Löytyiskö mies seuraa miehelle voidaan vaikka naida olen täysin kokematon miesten kesken mutta haluttas kokeilla miltä tuntuu saada mallit sisään olen aikuinen
Seuraa kuusamo
16
185
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaista on
- Anonyymi
Käy myös suihin otto ja runkkaaminen
- Anonyymi
Joks sul kädes
- Anonyymi
Miltä spegu maistuu
- Anonyymi
Ihan hyvää
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
Laita viestiä tulemaan profiiliin
- Anonyymi
Haetko vielä seuraa
- Anonyymi
yksinäinen147 kirjoitti:
Kyllä on hakusessa
Vieläkö panoseura kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö panoseura kiinnostaa?
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Miten saan yhteyden sinuun? Olen myös mies Kuusamosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saan yhteyden sinuun? Olen myös mies Kuusamosta
No mulle käy mikä homma vaan, mutta sopiiko nyt kun mulla sen verran aikaa niin sellaset pikarunkut täällä, haluaisitko? Voisin sit antaa tiedot ja joku päivä paremmalla ajalla. Mulla tässä nyt hiukan aikaa vaikka vedellä jos käy, minkä ikäinen oot muuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulle käy mikä homma vaan, mutta sopiiko nyt kun mulla sen verran aikaa niin sellaset pikarunkut täällä, haluaisitko? Voisin sit antaa tiedot ja joku päivä paremmalla ajalla. Mulla tässä nyt hiukan aikaa vaikka vedellä jos käy, minkä ikäinen oot muuten?
Kaikki käy. Anna yhteystiedot? 31v. Minkä ikäinen itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki käy. Anna yhteystiedot? 31v. Minkä ikäinen itse olet?
Oon 29, kelpaako? Vedetäänkö täällä mieluummin, ootko valmiina jos vedetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 29, kelpaako? Vedetäänkö täällä mieluummin, ootko valmiina jos vedetään
Mikä ettei
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151926SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2341234En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331208Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36905Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6881- 49848
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9792+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733