyykö kellään selvästi verisuonia esim. jaloissa, käsissä, rintakehässä?

Jos googlaa siniset verisuonet niin kuvassa näkyy verisuonet erottuvat ihon läpi sinisinä tieku.fi. Tai sit jos googlaa veiny chest.

Onko kellään vastaavan näköisiä verisuonia selvästi esillä?

8

2419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä seuraavaksi pitäisi näkyä?

• Anonyymi

Mulla on aina välillä tosi tummat ( siniset ) verisuonet, etenkin ylävartalossa, rinnalla, olkapäissä, kaulassa.
      Kirjoitin " aina välillä ", koska ne eivät näy samalla tavalla jatkuvasti.

Ei kai tuosta haittaakaan ole.......

• Anonyymi

Aatelisilla näkyy hyvin. Sen takia heitä kutsutaankin siniverisiksi.

• Anonyymi

Voi ku oliskin aatelinen, mutta aina ei voi voittaa.......

• Anonyymi

Ihan pikaisesti katsoen näytti siltä, että monilla, joilla verisuonet näkyvät, on ihonalaisrasvaa vähän. Siellä oli sekä laihoja ihmisiä, bodareita että vanhoja ihmisiä. Joillakin oli selvää suonikohjua epätyypillisessä paikassa. Joissain kuvissa näkyi hämähäkkiverisuonimuutoksia.

Iän myötä iho ohenee ja ihonalaisrasva vähenee, joten verisuonet voivat kuultaa ihon läpi entistä selvemmin ja saattavat jopa pullistua. Tämähän näkyy myös kesällä anoreksiaa sairastavilla naisilla. Samoin hoikilla vanhemmilla urheilevilla naisilla näkyy usein pintalaskimot selvästi. Verisuonten väri riippuu ihon sävystä (toisilla sinertäviä, toisilla vihertäviä jne). Joissain sidekudossairauksissa tai yksilöllisissä ominaisuuksissa iho on tavallista ohuempi, tietysti se voi edistää suonien näkymistä sekä suonikohjujen syntyä.

Itse olen keski-ikäinen nainen, jolla on vähän pintarasvaa ja hypermobiliteettidiagnoosi. Verisuonet näkyvät vuodenajan mukaan. Eli kesällä pintalaskimot näkyvät herkästi vartalon yläosassakin. Rasituksessa pintalaskimot saattavat tulla talvellakin näkyviin. Hämähäkkimuutoksia minulla on jaloissa ja lisää tulee. Kamalia, ja kallista olisi päästä niistä eroon. Käytän tukisukkia.

Itselläni myös imusuonet tulevat joskus näkyviin rintakehän yläosassa, esim. kun olen kuivannut itseni suihkun jälkeen.

• Anonyymi

Eli taitaa ihan normaalia olla, että voi noin selkeästi näkyä verisuonet?

Rintakehässä verisuonet näkyy ainoastaan silloin jos tulee kuuma ja suihkun jälkeen. Jaloissa ja muualla nähtävissä melkein koko ajan.

• Anonyymi

Ei se ole aina ihon alaisesta rasvasta kiinni.
      Itse olen ylipainoinen, ja rasvaa on turhankin paljon ihon alla.
      Silti suonet näkyvät tummina silloin tällöin.

• Anonyymi

Minulla pullotta kämmenselissä siniset suonet kun kastemadot.Ne on kauhean näköiset. Verisuonet on laajenneet. Olen tottunut niihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3154
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2852
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2668
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2576
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2108
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1639
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1629
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1621
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      82
      1620
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1509
    Aihe