Aihe

M-nainen tänään

Anonyymi

Et näyttänyt erityisen tyytyväiseltä. Näkyi maskista huolimatta.

17

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu niin seiska kirjoitti että Maisa oli mutruna, kun töistä ei kukaan hakenu kotiin.

• Anonyymi

En ollutkaan... On vaikeaa.

• Anonyymi

Asialle pitäisi sitten tehdä jotain, jotta muuttuu paremmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asialle pitäisi sitten tehdä jotain, jotta muuttuu paremmaksi.

Olen tehnyt tässä vaiheessa mitä voin ny voin vaan odotella, ja se jos jokin turhauttaa. Kun ei tiedä kauanko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tehnyt tässä vaiheessa mitä voin ny voin vaan odotella, ja se jos jokin turhauttaa. Kun ei tiedä kauanko.

Mitä odottelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä odottelet?

Uutta alkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uutta alkua.

Mitä tarkoittaa 'kauanko'?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 'kauanko'?

No sitä etten tiedä kauanko joudun vielä odottamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä etten tiedä kauanko joudun vielä odottamaan.

Tee jonkinlainen aloite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee jonkinlainen aloite.

Et ymmärrä. Minä olen tehnyt mitä tällä hetkellä tehtävissä on. Parempia aikoja odotellessa, pitää vaan jaksaa yrittää luottaa tulevaan, muutosten tuulia ilmassa. Alan vaan olemaan kärsimätön koska tähänkin pisteeseen on tultu pitkä matka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä. Minä olen tehnyt mitä tällä hetkellä tehtävissä on. Parempia aikoja odotellessa, pitää vaan jaksaa yrittää luottaa tulevaan, muutosten tuulia ilmassa. Alan vaan olemaan kärsimätön koska tähänkin pisteeseen on tultu pitkä matka.

Ajattele nyt laatikon ulkopuolelta. En jaksa uskoa että olet nyt tehnyt ihan kaikkesi. Paremmat ajat tulevat vain kun niiden eteen työskentelee. Muutoksen tullet puhaltavat vain kun itse laittaa tuulemaan. Ns. kattoon räkimisellä ei saa kuin itselleen tässä tapauksessa vain juuri sitä mitä et halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiat ei odottamalla parane!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tekemällä ei joutuisi odottamaan niin kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi tehdä työtä toisten puolesta. Kun voisikin sormia näpsäyttämällä saadakin asunnon ym. Ei nämä asiat ei ole minun panoksesta kiinni vaan ihan eri tahojen. Kuten sanoin joudun vaan odotella.

• Anonyymi

Missä näit hänet?

• Anonyymi

Ei ollut hyvä päivä. Raskasta aikaa tämä hetki. Kyllä se ilo palautuu vielä... Ehkä jo huomenna. Kaipaan niin kovin miestä vierelleni, mutta kun kunnollista ei ole löytynyt vieläkään. Tarjokkaita olisi mutta kun en huoli muita kuin yhden.

• Anonyymi

Onhan tämä ollut melkoinen koettelemus, alkaa voimat olemaan aika vähissä. Hauskaakin toki kun sille päälle on sattunut, mutta aina ei vaan jaksa nauraa, vaikka olisi kuinka tragikoomista koko elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      6106