Sementin valmistus on suurin ihmisen aiheuttamien CO2-päästöjen lähde.
Betonin valmistus pitää lopettaa.
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, niin voiski, ja puun tuotannon, ja öljyn käytön, ja maakaasun, ja koksin, ja hiilen, ja bensan, ja dieselin, ja kumin käyttökin on aivan turhaa. Luontoa ja eläimiä pitää suojella eikä ihmisten saa syödä eläinten ruokaa, eikä lihaa, eikä juoda vettä vaan sitä pitää viedä lämpimiin maihin. Mutta millä ?? Ei voi ajaa autolla ei voi lentää ei voi ajaa junalla eikä laivalla. Keksippäs alottaja sinäkin jotain muuta kun se sementti niin päästään alkuun.
- Anonyymi
Sementille on vaihtoehtoja. Kivijalka talolle (ei kosteus nouse), muu rakennusmateriaali puu / ympäristöystävälliset komposiitit.
- Anonyymi
Totta Lujalle pitäisi asettaa isommat haittaverot. Voisimme ruveta rakentamaan talot puusta kun meillä nyt sattuu sitä olemaan.
- Anonyymi
Kiva nähdä että Siilinjärvellä on muitakin jotka ajattelevat luontoa. Valtaosa porukasta ovat vaan eurojen perässä eikä heitä kiinnosta mitä jätämme lapsille.
- Anonyymi
Kyllä ne lapset saa tehdä itse asiansa ja elämänsä oikealle mallille. Niille ei tarvi jättää mitään jos itsekään ei ole mitään saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne lapset saa tehdä itse asiansa ja elämänsä oikealle mallille. Niille ei tarvi jättää mitään jos itsekään ei ole mitään saanut.
Teitä riittää täällä kylällä, minä minä. Muuta lappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086