Vielä viime kesänä täällä itkettiin et Martina on menettänyt MEIDÄN Levit ja Hangot , nyt tämä meidän on muuttunut MUN Levit ja Hangot, että mitähän se Martina nyt aikoinaan sanoi?!?
Muistan tämän koska ihmettelin miksi sitä nyt niin kummastellaan koska itsekin sanon mieheni kiinteistöstä esim, että 'ollaan meidän mökillä", kun jo vuosia ollaan oltu yhdessä ja lapsikin on.
Oliko se nyt MUN vai MEIDÄN?!
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän pointti tässäkin aloituksessa on, kun siinä ei ole päätä eikä häntää.
- Anonyymi
Eiköhän jo pitäisi nää vanhat asiat unohtaa, henkilöt on eronneet ja siirtyneet elämässään kaikki jo eteenpäin.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jo pitäisi nää vanhat asiat unohtaa, henkilöt on eronneet ja siirtyneet elämässään kaikki jo eteenpäin.👍
Olen ollut avoliitossa 6v- ja puolisollani on kesämökki, en sano koskaan et menen puolisoni mökille vaan me lähdemme mökillemme taas kesälomalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut avoliitossa 6v- ja puolisollani on kesämökki, en sano koskaan et menen puolisoni mökille vaan me lähdemme mökillemme taas kesälomalla.
No onneksi olkoon.
- Anonyymi
Sillä on mielestäni paljonkin väliä että muuttuuko tuo meidän pikkuhiljaa sanaksi mun. Näillä kahdella sanalla on iso ero.
- Anonyymi
Täysin sekopäinen aloitus ?????????
- Anonyymi
Martina sanoi mun mun mun!
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Totta se vaan on, mun lande....., vaan eipä ole enää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta se vaan on, mun lande....., vaan eipä ole enää !
Kuulostaa siltä että lapset kehuskelee isillään. Meidän isi on lentäjä, sanoo toinen. Siihen toinen lällättää että meidänpä isi on lentokenttää tekemässä. Jos joku ei tajua niin joskus vangit ovat olleet tekemässä lentokenttää.
- Anonyymi
Meidän taisi sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä että lapset kehuskelee isillään. Meidän isi on lentäjä, sanoo toinen. Siihen toinen lällättää että meidänpä isi on lentokenttää tekemässä. Jos joku ei tajua niin joskus vangit ovat olleet tekemässä lentokenttää.
Joku lapsi sanoo, mun isä on tuomari niin toinen sanoo mun isä onkin juomari, se nyt sopii tähän tilanteeseen vähän huonosti, sorry.
- Anonyymi
Vuonna 2018 lehti uutisoi että Therman osti perheelleen luksusmökin Leviltä.
- Anonyymi
Niin, se, kuka kuuluu perheeseen vain muuttuu välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842