Aihe

perussuomalainen

Anonyymi

"räknää": viissataatuhatta on paljon, mutta puoli MILJOONAA on jo liikaa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja neljäsosan täytyy olla suurempi kuin kolmasosa, koska nelonen on kolmosta suurempi numero. Viitonen on nelostakin suurempi ja Halla-ahon numero matematiikasta.

• Anonyymi

Niin, mm. vihreiden johtamassa eduskunnan tarkastusvaliokunnassa ei puututa kotiin maksettavaan palkkaan (ilman työvelvoitetta) , ennen median asian esiin nostamista,2016 asti Mikko Koiraselle. Nyt asiaa tutkii poliisi.
        Hallituspuolueiden ei tarvitse osata itse laskea heillä avustajien määrä lisääntynyt niin paljon, palkkakulut +83%. Valtiosihteerejä 3x enemmän kuin ed.hallituksella, erityisavustajia 2x enemmän.

Nykyiselle hallitukselle rahaa on jaettavissa täysin perusteettomasti mm. bisnes finlandin kautta. 100000e tukia saivat sellaisetkin,ketkä teki ennätyksellistä tulosta.
        Taasen tukea oikeasti tarvitsevat jää ilman

• Anonyymi

Pystyitkö itse tekemään tuon vaativan päätelmän 1/4 /,1/3 vai katsoitko guuglesta vastauksen, merkittävä havinto sinulta kuitenkin. Nyt WChen ettet laske taas allesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mm. vihreiden johtamassa eduskunnan tarkastusvaliokunnassa ei puututa kotiin maksettavaan palkkaan (ilman työvelvoitetta) , ennen median asian esiin nostamista,2016 asti Mikko Koiraselle. Nyt asiaa tutkii poliisi.
        Hallituspuolueiden ei tarvitse osata itse laskea heillä avustajien määrä lisääntynyt niin paljon, palkkakulut +83%. Valtiosihteerejä 3x enemmän kuin ed.hallituksella, erityisavustajia 2x enemmän.

Nykyiselle hallitukselle rahaa on jaettavissa täysin perusteettomasti mm. bisnes finlandin kautta. 100000e tukia saivat sellaisetkin,ketkä teki ennätyksellistä tulosta.
        Taasen tukea oikeasti tarvitsevat jää ilman

Valtiosihteerien määrän Sipilän vatuloidako vai eikö vatuloida, erotako vai eikö erota-hallitus vetikin niin minimiin, ettei se riittänyt.

• Anonyymi

Miljardi ja kymmenistä miljoonista piipitetään, kyllä persu tietää miljardi on tuhat miljoonaa . Anna mulle miljoona niin pidän tupani kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      6021