Näkyvät verisuonet

Anonyymi

Näkyykö kellään selvästi verisuonia esim. jaloissa, käsissä, rintakehässä?

Jos googlaa siniset verisuonet niin kuvassa näkyy verisuonet erottuvat ihon läpi sinisinä tieku.fi. Tai sit jos googlaa veiny chest.

Onko kellään vastaavan näköisiä verisuonia selvästi esillä?

8

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä seuraavaksi pitäisi näkyä?

    • Anonyymi

      Mulla on aina välillä tosi tummat ( siniset ) verisuonet, etenkin ylävartalossa, rinnalla, olkapäissä, kaulassa.
      Kirjoitin " aina välillä ", koska ne eivät näy samalla tavalla jatkuvasti.

      Ei kai tuosta haittaakaan ole.......

    • Anonyymi

      Aatelisilla näkyy hyvin. Sen takia heitä kutsutaankin siniverisiksi.

    • Anonyymi

      Voi ku oliskin aatelinen, mutta aina ei voi voittaa.......

    • Anonyymi

      Ihan pikaisesti katsoen näytti siltä, että monilla, joilla verisuonet näkyvät, on ihonalaisrasvaa vähän. Siellä oli sekä laihoja ihmisiä, bodareita että vanhoja ihmisiä. Joillakin oli selvää suonikohjua epätyypillisessä paikassa. Joissain kuvissa näkyi hämähäkkiverisuonimuutoksia.

      Iän myötä iho ohenee ja ihonalaisrasva vähenee, joten verisuonet voivat kuultaa ihon läpi entistä selvemmin ja saattavat jopa pullistua. Tämähän näkyy myös kesällä anoreksiaa sairastavilla naisilla. Samoin hoikilla vanhemmilla urheilevilla naisilla näkyy usein pintalaskimot selvästi. Verisuonten väri riippuu ihon sävystä (toisilla sinertäviä, toisilla vihertäviä jne). Joissain sidekudossairauksissa tai yksilöllisissä ominaisuuksissa iho on tavallista ohuempi, tietysti se voi edistää suonien näkymistä sekä suonikohjujen syntyä.

      Itse olen keski-ikäinen nainen, jolla on vähän pintarasvaa ja hypermobiliteettidiagnoosi. Verisuonet näkyvät vuodenajan mukaan. Eli kesällä pintalaskimot näkyvät herkästi vartalon yläosassakin. Rasituksessa pintalaskimot saattavat tulla talvellakin näkyviin. Hämähäkkimuutoksia minulla on jaloissa ja lisää tulee. Kamalia, ja kallista olisi päästä niistä eroon. Käytän tukisukkia.

      Itselläni myös imusuonet tulevat joskus näkyviin rintakehän yläosassa, esim. kun olen kuivannut itseni suihkun jälkeen.

      • Anonyymi

        Eli taitaa ihan normaalia olla, että voi noin selkeästi näkyä verisuonet?

        Rintakehässä verisuonet näkyy ainoastaan silloin jos tulee kuuma ja suihkun jälkeen. Jaloissa ja muualla nähtävissä melkein koko ajan.


    • Anonyymi

      Ei se ole aina ihon alaisesta rasvasta kiinni.
      Itse olen ylipainoinen, ja rasvaa on turhankin paljon ihon alla.
      Silti suonet näkyvät tummina silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Minulla pullotta kämmenselissä siniset suonet kun kastemadot.Ne on kauhean näköiset. Verisuonet on laajenneet. Olen tottunut niihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe