Minä en sinusta aloituksia ole tehnyt kuin pari, ja jokaiseen olet tullut höpisemään, ja se siitä. Nyt lopeta jo oikeasti, aina luullut liikoja itsestäsi ja minun tunteistani sinua kohtaan. Leikkikin loppuu aikanaan.
Lopeta jo tuo haaveilu täällä minusta, ties kuinka monta vuotta olet täällä ollut.
13
57
Vastaukset
- Anonyymi
Voi repsukkaa. 😔
- Anonyymi
Nyt on kovat luulot itsestään jollain 😂
- Anonyymi
Se oli minä ja palasin sinne mistä tulinkin koska palautuminen maanpinnalle teki tehtävänsä.
- Anonyymi
Mene sen Peen luo ja pysy siellä! Sinä nuljaska
- Anonyymi
Sananvapaus on ihmisen perusoikeus, mutta se ei saa loukata vähemmistöjä eli heikompiosaisia. Siinä aloittaja on ihan oikeassa.
- Anonyymi
Mistä edes tiedät että juuri hän on täällä? En voi ymmärtää tätä ajatuksenjuoksua!!!
- Anonyymi
Kyllä se ämnä kerkee joka paikkaan
- Anonyymi
No pakko kai niihin on tulla kommentoimaan, jos sää ne mulle osoitat kerta, olisko parempi että jättäsin sut noteeraamatta kokonaan. Sitte sää valittasit, että nyt ignoorattaan taas.
- Anonyymi
Aaa!
Mä en uskonut, että sä olisit täällä!
Kunhan välillä ikävääni yritin purkaa! En mä sua ole ajatellut saavani.
Sori, jos se on tuntunut kiusalliselta! 😬 - Anonyymi
Minä en ole tehnyt kuin pari aloitusta. Viime kesänä 24 ekan kerran luin. Tällä puolella lokakuusta lukenut ja kirjoitellut. Nainen. Sinä olet kai täällä ennenkin ollut aktiivisena. Sinua ajattelen.
- Anonyymi
En haaveile asiat asioina
Olen nähnyt enemmän kokenut enemmän opas on tällä puolen ruutua. - Anonyymi
Enpäää. Et voi kieltää, lälläslääää.
- Anonyymi
Älä nyt viitsi.. Täällä yhä, mutta kohteet vain vaihtuvat. A, N, V... Älä ylennä itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949367Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki694864Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414531Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit592887Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82088Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 411354
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota471276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641242