Aihe

Lopeta jo tuo haaveilu täällä minusta, ties kuinka monta vuotta olet täällä ollut.

Anonyymi

Minä en sinusta aloituksia ole tehnyt kuin pari, ja jokaiseen olet tullut höpisemään, ja se siitä. Nyt lopeta jo oikeasti, aina luullut liikoja itsestäsi ja minun tunteistani sinua kohtaan. Leikkikin loppuu aikanaan.

13

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi repsukkaa. 😔

• Anonyymi

Nyt on kovat luulot itsestään jollain 😂

• Anonyymi

Se oli minä ja palasin sinne mistä tulinkin koska palautuminen maanpinnalle teki tehtävänsä.

• Anonyymi

Mene sen Peen luo ja pysy siellä! Sinä nuljaska

• Anonyymi

Sananvapaus on ihmisen perusoikeus, mutta se ei saa loukata vähemmistöjä eli heikompiosaisia. Siinä aloittaja on ihan oikeassa.

• Anonyymi

Mistä edes tiedät että juuri hän on täällä? En voi ymmärtää tätä ajatuksenjuoksua!!!

• Anonyymi

Kyllä se ämnä kerkee joka paikkaan

• Anonyymi

No pakko kai niihin on tulla kommentoimaan, jos sää ne mulle osoitat kerta, olisko parempi että jättäsin sut noteeraamatta kokonaan. Sitte sää valittasit, että nyt ignoorattaan taas.

• Anonyymi

Aaa!

Mä en uskonut, että sä olisit täällä!
      Kunhan välillä ikävääni yritin purkaa! En mä sua ole ajatellut saavani.

Sori, jos se on tuntunut kiusalliselta! 😬

• Anonyymi

Minä en ole tehnyt kuin pari aloitusta. Viime kesänä 24 ekan kerran luin. Tällä puolella lokakuusta lukenut ja kirjoitellut. Nainen. Sinä olet kai täällä ennenkin ollut aktiivisena. Sinua ajattelen.

• Anonyymi

En haaveile asiat asioina
      Olen nähnyt enemmän kokenut enemmän opas on tällä puolen ruutua.

• Anonyymi

Enpäää. Et voi kieltää, lälläslääää.

• Anonyymi

Älä nyt viitsi.. Täällä yhä, mutta kohteet vain vaihtuvat. A, N, V... Älä ylennä itseäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2335