Aihe

Onkohan sulla liian suuret luulot minusta mies

Anonyymi

Kun totuus paljastuu, petyt pahemman kerran.

11

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulet pettymään jos noin luulet. <3

• Anonyymi

Monesti noin on? Sit pettyy ja muokkaa näkemystään lähemmäksi oikeaa. Aika näyttää löytyykö yhteinen ymmärrys asioihin ja toisiin?

• Anonyymi

Niin voitko tulla retkelle mun kanssa millo. Uimaranta kävely pyöräily tai muu vastaava harrastuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voitko tulla retkelle mun kanssa millo. Uimaranta kävely pyöräily tai muu vastaava harrastuksia

Hyvinkin voisin, jos alku näyttäisi toimivan, liikunta aina hyväksi, yhdessä voi olla vielä hauskempaa, jos homma toimii.

• Anonyymi

Tuskin on 😂

• Anonyymi

No ei ❤️

• Anonyymi

En pysty. Olen romanttinen, mutta samalla jalat-maassa-tyyppi. Rakkautta sinuun on paljon, sen myönnän. Syystäkin, niin uskon. Sun lähelle jos pääsen, niin luulen sen ja sun tuntuvan hyvältä.

• Anonyymi

En pety.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pety.

Onko se hyvä idea mitä ehdotin musiikin suhteen. Käykö se sinulle ja onko sulla parempi ideaa

• Anonyymi

Ei kukaan ole täydellinen.

• Anonyymi

Ainahan parisuhteissa tulee pettymyksiä mutta ne kasvattaa ja vahvistaa sidettä.
      Hän nainen on kaunein, kiehtovin, salaperäisin, ihanin, valloittavin upeus. Sähköä väreilee välillämme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      6183