Millaisen ajattelit tehdä? Tuletko päiväkahville vai mikä olisi sopivaa? Jos se on minun varassa, se jää tekemättä.
Mies, teetkö aloitteen?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen mielelläni, jos vain kutsut. :)
- Anonyymi
Yksinpuhuja taas. Jätä se mun mies rauhaan!
- Anonyymi
Tee tikusta asiaa ja tule ovelle. Kysyn maistuisiko kahvi.
- Anonyymi
Teen aloitteen vain jos olemme sellaisessa tilanteessa, että se tulee luontevasti. En yhtäkkiä lähetä viestiä tai soita.
- Anonyymi
Montakos vuotta olet sitä tilaisuutta jo odotellu? 10 vuottako 😂😂😂
- Anonyymi
Nainen tekee aloitteen, jos on tarpeeksi kiinnostunut.
- Anonyymi
Kuin myös. Ei ole mieskään siis yhtään kiinnostunut.
- Anonyymi
Mies tekee aloitteen, jos on tarpeeksi kiinnostunut ja rohkea.
- Anonyymi
Mä suostun mihin vaan mutta älä juoruu kenellekään meistä
- Anonyymi
Ei huolta, en ole tekemässä mitään.
- Anonyymi
Kehtaatkin huolettaa toista osapuolta noin😟
- Anonyymi
Hissun kissun vai mitä Hissu 😘😘😘
- Anonyymi
Varattuja kohtaan en tee mitään aloitetta.
- Anonyymi
Oletteko työkavereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1002944- 262624
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702372Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta202016- 861837
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71719Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211544Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 81286