Hei J mies!

Anonyymi

Anteeksi kun kirjoitan täällä! Puran ajatuksiani. Odottavan aika on pitkä. Olet ollut ajatuksissani todella paljon. Miksi sitten en laita viestiä suoraan sinulle? Numero kyllä löytyy, löytyy myös muitakin tapoja olla yhteydessä. Syy on tämä.
Menneisyyteni, parisuhteeni ovat olleet tähän asti epäonnisia. Luottamukseni on petetty ja rikottu monella tavalla. Olen silti jaksanut uskoa hyvään, siihen että kyllä se onni vielä potkaisee, olen rakkauden arvoinen.
Mikä sitten on sinun osasi tässä palapelissa? Se, että sinä ottaisit yhteyttä. Näyttäisit ja osoittaisit minulle sen, että minä olen sinulle jollakin tasolla jo nyt tärkeä. Näyttäisit sen, että olet minua ajatellut, muistellut. Se olisi minulle tärkeää, ja sitä toivon enemmän kuin mitään muuta (henkilökohtaisella tasolla).

Odotan kesän yli, koska olen kärsivällinen. Käytän aikani odotellessani hyödyksi. Jos yhteydenottoasi ei tule, olkoon se minulle selvä merkki siitä, että sinua ei kiinnosta.

Näin tämä nyt menee, rakkaudella
"August"

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sitten itse tee asialle mitään

      • Anonyymi

        Olen tehnyt, pallo on nyt hänellä. "August"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt, pallo on nyt hänellä. "August"

        Mitä oot tehnyt asialle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oot tehnyt asialle?

        Riittävästi. "August"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittävästi. "August"

        Oot kertonut tunteesi? Olet jutellut noista asioista?, pitänyt yhteyksiä?
        Ellet vastaa noihin kyllä, et ole tehnyt mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kertonut tunteesi? Olet jutellut noista asioista?, pitänyt yhteyksiä?
        Ellet vastaa noihin kyllä, et ole tehnyt mitään

        Otin yhteyttä. Loppu on hänen käsissään, kuten aloituksessa kirjoitin. Miehen vastavuoroisuus on minulle tärkeä asia. Minulla on kyllä rakkaudellisia tunteita, mutta hänen on tehtävä seuraava siirto, muutoin ei tule tapahtumaan mitään. Ellei sitten sattuma puutu peliin. - August-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin yhteyttä. Loppu on hänen käsissään, kuten aloituksessa kirjoitin. Miehen vastavuoroisuus on minulle tärkeä asia. Minulla on kyllä rakkaudellisia tunteita, mutta hänen on tehtävä seuraava siirto, muutoin ei tule tapahtumaan mitään. Ellei sitten sattuma puutu peliin. - August-

        Sitten miehestä kiinni kun kerta oot suoraan yhteyttä ottanut häneen. Lukenut viestisi niin olisihan hän voinut vastata samalla kun puhelintaan katsonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten miehestä kiinni kun kerta oot suoraan yhteyttä ottanut häneen. Lukenut viestisi niin olisihan hän voinut vastata samalla kun puhelintaan katsonut.

        Niin, ja jatkaa yhteydenpitoa jos kiinnostaa? Sitä nyt odotan. Jos näin ei tapahdu, niin syksyllä puhaltakoon uudet tuulet.. en jää tuleen makaamaan.
        -August-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja jatkaa yhteydenpitoa jos kiinnostaa? Sitä nyt odotan. Jos näin ei tapahdu, niin syksyllä puhaltakoon uudet tuulet.. en jää tuleen makaamaan.
        -August-

        Normaalisti puhelimeen tulleeseen viestiin vastataan. Kertoo kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalisti puhelimeen tulleeseen viestiin vastataan. Kertoo kaiken

        Niin, ehkä minun on tarkoitus olla yksin? Tapaa kiinnostavan persoonan, niin häntä ei sitten kiinnosta.. olisiko parempi unohtaa? No, kesä näyttäköön. Olen väsynyt pettymään ja siihen että minut rikotaan, en jaksa sitä enää. Ansaitsen parempaa.
        -August-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkä minun on tarkoitus olla yksin? Tapaa kiinnostavan persoonan, niin häntä ei sitten kiinnosta.. olisiko parempi unohtaa? No, kesä näyttäköön. Olen väsynyt pettymään ja siihen että minut rikotaan, en jaksa sitä enää. Ansaitsen parempaa.
        -August-

        En osaa sanoa, itse tiedät


    • Anonyymi

      J mies nimi?

      • Anonyymi

        Niin tämä mies? J kyllä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä mies? J kyllä olen.

        Ja nähtiin elokuussa viiimeksi. Lisää vihjeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nähtiin elokuussa viiimeksi. Lisää vihjeitä.

        Sen kun vaan käyt kimppuun kuin sika limppuun❤️ Hyvää yötä...
        -August-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä mies? J kyllä olen.

        Ei ole J mies.


    • Anonyymi

      Nimesi ensimmäinen kirjain?

      • Anonyymi

        Trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli.

        Teekö?


    • Anonyymi

      Totta puhut. Syksyyn mennessä luovutan.

      yx J-mies

    • Anonyymi

      Usein omat ajatukset luovat todellisuutta, jos käyttäytyy kuin toive olisi jo toteutunut, todellisuus alkaa käyttäytyä oman mielen mukaan. Alitajunnan estävä puoli taas toimii toiveita vastaan, elämän tietoista luomista vastaan. Vaikka toinen ottaisi yhteyttäkin. Epätoivoinen haluaminenkaan ei ole hyvä. Uskottava olevansa haluamansa arvoinen.

      • Anonyymi

        Tiedän nämä puolet elämästä niin kirjallisuudesta kuin todellisesta elämästä. Uskon myös siihen että toinen puolikas omaa ne kyvyt ja taidot joilla parisuhteesta tulee täysi ja eheä, eli täydentävät toisiaan niin hyvässä kuin pahassa.
        Näen että tehtäväni on nyt perääntyä. Syy tähän löytynee hänestä, mutta myös itsestäni kuten aloituksessa sen ilmaisin. Tilaa ja aikaa. Halusin kuitenkin myös purkaa tunteitani tänne pohjattomaan kaivoon. Huutaa tuskani ulos. Tarkastella sitä näin julkilausuttuna. Vahvistaa ajatuksiani.
        Elokuussa tulee vuosi siitä, kun viimeksi näimme. Yhteinen matkamme kuitenkin alkoi jo paljon pidemmän ajan takaa. Ehkä aikamme olisi nyt kypsä? Tai näin sitä meille nyt tarjotaan, näillä eväin. Ja vain aika taas sen näyttää, että mitä tästä syntyy jos on syntyäkseen. Olen päättänyt antaa hänelle mahdollisuuden, jos hän näin haluaa tapahtuvan. Jos hän ei halua, uskon että tuo vuoden takainen tapaamisajankohtamme tätä vuotta mentäessä, sen meille molemmille osoittaa. Tiedän vain, että näin se menee. Elämä on muutosta, ei pidä jäädä tuleen makaamaan.
        "Augusti"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän nämä puolet elämästä niin kirjallisuudesta kuin todellisesta elämästä. Uskon myös siihen että toinen puolikas omaa ne kyvyt ja taidot joilla parisuhteesta tulee täysi ja eheä, eli täydentävät toisiaan niin hyvässä kuin pahassa.
        Näen että tehtäväni on nyt perääntyä. Syy tähän löytynee hänestä, mutta myös itsestäni kuten aloituksessa sen ilmaisin. Tilaa ja aikaa. Halusin kuitenkin myös purkaa tunteitani tänne pohjattomaan kaivoon. Huutaa tuskani ulos. Tarkastella sitä näin julkilausuttuna. Vahvistaa ajatuksiani.
        Elokuussa tulee vuosi siitä, kun viimeksi näimme. Yhteinen matkamme kuitenkin alkoi jo paljon pidemmän ajan takaa. Ehkä aikamme olisi nyt kypsä? Tai näin sitä meille nyt tarjotaan, näillä eväin. Ja vain aika taas sen näyttää, että mitä tästä syntyy jos on syntyäkseen. Olen päättänyt antaa hänelle mahdollisuuden, jos hän näin haluaa tapahtuvan. Jos hän ei halua, uskon että tuo vuoden takainen tapaamisajankohtamme tätä vuotta mentäessä, sen meille molemmille osoittaa. Tiedän vain, että näin se menee. Elämä on muutosta, ei pidä jäädä tuleen makaamaan.
        "Augusti"

        Ah August ah August sinä onnellinen mies


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe