Betonin valmistus pitää lopettaa.

Anonyymi

Sementin valmistus on suurin ihmisen aiheuttamien CO2-päästöjen lähde.

6

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, niin voiski, ja puun tuotannon, ja öljyn käytön, ja maakaasun, ja koksin, ja hiilen, ja bensan, ja dieselin, ja kumin käyttökin on aivan turhaa. Luontoa ja eläimiä pitää suojella eikä ihmisten saa syödä eläinten ruokaa, eikä lihaa, eikä juoda vettä vaan sitä pitää viedä lämpimiin maihin. Mutta millä ?? Ei voi ajaa autolla ei voi lentää ei voi ajaa junalla eikä laivalla. Keksippäs alottaja sinäkin jotain muuta kun se sementti niin päästään alkuun.

• Anonyymi

Sementille on vaihtoehtoja. Kivijalka talolle (ei kosteus nouse), muu rakennusmateriaali puu / ympäristöystävälliset komposiitit.

• Anonyymi

Totta Lujalle pitäisi asettaa isommat haittaverot. Voisimme ruveta rakentamaan talot puusta kun meillä nyt sattuu sitä olemaan.

• Anonyymi

Kiva nähdä että Siilinjärvellä on muitakin jotka ajattelevat luontoa. Valtaosa porukasta ovat vaan eurojen perässä eikä heitä kiinnosta mitä jätämme lapsille.

• Anonyymi

Kyllä ne lapset saa tehdä itse asiansa ja elämänsä oikealle mallille. Niille ei tarvi jättää mitään jos itsekään ei ole mitään saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne lapset saa tehdä itse asiansa ja elämänsä oikealle mallille. Niille ei tarvi jättää mitään jos itsekään ei ole mitään saanut.

Teitä riittää täällä kylällä, minä minä. Muuta lappiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe