Löytyiskö mies seuraa miehelle voidaan vaikka naida olen täysin kokematon miesten kesken mutta haluttas kokeilla miltä tuntuu saada mallit sisään olen aikuinen
Seuraa kuusamo
16
322
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaista on
- Anonyymi
Käy myös suihin otto ja runkkaaminen
- Anonyymi
Joks sul kädes
- Anonyymi
Miltä spegu maistuu
- Anonyymi
Ihan hyvää
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
Laita viestiä tulemaan profiiliin
- Anonyymi
Haetko vielä seuraa
- Anonyymi
yksinäinen147 kirjoitti:
Kyllä on hakusessa
Vieläkö panoseura kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö panoseura kiinnostaa?
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Miten saan yhteyden sinuun? Olen myös mies Kuusamosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saan yhteyden sinuun? Olen myös mies Kuusamosta
No mulle käy mikä homma vaan, mutta sopiiko nyt kun mulla sen verran aikaa niin sellaset pikarunkut täällä, haluaisitko? Voisin sit antaa tiedot ja joku päivä paremmalla ajalla. Mulla tässä nyt hiukan aikaa vaikka vedellä jos käy, minkä ikäinen oot muuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulle käy mikä homma vaan, mutta sopiiko nyt kun mulla sen verran aikaa niin sellaset pikarunkut täällä, haluaisitko? Voisin sit antaa tiedot ja joku päivä paremmalla ajalla. Mulla tässä nyt hiukan aikaa vaikka vedellä jos käy, minkä ikäinen oot muuten?
Kaikki käy. Anna yhteystiedot? 31v. Minkä ikäinen itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki käy. Anna yhteystiedot? 31v. Minkä ikäinen itse olet?
Oon 29, kelpaako? Vedetäänkö täällä mieluummin, ootko valmiina jos vedetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 29, kelpaako? Vedetäänkö täällä mieluummin, ootko valmiina jos vedetään
Mikä ettei
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2549348Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52801Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2101947Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051930- 1421419
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641408Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281329Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71911
- 40838