Olen eläkeläinen. Saan lisäksi noin 200€ eläkettä Ruotsista.
Ruotsin valtio ei pidä aiheellisena verottaa.
Asuin 10 vuotta Virossa, jonka tasavero on suomalaisten mielestä aivan hirveä, 20%.
Mielestäni oli oikein, että verottivat noin 40€/kk. Minäkin sain joitakin etuja.
Muutin keväällä takaisin Suomeen. Hyvinvointivaltio näytti kykynsä. Kahdesta sadasta lähtee tasan satanen/kk veroon.
Kauniita ja hyviä kirboituksia/puheita, mutta totuus on kaukana niistä.
Suomiko hyvinvointivaltio???
5
82
Vastaukset
- Anonyymi
Jos marginaaliveroprosenttisi on viisikymmentä tarkoittaa se sitä, että tulosi ovat n 2750 euroa kuukaudessa - kyllä nuilla tuloilla voi sen satasen maksaakin...
- Anonyymi
Näinhän se olis, jos olis. Tuloni ei kuitenkaan ole edes puolta ehdottamastasi. Eikä Suomen valtio tee ensimmäistä virhettä tässä. Kerron jonkun päivän päästä lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se olis, jos olis. Tuloni ei kuitenkaan ole edes puolta ehdottamastasi. Eikä Suomen valtio tee ensimmäistä virhettä tässä. Kerron jonkun päivän päästä lisää
Sitten puhut höpöjä kun väität että 200 euron lisätulosta menee veroa lisää 100 euroa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten puhut höpöjä kun väität että 200 euron lisätulosta menee veroa lisää 100 euroa....
Onneksi todisteet on olemassa. Mitä luulette minun hyötyvän tyhjänpuhumisesta. Tämä on hyvinvointivaltio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi todisteet on olemassa. Mitä luulette minun hyötyvän tyhjänpuhumisesta. Tämä on hyvinvointivaltio.
No jos todisteet on olemassa, niin mikset marssi verotoimistoon ja korjaa verotuksessa olevaa virhettäsi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491