M-nainen tänään

Anonyymi

Et näyttänyt erityisen tyytyväiseltä. Näkyi maskista huolimatta.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu niin seiska kirjoitti että Maisa oli mutruna, kun töistä ei kukaan hakenu kotiin.

    • Anonyymi

      En ollutkaan... On vaikeaa.

      • Anonyymi

        Asialle pitäisi sitten tehdä jotain, jotta muuttuu paremmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialle pitäisi sitten tehdä jotain, jotta muuttuu paremmaksi.

        Olen tehnyt tässä vaiheessa mitä voin ny voin vaan odotella, ja se jos jokin turhauttaa. Kun ei tiedä kauanko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt tässä vaiheessa mitä voin ny voin vaan odotella, ja se jos jokin turhauttaa. Kun ei tiedä kauanko.

        Mitä odottelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä odottelet?

        Uutta alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutta alkua.

        Mitä tarkoittaa 'kauanko'?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa 'kauanko'?

        No sitä etten tiedä kauanko joudun vielä odottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä etten tiedä kauanko joudun vielä odottamaan.

        Tee jonkinlainen aloite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee jonkinlainen aloite.

        Et ymmärrä. Minä olen tehnyt mitä tällä hetkellä tehtävissä on. Parempia aikoja odotellessa, pitää vaan jaksaa yrittää luottaa tulevaan, muutosten tuulia ilmassa. Alan vaan olemaan kärsimätön koska tähänkin pisteeseen on tultu pitkä matka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä. Minä olen tehnyt mitä tällä hetkellä tehtävissä on. Parempia aikoja odotellessa, pitää vaan jaksaa yrittää luottaa tulevaan, muutosten tuulia ilmassa. Alan vaan olemaan kärsimätön koska tähänkin pisteeseen on tultu pitkä matka.

        Ajattele nyt laatikon ulkopuolelta. En jaksa uskoa että olet nyt tehnyt ihan kaikkesi. Paremmat ajat tulevat vain kun niiden eteen työskentelee. Muutoksen tullet puhaltavat vain kun itse laittaa tuulemaan. Ns. kattoon räkimisellä ei saa kuin itselleen tässä tapauksessa vain juuri sitä mitä et halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt tässä vaiheessa mitä voin ny voin vaan odotella, ja se jos jokin turhauttaa. Kun ei tiedä kauanko.

        Asiat ei odottamalla parane!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat ei odottamalla parane!

        ...Tekemällä ei joutuisi odottamaan niin kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat ei odottamalla parane!

        En voi tehdä työtä toisten puolesta. Kun voisikin sormia näpsäyttämällä saadakin asunnon ym. Ei nämä asiat ei ole minun panoksesta kiinni vaan ihan eri tahojen. Kuten sanoin joudun vaan odotella.


    • Anonyymi

      Missä näit hänet?

    • Anonyymi

      Ei ollut hyvä päivä. Raskasta aikaa tämä hetki. Kyllä se ilo palautuu vielä... Ehkä jo huomenna. Kaipaan niin kovin miestä vierelleni, mutta kun kunnollista ei ole löytynyt vieläkään. Tarjokkaita olisi mutta kun en huoli muita kuin yhden.

    • Anonyymi

      Onhan tämä ollut melkoinen koettelemus, alkaa voimat olemaan aika vähissä. Hauskaakin toki kun sille päälle on sattunut, mutta aina ei vaan jaksa nauraa, vaikka olisi kuinka tragikoomista koko elämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe