Löytyiskö mies seuraa miehelle voidaan vaikka naida olen täysin kokematon miesten kesken mutta haluttas kokeilla miltä tuntuu saada mallit sisään olen aikuinen
Seuraa kuusamo
16
299
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaista on
- Anonyymi
Käy myös suihin otto ja runkkaaminen
- Anonyymi
Joks sul kädes
- Anonyymi
Miltä spegu maistuu
- Anonyymi
Ihan hyvää
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
Laita viestiä tulemaan profiiliin
- Anonyymi
Haetko vielä seuraa
- Anonyymi
yksinäinen147 kirjoitti:
Kyllä on hakusessa
Vieläkö panoseura kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö panoseura kiinnostaa?
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Miten saan yhteyden sinuun? Olen myös mies Kuusamosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saan yhteyden sinuun? Olen myös mies Kuusamosta
No mulle käy mikä homma vaan, mutta sopiiko nyt kun mulla sen verran aikaa niin sellaset pikarunkut täällä, haluaisitko? Voisin sit antaa tiedot ja joku päivä paremmalla ajalla. Mulla tässä nyt hiukan aikaa vaikka vedellä jos käy, minkä ikäinen oot muuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulle käy mikä homma vaan, mutta sopiiko nyt kun mulla sen verran aikaa niin sellaset pikarunkut täällä, haluaisitko? Voisin sit antaa tiedot ja joku päivä paremmalla ajalla. Mulla tässä nyt hiukan aikaa vaikka vedellä jos käy, minkä ikäinen oot muuten?
Kaikki käy. Anna yhteystiedot? 31v. Minkä ikäinen itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki käy. Anna yhteystiedot? 31v. Minkä ikäinen itse olet?
Oon 29, kelpaako? Vedetäänkö täällä mieluummin, ootko valmiina jos vedetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 29, kelpaako? Vedetäänkö täällä mieluummin, ootko valmiina jos vedetään
Mikä ettei
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410511Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1418784Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906067Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604278Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut534227Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804070Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503719Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673179Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73117IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k672955