Tänään lääkärissä multa otettiin verikoe. No en tietenkään osannu ollenkaan valmistautuu siihen ni tuli ihan puskista. Kohtaus alko siinä kun kävelin labraan. En meinannu saada happee ja jalat meni aivan spagetiks. Siellä labrassa sitten sanoin näytteen ottajalle että pelottaa aivan vitusti ja että mun ois hyvä juoda sen jälkeen. Sitten just ennen ku se piikki tungetaan sinne mun ihoon nii en saa enää happee, sydän tykyttää ku viimestä päivää, puheesta ei saa selvää ja taju meinaa lähtee. Paljonpa se sitten auttaa ku hoitaja katto mua ihan oudosti ja sano vaan et ”koitappa nyt hengittää”. Kiusallisena kun kohtaus on noin vartin päästä ohi ja multa se näyte on otettu niin yritän selittää jotain. Vielä kun lähdin niin kuulin miten tää näytteenottaja oli kuiskannu jollekin että ”kyllä joitain näyttää yks piikki pelottavan”:D
Kiusallinen tilanne...
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sä luulit että sä meet labraan,jos verikoe tuli yllätyksenä?Mitä varten labraan yleensä mennään?
- Anonyymi
Siis mulla oli lääkäri ja sit sieltä sanottiin et mee labraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mulla oli lääkäri ja sit sieltä sanottiin et mee labraan
Oliko toi sun elämäsi eka verikoe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. On ollut todella monia ja lähes joka kerta jotain oireita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yli 60
Mutta koko ikäni olen inhonnut neulan työntöä käteeni, joten käännän katseeni aina pois päin.
- Anonyymi
on ihan normaalia että se neulan pistäminen kirpasee mutta ei siihen kuole. Narkkarit ei varmaan tunne kipua kun pistävät itteensä koko ajan.Mutta muuten on ihan normaalia että se neulan pisto tuntuu.Eikä sitä pistämistä tartte katsoo.itse käännän pään aina pois.Kyllä sen tietää milloin sitä verta aletaan ottaa. Mä ajattelen asian siltä kantilta että mä pidän terveydestä huolen kun käyn kokeessa jos siihen on tarve.Mulle terveys on tärkeämpää kuin se että kirpaseeko se neulan laitto vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059