Seiska: Sofia Belorf sai ehdollista vankeutta! Rahanpesua ja huumausainerikos...

Sofia Belórf tuomittiin tänään käräjillä rahanpesusta ja huumausainerikoksesta. Napsahti ehdollista ja joutuu korvaamaankin ison tukun rahaa: https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sofia-bel-rf-sai-ehdollista-vankeutta-tuomittiin-rahanpesusta-ja-huumausainerikoksesta?s24

343

12086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tullut yllätyksenä. Kyllä tuo emäntä on niin sotkeutunut katiskaan, että. Hyvä, että rapsahti ehdollista ja tuntuvat rapsut.

• Anonyymi

Mä en usko että oli tietoinen esim. niistä rahoista mitkä löytyi matkalaukusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en usko että oli tietoinen esim. niistä rahoista mitkä löytyi matkalaukusta...

Höpö höpö. Älä enää yritä valkopestä.
        Kukaan ei usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä oli hauskat selitykset tuosta hautausmaakäynnistä matkalla lennolle. Sofia tietenkin sanoi ettei muista sellaista käyntiä ja Rane taas sanoi että Sofia oli niin keskittynyt puhelimeensa ettei sen takia huomannut. Täytyihän Ranen tuon rahapussin hakemisen jälkeen vielä touhuta Sofian matkalaukun kimpussa, koska on sanonut että itse laittoi ne Sofian laukkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu en usko minäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buaaaahhhh 🙈🤡😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä oli hauskat selitykset tuosta hautausmaakäynnistä matkalla lennolle. Sofia tietenkin sanoi ettei muista sellaista käyntiä ja Rane taas sanoi että Sofia oli niin keskittynyt puhelimeensa ettei sen takia huomannut. Täytyihän Ranen tuon rahapussin hakemisen jälkeen vielä touhuta Sofian matkalaukun kimpussa, koska on sanonut että itse laittoi ne Sofian laukkuun.

Jos istuu autossa, niin ei näe sitä mitä takaluukussa tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikohan Nikolla oma laukku niin täynnä, että änkes rahat Sofian laukkuun. V****mainen jätkä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon uskoo moni muukin ja se on totuus.🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Josko on jo kokkelilla saanu päänsä niin sekaisin ettei aina tiedä mitä ympärillä tapahtuu??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutonaurua....:D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kuka jäisi suhteeseen miehen kanssa joka jemmaa salaa likaista rahaa sun laukkuun?!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eihän kukaan huumerikkollinen oikeasti ole tietoinen tekemistään rikoksista. Ei ollut Niko, eikä Nacci, ei Sofia eikä Samu.
        Säälitään kaikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi teitä sinisilmäisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Australian rajalla ohjelmassakin ,kun porukka jää kiinni huumeiden kuljetuksesta,niin se on ollut aina joku muu,joka on pakannut laukun.Kummallista matkailua? Jos itse lähden matkalle,tiedän mitä laukussa on,alkkareita ja aurinkorasvaa ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitun rikolliset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei istunut autossa, vaan odotti ulkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö joku puoltaa lorttua ,kaltereiden taakse jois joutanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No käyttäjä on kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesi tai ei, on itse kuitenkin vastuussa laukustaan, seli seli ei auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sianajaja luonnehti kunnolliseksi kotirouvaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä naurata..Sofia oli varmasti mukana juonessa..."en tiennyt mitään"...niinkuin se setelien laskukone.Haloo!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei istunut autossa, vaan odotti ulkona.

Eikö Sofia ihmetellyt,että miksi ollaan Malmin hautausmaalla,kun ollaan menossa lentokentälle?Aika outoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikohan Nikolla oma laukku niin täynnä, että änkes rahat Sofian laukkuun. V****mainen jätkä!!

Niin tai näin, mutta oikeutetusti tuli tuomio myös Sofialle. Jos on niin tietämätön, kuin väittää, niin ottakoon nyt ainakin opiksi, ei niin sinisilmäinen voi olla, kun rahaa tuli ovista ja ikkunoista, tälle miesystävälle. Kyllä normaalisti heräisi kysymys, että hetkinen mitä liiketoimia mies oikein harrastaa !!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo ilmaisu asianajajalta, kunnon kotirouva, ei vaikuta oikein olevan enää tätä päivää !!! Hahaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten uskot mitä vaan, vaikkapa pääsiäispupuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se Bölörffi mitään muutakaan tee kun ottaa itsestään kännykällä selfieitä( kun on niin kaunis ettei oo tottakaan),pakko ihailla itseään koko ajan. Jessus miten itserakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai oli tietoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se Bölörffi mitään muutakaan tee kun ottaa itsestään kännykällä selfieitä( kun on niin kaunis ettei oo tottakaan),pakko ihailla itseään koko ajan. Jessus miten itserakas.

Lapsihan se likka vielä on ja hovi määrää sen vielä hämeeseen nuorisovangiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Sofia ihmetellyt,että miksi ollaan Malmin hautausmaalla,kun ollaan menossa lentokentälle?Aika outoa...

No Sofiahan ei tunnetusti ole mikään älynjättiläinen😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Josko on jo kokkelilla saanu päänsä niin sekaisin ettei aina tiedä mitä ympärillä tapahtuu??

Kokis on piriste, varmaan huomaa kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eihän kukaan huumerikkollinen oikeasti ole tietoinen tekemistään rikoksista. Ei ollut Niko, eikä Nacci, ei Sofia eikä Samu.
        Säälitään kaikkia.

Niin ja eihän sellaista pikkusta huomaamatonta rikollista Naccia voinut millään niin ison talon nurkissa huomata😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään usko, että oli tietoinen niistä rahoista. Uskotaanko Nikoa ennemmin kuin poliisia todella kummallista ? Poliisi ei ollut nähnyt Sofiaa hautausmaalla, ei ole kirjattu, joten miten olisi voinut tietää mitä Niko teki? Niko, jos on ollut pulveria nokassa, ei varmasti voi muistaa asioita oikein, tarkoituksella piilotti tietty Sofian laukkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai näin, mutta oikeutetusti tuli tuomio myös Sofialle. Jos on niin tietämätön, kuin väittää, niin ottakoon nyt ainakin opiksi, ei niin sinisilmäinen voi olla, kun rahaa tuli ovista ja ikkunoista, tälle miesystävälle. Kyllä normaalisti heräisi kysymys, että hetkinen mitä liiketoimia mies oikein harrastaa !!!!!!!

Niin kun vielä huomioi seurankin.. ei Niko ole voinut kylmiltään Sofiaa heidän seuraansa viedä. Pakko on ollut kertoa ketä seurueeseen kuuluu ettei ala laukomaan mitä sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isonenä oli tiellä niin ei nähnyt vai oliko teksrit tippunu suusta ni etsi niitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko uutta että käyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo ilmaisu asianajajalta, kunnon kotirouva, ei vaikuta oikein olevan enää tätä päivää !!! Hahaaaa

Kotirouva ??????!
        Siis sellainen joka makaa kotona syö ja nukkuu.
        Ei kuvien perusteella.. vaan ryyppää vetää kokkelia nai muitten miehiä .... tai jos tää on se uus malli kotirouvasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä.. narkkareiden kanssa ei liiku kuin toinen narkkari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ois edes julkaista noin päätöntä kommenttia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakohan Kertaa Sofia vei rahalaukun niin ettei tulli tutkinut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotirouva ??????!
        Siis sellainen joka makaa kotona syö ja nukkuu.
        Ei kuvien perusteella.. vaan ryyppää vetää kokkelia nai muitten miehiä .... tai jos tää on se uus malli kotirouvasta

Moderni mallinnus kotirouvasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisitko sinä pakata laukkusi tietäen varmasti, että poikaystävä on diileri ja rahanpesijä? Niinhän tuo yrittää uskotella, vaikka jäänyt kiinni, että itse käyttänyt myös...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣Siniset silmät veks.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moderni mallinnus kotirouvasta.

Aivan.Kotirouva🤣🤣🤣Kokkeli maistuu eikä muka tiedä mistään mitään.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään usko, että oli tietoinen niistä rahoista. Uskotaanko Nikoa ennemmin kuin poliisia todella kummallista ? Poliisi ei ollut nähnyt Sofiaa hautausmaalla, ei ole kirjattu, joten miten olisi voinut tietää mitä Niko teki? Niko, jos on ollut pulveria nokassa, ei varmasti voi muistaa asioita oikein, tarkoituksella piilotti tietty Sofian laukkuun.

Voi, voi, älä ole liian sinisilmäinen Sofian suhteen, hänellä on tunnetusti valikoiva muisti🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei usko.

Kaikki uskoo.Sofia ei ole tiennyt,pikkuhiljaa selvinnyt miä räkänokkia.Tunteet pitänyt vielä mutta tiennyt mikä tilanne.Lähti junallakin karkuun kaikesta.

• Anonyymi

Olis kiva lukea darcy gilliesistä, Nikon viimeisimmästä tyttöystävästä. Voisko joku toimittaja käydä haastattelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No totta helvetissä tiesi mitä hänen matkalaukussaan oli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on myöhästä nyt selitellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ymmärrä mikä on oikein ja mikä väärin.
        Näin se vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti vaan jatkekalkki tukki nokkaa ,,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko uutta että käyttää

Ei tod ole uusi tieto tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei usko.

Vetäseppä ne pikkarit enemmän pimmppaan, jos vaikka hiekat rapisis lattialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki uskoo.Sofia ei ole tiennyt,pikkuhiljaa selvinnyt miä räkänokkia.Tunteet pitänyt vielä mutta tiennyt mikä tilanne.Lähti junallakin karkuun kaikesta.

Lähti junalla karkuun ihan Ranen kämppään mistä molemmat pidätettiin. Kummaa valkopesua yhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asianosainen itse ainoastaan tietää miten asian laita on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuollaisia naurettavia summia vielä :)

Kuka nyt muutamaa tonnia viitsii "salakuljettaa" - varsinaisia pellejä :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokis on piriste, varmaan huomaa kaiken.

Yhdessä nauhoituksessa myöntää oman nokkansa olevan tukossa :D
        parhaita kommentteja ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kuka jäisi suhteeseen miehen kanssa joka jemmaa salaa likaista rahaa sun laukkuun?!?

Yllättävän moni jää kaikenlaisiin ei-niin-terveisiin suhteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei usko. Ei varmastikaan. Ei tietenkään usko lolololol. En usko edes että Sauli Niinistö on suomen presidentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Sofiahan ei tunnetusti ole mikään älynjättiläinen😁

Niin naimisissa puhelimen kans,ettei huomaa ympärillä tapahtuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutaanko täällä nyt siitä Tampereen murhaajapsykiatrista?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietty🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Pääsi sentään lähes pelkillä sakoilla, vaikka ei kyllä käy kateeksi melkeen 20 tonnin pläjäys. Mutta toisaalta Sofialla on alkamassa se tositv-ohjelmakin Discovery plussalla, varmaan siitä saa aika kovan palkkion. Nikolle sen sijaan pitkä kakku, jotenkin absurdi ajatus kun on niin tottunut häntä näkemään liihottelemassa milloin missäkin. Näin se muuttuu.

• Anonyymi

Ihan oikein! Huippua kun tuli tuomio ja muuta kuin sakot. Aivan oikein. Oikeus voitti!

• Anonyymi

Ehdollinen vankeustuomio sekä rikoshyötynä saatu 8000 € korvattava valtiolle.
        On huomattavasti isompi rangaistus, kuin pelkkä sakkorangaistus.
        Lisäksi asian ajokulut 10500€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekevät valituksen eteenpäin, tuomio ei ole vielä lainvoimainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asianajokulut on yhdyssana😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riski hävitä ja taas tulee maksuja lisää toinen 10000 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Sofia sitä 8000 e saanut. Nikon rahoja ja Nikon lattamat oli Sofian laukkuun. M....u äijä hyvä että sai pitkän tuomion ja lisää on tulossa.👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän kaikille tule asianajokulut maksettavaksi oli se sitten kyse sakoista tai muusta tuomiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisää tulee asianajokuluja maksettavaksi!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikein! Huippua kun tuli tuomio ja muuta kuin sakot. Aivan oikein. Oikeus voitti!

Valittavat vielä tuomiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Sofia sitä 8000 e saanut. Nikon rahoja ja Nikon lattamat oli Sofian laukkuun. M....u äijä hyvä että sai pitkän tuomion ja lisää on tulossa.👍

Hyvä, että myös Sofia tuomittiin rikoksista 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä tuomio valittavat eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta mitenkään Sofian tuomioon. 🤣🤣🤣😂😂😅🤣.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valittavat vielä tuomiosta.

Voi pyhä jymäytys! Lisää kuluja!

• Anonyymi

No ei päässyt lähellekään "pelkillä sakoilla". Rikosrekisteri on melko paljon vakavampi juttu, jolla on vaikutuksensa yllättävänkin moneen asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei päässyt lähellekään "pelkillä sakoilla". Rikosrekisteri on melko paljon vakavampi juttu, jolla on vaikutuksensa yllättävänkin moneen asiaan.

Mihin muka😆?? Joihinkin tiettyihin duuneihin mut jopa poliisilla saa olla rikosrekisteri. Tunnen yhden poljin jolla pahoinpitely merkintä . Eipä oikeen muuhun vaikuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sinisilmäisyys naurattaa oikeen ääneen ja se miten HELVETIN TYHMIÄ suomalaiset on. Joku 20k€maksuja ja luunappi. Tollasen rahan tekee noissa hommissa noilla resursseilla parissa päivässä, eli ihan tays vitsi, kuten koko Suomen oikeuslaitos ja järjestelmä. Nämä tuomarit ja kaikenmaailman asiantuntijat on pihalla ku lumiukot mitä se homma oikeesti on ja KETÄÄN eivät saa kiinni jos joku ei vasikoi ja niitä riittää tänä päivänä, kukaan ei luota keneenkään ja seuraavaksi aletaan ampumaan ja näin saadaan poliisille lisää valtuuksia kyykyttää normaaleja ihmisiä ilman syytä poliisivaltio here we come.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että myös Sofia tuomittiin rikoksista 😁

Ei tule Sofia maksamaan mitään eikä saamaan edes ehdollista. Tuomio ei ole vielä lainvoimainen. Nikon isukki taas kuuluu vapaamuurareihin, joten poikansakin taitaa päästä kuin koira veräjästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä takerru "yhdyssanoihin",se pikku asia ,kun puhutaan "huumerikollisesta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu maksaa joten soffa jää käytännössä ilman tuomiota...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule Sofia maksamaan mitään eikä saamaan edes ehdollista. Tuomio ei ole vielä lainvoimainen. Nikon isukki taas kuuluu vapaamuurareihin, joten poikansakin taitaa päästä kuin koira veräjästä.

Ei tässä jutussa vapaamuurari isä auta, vai auttaako sittenkin ???????

• Anonyymi

Eikös Soffella ole joku rikas tyyppi joka maksaa kaiken?
        Nikon liihottelut stadissa, kun pyrki ravintolaan:
        Niko: Minä oon Ranta-Aho, miulla on rahaa, päästäkää jonon ohi
        Portsari: Siis kuka?
        Niko: Niko, Ranta-Aho, oon miljonääri
        Portsari: Jaa, se joka leveilee isän rahoilla?
        Niko: Ei kun, tota häh mitä...
        Portsari: Juu, mee tonne Teatteriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Asian ajokulut! Opettele kirjoittamaan oiken:Asianajokulut on ihan yhdyssana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikon rahoilla leveilyä on Insta täynnä Sofialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä Steffy isukki maksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hovioikeuteen tarvitaan jatkokäsittelylupa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sinisilmäisyys naurattaa oikeen ääneen ja se miten HELVETIN TYHMIÄ suomalaiset on. Joku 20k€maksuja ja luunappi. Tollasen rahan tekee noissa hommissa noilla resursseilla parissa päivässä, eli ihan tays vitsi, kuten koko Suomen oikeuslaitos ja järjestelmä. Nämä tuomarit ja kaikenmaailman asiantuntijat on pihalla ku lumiukot mitä se homma oikeesti on ja KETÄÄN eivät saa kiinni jos joku ei vasikoi ja niitä riittää tänä päivänä, kukaan ei luota keneenkään ja seuraavaksi aletaan ampumaan ja näin saadaan poliisille lisää valtuuksia kyykyttää normaaleja ihmisiä ilman syytä poliisivaltio here we come.

Joo on totta tuo suomalaisten poliisien sinisilmäisyys, vai onko koko oikeuslaitoksessa paljon kysymyksiä? Esim. Miten tämä ihminen päästettiin pois maasta Espanjaan. Siis ei olisi tullut mieleen jossain Aasian maassa. Nyt kun Suomi on kansainvälistynyt ja niin on rikoksetkin. Niin Suomen Supo , please .

• Anonyymi

Ei hän sakkoja saanut vaan rikoshyöty pitää maksaa valtiolle. Sakkoja ja vankeutta ei voi molempia saada, se on joko tai. Sofia sai ehdollista vankeutta.
        Haber sai sakkoja.

• Anonyymi

Eikös näistä kanavan ohjelmista voi laittaa mihinkään valituksia kuten kirjoituksista julkisen sanan neuvostoon. Tarkoitan laittomaa elämää veittävän henkilön yhetiskunta kelpoistamiseksi tms.
        Ei kai median tarkoitus laajemmin voi olla rikollisten avulla katsojalukujen kalastelu.
        Voisi jos ei nyt ihan tulkita avunannoksi rikolliseen toimintaan niin ainakin rikollisten henkilöiden tukemiseksi ja nIkon tapauksessa jopa painavamminkin.

Minusta medialla on suuri vaikutus yteiskuntakehitykseen, mutta missä on heidän vastuunsa eikä todellakaan tällaisessa voi piiloutua sananvapuden taakse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo aa kulut menee varttomalta meidän veronmaksajien pussista.
        Mm. näiden nykyajan glampourtyyppien takia maksamme veroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän kaikille tule asianajokulut maksettavaksi oli se sitten kyse sakoista tai muusta tuomiosta.

Ei tuo mitään maksa. Veronmaksajien pussista menee tietyt prosessin kulut ja loput menee ulosottoon varattomalla ja uo vanhenee tietyssä ajassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa näyttää olevan uuden lain mukainen positiivinen erityiskohtelu tulevan sovellettavaksi näissä tapauksissa, joita on enenevässä määrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitaa rakaansa velvoitteet kuten Nikokin teki.
        Mä en vaan tajua, miksi nää raahaa mukanaan näitä bimboja jakorasioita.
        Ne on riski ihan kenelle tahansa eikä tarvi olla edes rikollinen vai onko niin, että
        on tyhmiä ja älykkäitä rikollisia.
        Älkääkä vaan kukaan tulko heittään edes läpällä, että rakkaus tai seksin tarve.
        Eikö ois helpompaa yhden yön maksulliset???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tollasesta huume hörhöstä tehdään oma ohjelma kyllä on maailman kirjat sekasin tää niinku on nuorille esimerkki kun kuulut huume jengiin saat oman ohjelman ei ole ihme että nuoret käyttää huumeita niin paljon kun annetaan oikee esimerkki että kohta saat kuuluisuutta

• Anonyymi

Kukapa noita Discoveryn pläjäyksiä viittii kattella. En usko että siitä saa isoja rahoja Bölörffi....

• Anonyymi

Ihmettelen kovasti että tuollaisesta ihmisestä joku olisi kiinnostunut, osoittaa tv-yhtiöltä tosi surkeaa ajantajua että tekevät ohjelmaa rikollisesta eikä mitä rikosta tahansa vaan ihmisen henkeä uhkaavasta huumeista. Monikohan nuori on kuollut turhaan että neiti saa ostettua kalliita laukkuja ja rättejä. Varmaan minulta ainakin pannaan joutuu Discovery .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen kovasti että tuollaisesta ihmisestä joku olisi kiinnostunut, osoittaa tv-yhtiöltä tosi surkeaa ajantajua että tekevät ohjelmaa rikollisesta eikä mitä rikosta tahansa vaan ihmisen henkeä uhkaavasta huumeista. Monikohan nuori on kuollut turhaan että neiti saa ostettua kalliita laukkuja ja rättejä. Varmaan minulta ainakin pannaan joutuu Discovery .

Solar film ig tilillä on mainos ja joitakin kommenteja. Ei Sofiaa tuomittu noista matkalaukusta löytyneistä rahoista, vaan kello on luovitettava valtiolle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Solar film ig tilillä on mainos ja joitakin kommenteja. Ei Sofiaa tuomittu noista matkalaukusta löytyneistä rahoista, vaan kello on luovitettava valtiolle..

Höpöhöpö, kelloa koskeva syyte on hylätty, kuten oikein olikin.

• Anonyymi

Rikollisia ihannoiva Discovery.

• Anonyymi

Ihana kaikkihan niitä tapittaa. Eli kul tulee kerii hyvät rahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, vastuutonta rikollisten elämäntyylin ihannointia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikollisia ihannoiva Discovery.

Tuotantoyhtiö on Solar, mikä teki myös Katiska-dokkarin kunnianosoituksena Cobralle.
        Katiska on nähtävillä Ruutu plussassa, mutta Neloselle se ei ainakaan vielä ole kelvannut.
        Joni Soila on itsekin tuomittu rahanpesusta, joten hänestä tänä rikollisten ihannointi taitaa olla ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumaliste mikä ymmärrys kyky sulla🤪kommentoi vasta kun olet ymmärtänyt lukemasi/kuulemasi.

• Anonyymi

Se ollu täysin mukana koko hommassa

• Anonyymi

Katiska tuli yllätyksenä Sofialle. Ranta-ahot on ihme porukkaa koko perhe. Suojeli Naccia vaikka tiesi, että oli etsintäkuulutettu. Sisko käsitteli huumerahoja. Omahyväistä porukkaa kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katiska tuli yllätyksenä Sofialle. Ranta-ahot on ihme porukkaa koko perhe. Suojeli Naccia vaikka tiesi, että oli etsintäkuulutettu. Sisko käsitteli huumerahoja. Omahyväistä porukkaa kaikki.

Jumittuiko valkopesuohjelma päälle.
        Varo ettei vedet lorahda taas eteisen lattialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut yllätyksenä.

• Anonyymi

Nimenomaan, on tietoinen!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumittuiko valkopesuohjelma päälle.
        Varo ettei vedet lorahda taas eteisen lattialle.

Buaaaaah! Mainio kommentti. 🐫💦💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porukkaa, johon juuri Sofia integroitui täydellisesti. Ilmankos Niko-poju oli Sofian elämän suurin rakkaus ever. Ja nimenomaan rakkaus, joka vain kasvoi huumevyyhdin tultua kokonaan ilmi. Vankilahäät ja lapsetkin jo suunnitteilla. Että tällä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko Nikon sisko mitään tosta casesta. Ainakin nacin ex sai tuomion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko Nikon sisko mitään tosta casesta. Ainakin nacin ex sai tuomion.

Sai 5 kk ehdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma, että vaan Niko perheestä joutui tuomiolle, täytyihän muidenkin perheenjäsenten olla tietoisia mitä nämä liiketoimet olivat ! Vai ottiko Niko syyt niskoilleen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niin yllätyksenä tuli niin miksi nauhalla puhuu, että oli kunnon yömyssyt Nikolle ja kaverilleen, että tietää jopa määrän millä saa vartin nousut! Isommalla määrällä ei nukuta. Kuulostaa ensikertalaiselta huume vastaiselta "seurapiiri kaunottarelta"! Voi luoja teitä puolustelijoita taidatte itsekin olla vähän nokat valkoisina.

• Anonyymi

Joka leikkii ryhtyy, se leikin kestäköön.
      Luksuselämä huumerahoilla kyllä kelpasi.

• Anonyymi

Oli Ranta-ahoilla muutakin rahaa kuin huumerahaa. Ökyrikasta porukkaa, mistä sitä voi tietää millä rahoilla mitäkin maksoi alle vuoden seurustelulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli Ranta-ahoilla muutakin rahaa kuin huumerahaa. Ökyrikasta porukkaa, mistä sitä voi tietää millä rahoilla mitäkin maksoi alle vuoden seurustelulla.

Nikolla oli isänsä luottokortti käytössä. Rahaa tuntui olevan paljon muttei sekään riittänyt piti vielä lisää ahnehtia huumekaupoilla.

• Anonyymi

Huomasi rikollisten pyörivän Nikon elämässä 1-2 kk seuristelun jälkeen. Olisi kannattanut jättää heti ja nyt ei olisi tätä ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasi rikollisten pyörivän Nikon elämässä 1-2 kk seuristelun jälkeen. Olisi kannattanut jättää heti ja nyt ei olisi tätä ongelmaa.

Kun lennolle mennessään hakivat jostain hautausmaan penkiltä rahapussin niin Nikon selitys sille, että Sofia ei tiennyt mitään oli, että Sofia oli keskittynyt kännykkäänsä. Sofiahan oli autossa mukana. Sofian selitys oli että ei muista tuollaista reissua. No, tuota ei näköjään uskottu kun tuomio tuli. Lisäksi Niko sai tuomion Sofian pahoinpitelystä vaikka molemmat kielsivät. Olihan kuva ja viestit todisteena. Eli tuossa ei heitä uskottu ja tuomio tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pesee, pesee, mutta ei puhdista. Mikä se on???

Katiskamorsiammen pesukone.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oli Nikon mukana porukoissa ja näki vaikka ja mitä. Älä nyt jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuntunut olevan muuta rahaa, kun Stefun kämpässä vuokralla asui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oli Nikon mukana porukoissa ja näki vaikka ja mitä. Älä nyt jaksa.

Kerrakos sitä retkuun rakastuu.Tiedän pari hyvässä asemassa olevaa naista, joilta meni 10 vuotta ennenkuin tajusi että miehensä on diileri.Diilerit ontaitavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrakos sitä retkuun rakastuu.Tiedän pari hyvässä asemassa olevaa naista, joilta meni 10 vuotta ennenkuin tajusi että miehensä on diileri.Diilerit ontaitavia.

Siis joo, idiootteja. Ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bullshit😎😎😎😎😎🤩

• Anonyymi

olis pitänyt saada kunnon kakku.
      naiset saa suomen rikoslaissa rapattia mikä ei ole oikein.

• Anonyymi

Olis joutanut istuu ,mokomakin kana.

• Anonyymi

Ihan oikein! 👍

• Anonyymi

Nyt vaan, Sohvi, tissejä näytille, ja paljasta pyllyä 7Lehden kanteen, niin kyllä sakkorahaa ropisee.

• Anonyymi

Sofia ei tee Martinoja, joka on näyttänyt kaiken Hymyssä ja Seiskassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jessus, et olet tyhmä.
        Saat Martinan sotkettua tähän Katiska tuomioon.
        Tosi sairasta.
        Mene Martina ketjuihin vuodattaan pasjaa oloasi.

• Anonyymi

Vuittonin ja chanelit tulee kohta myyntiin 😂🤣😅

• Anonyymi

Ei ole helppoa palata reissusta, jonne läksi pakoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä saa Sofia pisteet, ei niin alas ole tarvinnut sentään vajota kuin Aitolehti, paljastaessaan itseään salarakkaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä saa Sofia pisteet, ei niin alas ole tarvinnut sentään vajota kuin Aitolehti, paljastaessaan itseään salarakkaana.

Totta, ei niin alas, vaan paljon, paljon alemmas on sofi vajonnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole helppoa palata reissusta, jonne läksi pakoon.

Pitäiskö sitten olla????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, ei niin alas, vaan paljon, paljon alemmas on sofi vajonnut.

Kaikki me Nikon kaverit tiedetään kuinka Niko aina leveili sillä että saa sofialta persettä. Sen vuoksi niitä LV käsilaukku ja sofialle osti. Ne oli ansaittu kun Niko rassasi persettä ja leuhki aina sillä.

• Anonyymi

Paljonko luulette rikosrekisterillä olevan Sofialle merkitystä? Eihän hän kärsi edes vapauden menetystäkään.

• Anonyymi

Rikosrekisteri ! "somevaikuttajalla"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä pahoinpitelystä tuomittuja rattijuoppojakin somevaikuttajina.
        Lähestymiskieltoon tuomittuja alastonmalleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin🤣🤣🤣, ettei ole niin paljoa selkärankaa, etteikö aloittaisi tuota vanhaa laulua: mutta kun ne muutkin🙈🙈.

Se mitä muut ovat tehneet ei millään muotoa vähennä Sofian rikosten merkitystä.
        Vai pienentääkö se Sofian tekemiä rikoksia, kun stefu ajoi kännissä ja huumeissa, riehui aseen kanssa ja jakeli tappouhkauksia? Lopuksi pakeni paikalta, kun poliisit oli hälytetty.

• Anonyymi

Uskon vahvasti, että yllättävänkin paljon. Tullaan näkemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuomittuja kansanedustajia....

• Anonyymi

Luulis olevan jotain haittaa ,Sohvihan on luokiteltu nyt rikolliseksi.

• Anonyymi

Arsenaali on niin tyhjää täynnä, ne on kaikki todella pihalla, ja aseella osottelija kuin niiden kanalauma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Yksikään kunnollinen yritys ei tule tekemään tuon kanssa enää mitään yhteistyötä. Kaikkoavat Snapinilta niin kauan kun Sofia on niiden listoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja pedofiilejä politiikassa, opettajina jne. Et ei Sofian rikokset ole mitään kun rikoksia tehdään niin paljon, vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja pedofiilejä politiikassa, opettajina jne. Et ei Sofian rikokset ole mitään kun rikoksia tehdään niin paljon, vai?

Näin on,osuitoikeaan🙊🙉🙈.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä rikokset? 😆..

• Anonyymi

Hyvä, että sai tuntuvan tuomion. Olisi pitänyt viedä vielä vapaus, jotta ei jatkais samoja hommia.

• Anonyymi

Eihän tuo tuomio ollut yhtään mitään, 80 pv ehdollista ja vajaa 20000e kuluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pärseaukiselle on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pärseaukiselle on!

Mut ethän sinä sitä saanut😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pärseaukiselle on!

Reinotossumies maksaa, kun hän keikistelee naisellisia keinoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pärseaukiselle on!

Ihanaa luxus elämää, ihanaa ögy elämää 😂🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Summalla olisi voinut ostaa muutaman ögy kassin, voih kun jäi ilman uusinta vuitton mallia.

• Anonyymi

Valtionhotelliin matka olis tehnyt hyvää, johan pyllistely olis loppunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reinotossumies maksaa, kun hän keikistelee naisellisia keinoin.

Eiköhän Katiskarahaa ole vielä Sofillakin jäljellä...

• Anonyymi

Vähällä pääsi mutta ikuinen leima jäi.
      Ja ei tuo naikkonen tunnu huumevastainen olevan edelleenkään kun uusinkin poikaystävä on päihteiden käyttäjä ja siitä tuomittukkin.
      Sofia on erittäin huono roolimalli ja kannattaisi poistua vähin äänin julkisuudesta.
      Tuollaisia esikuvia ei tarvita.

• Anonyymi

Lähinnä nämä nuoret naiset/ tytöt huolestuttaa, kun uneksivat luksuselämästä.

• Anonyymi

Ei päässyt vähällä. Ei ansainnut rahanpesusyytettä, eihän hän myynyt eikä diilannut huumeita, joten mistä sitä rahaa olisi tullut pestäväksi? Ei siis henkilökohtaisesti syyllistynyt mihinkään noista. Kyllä asianajajana valittaisin tuomiosta, ilman palkkaa, koska olisi pitänyt pystyä parempaan. Säälin Sofiaa on uhri, onneksi on tuo huru-ukko tukena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei päässyt vähällä. Ei ansainnut rahanpesusyytettä, eihän hän myynyt eikä diilannut huumeita, joten mistä sitä rahaa olisi tullut pestäväksi? Ei siis henkilökohtaisesti syyllistynyt mihinkään noista. Kyllä asianajajana valittaisin tuomiosta, ilman palkkaa, koska olisi pitänyt pystyä parempaan. Säälin Sofiaa on uhri, onneksi on tuo huru-ukko tukena.

Oon samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sun totuutes on oikeampi kuin meidän oikeuslaitoksen?
        Eiköhän he huolella ole tuon keissin tutkineet.
        Vai haluatko itse käräjäoikeuteen töihin tuomariksi kaikivoipaisuudessasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei luksus ole rikos😆

• Anonyymi

Näin on, Discovery pannaan, jos julkaisee rikollisesta jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pussitti ja kuljetti huumeita Ruisrockiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhri! Luxuselämää toisen siivellä ja millä rahoilla ja missä piireissä! Voiko joku olla noin törppö!

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Nöyrästi ottaa vastaan annetun tuomion, kipinkapin duniin josta saa säännöllistä ansiotuloa ja pikku-hiljaa maksaa velkojaan pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten naiivia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei luksus ole rikos😆

Tässä tapauksessa hinta siitä on kuotenkin kallis luksuksesta. Niko pahoinpiteli, liikkui rikollisten kanssa ja nyt tuomio. Ilmaisia lounaita ei ole ja jokaisen nuoren on tienattava itse rahat, ettei tule tälläista kohtaloa. Omilla voi elää luksuselämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin edelleen Sofialla on näytillä instassa Marbellan aikaista ihanaa elämää Nikon kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnellisuus on korvien välissä, eikä materiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös myös käyttänyt itse.

• Anonyymi

No hänhän itsekin vetää. Mitä nyt uutisissa. No problem. Toisen ukon kanssa voi jatkaa mihin edellisen kanssa jäi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni varmasti katsoo, uteliaita ovat ihmiset 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ehkä ymmärrä mitä rahanpesu on? Ei se edellytä huumeiden myymistä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni varmasti katsoo, uteliaita ovat ihmiset 😂

Ei onneksi tarvitse kun täältä voi lukea mitä siellä näytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän ihan nimeltä muutaman raiskaajan. Pitää ilmoittaa discoverylle että tekee heistä myös tosi tv-ohjelman kun tämä rikollisten ihannointi on nyt muodissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin samaa mieltä.Luottanut,kiltti,naivi nuori nainen.Mitä etsi hänestä syyllistä kun on vaarallisia ukkoja iso lauma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ehkä ymmärrä mitä rahanpesu on? Ei se edellytä huumeiden myymistä😂

Eikä omien rahojen pesemistä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin samaa mieltä.Luottanut,kiltti,naivi nuori nainen.Mitä etsi hänestä syyllistä kun on vaarallisia ukkoja iso lauma.

Sofia ei ole naiivi eikä kiltti.
        Hän on häikäilemätön pyrkyri, joka ei kadu mitään.

• Anonyymi

Toivottavasti sinuakin lyödään tulevaisuudessa ikuisella merkillä yhteisön tuomitsemana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän ihan nimeltä muutaman raiskaajan. Pitää ilmoittaa discoverylle että tekee heistä myös tosi tv-ohjelman kun tämä rikollisten ihannointi on nyt muodissa.

😆 isäs saattoi raiskata äitis kun sait alkusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ei ole naiivi eikä kiltti.
        Hän on häikäilemätön pyrkyri, joka ei kadu mitään.

^onko puhuja varma asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta ei tullut nyt tuomiota, mutta jospa hovissa tulee.

• Anonyymi

Nacci oli varsinainen kullankaivaja onneksi joutui kiinni ja sai pitkän tuomion. Luulikohan ettei tuomita, kun ei puhu mitään . Tommoset tyypit joutaa vankilaan.

• Anonyymi

Jep. Kielsi kaiken kuten paronitar.
        Samoin Rantiksen sisko kielsi, tuli 8 kk ehdonalaista vankeutta.
        Samoin Nacin-exä kielsi kaiken, tuli 2v. ehdotonta.
        Ei auta kieltämiset.
        Kyllä rikostutkinta täällä toimii ja hyvä niin.

• Anonyymi

Taitaa Sofialta loppua kaikki kaupallinen yhteistyö. Firmat on pienemmästäkin sellaisen lopettaneet...

• Anonyymi

😆 pari dollaria lompakossa. Ei nyt niin hirvee rikollinen oo.

• Anonyymi

Se "leimautuminen" on tavallisten kaduntallaajien mielestä ongelma, joka ei Sofialle merkitse mitään. Ei hän joutunut menettämään vapauttaan, mikä olisi ollut jo hänelle paha juttu.

• Anonyymi

Niinpä. Tuskin Sofia mihinkään sellaisiin töihin on menossa, missä vaaditaan puhdas rikosrekisteri. Ei vaikuta elämään mitenkään.Ennen kesää on ehdollinenkin ohi.

• Anonyymi

Ehdollinen vankeusrangaistusko ei merkitse Sofialle mitään?
        No, sen kyllä uskon. Sille merkitsee jotakin vain luxus.
        Että niin fiksu likka se rikollinen on.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Tuskin Sofia mihinkään sellaisiin töihin on menossa, missä vaaditaan puhdas rikosrekisteri. Ei vaikuta elämään mitenkään.Ennen kesää on ehdollinenkin ohi.

Mitähän kesää mahdat tarkoitta? Sofian koeaika päättyy 1.7.-22. Eli kyllä huumetyttelin pitää olla kiltisti 15 kuukautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölmö, rikosrekisteri on voimassa 5 vuotta ja koeaika kestää 1.7 2022 saakka.
        Eli toista vuotta reilusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä sopisit hyvin Ranen tollojen apureiden joukkoon. Äo samaa tasoa.

• Anonyymi

Haluaako joku yritys mainostaa tämån rikollisen pärställä tuotteitaan? Huumausaine- ja rahanpesutuomiot! YItse lsitan sellsisennfirman elinikäiseen boikottiin!

• Anonyymi

Mutta sinulla ei olekaan tuotetta, mikä pitää saada markkinoiden tietoon. Tavaroita ja palveluita myydään julkkiksilla ja suuren yleisön muisti näiden taustoista on hurjan huono.

• Anonyymi

Sofia on aina hoitanut asiansa hyvin, tämä 10 kk seurustelu Niko huumediilerin kanssa oli suuri virhe. Jos on rakastunut tällaiseen, niin ei se ero ole helppoa vaikka näki, että sen kavereita oli Nacci rikollisen tapaiset tyypit.
      Sitä vaan ihmettelen eikö sille Nikolle riittänyt se luksus mitä sillä jo oli vaan piti ahnehtia lisää ja jännitystä elämään. Täytyy sanoa ettei ollut kovin fiksu tyyppi, saa rauhoittua vankilassa ja toivottavasti saa tosi pitkään .👍

• Anonyymi

Aina hoitanut hyvin ? Nythän hauskaksi heittäydyit. Ulosoton vakioasiakas nuoresta lähtien. Niko I maksoi Sofian hyvin hoitamia asioita vuosia eron jälkeenkin, liekö yhä maksaa.

• Anonyymi

Hoitanut ”hyvin” vuosia sitten itsensä ulosottoon jo 1 Nikon aikana. 2 Niko huumeita & pimeitä € ja parin vkon päästä Englannista siirryttyään treffeiltään Marbellaan lisää huumeita& päihteitä ja kotirouvaksi ja taikinasta sitä leipoessaan sai Chanel ”omilla”tuloillaan. Joo hyvin on pullat uunissa. Nyt sai ehdollista ihan syyttä suotta vai? Luxusta, sitä saatava lisää. Onneksi hän ”tähtää” ulkomaille. Kyllä hän jonkun uuden elättäjän ja unelmien prinssin vielä löytää. JOsko siirtyisi Dubai ALaskaan👍🏻

• Anonyymi

Onko börlööffin ROLEX sieltä steppulin varastetusta kelloliikkeen tiskiltä?
      Niin, millä toristat, miettimiseen ja pohrintaan ei tarvi kuin aivot

Liiiiiiian pienet tuomiot saivat LIIKEMIEHET( ja urheilija influensserit) KATISKAN
      TEEPUSSEISTA,
      Maksettu kumppanuus Lipton-teefirman kanssa on allekirjoitusta vailla !

• Anonyymi

Parasta kuitenkin on se, että tämä merkintä pysyy Belörffin tiedoissa pitkään...hautaan asti ja tulee vaikeuttamaan elämää. Ja katsotaan rupeaako valkaistun hymyn Ranta-aholla hymy hyytymään...vankilassa saakin valkaista peräaukon. Saakohan Nakista tupakaverin?

• Anonyymi

Jos saman katon alla asuu ja matkustaa huumeiden myyjän kanssa..ja pussittaa huumeet.. tietää 100% missä mennään.. liian vähän tuli..vankila 3-5vuotta..

• Anonyymi

Soffi on Marokkolainen ainakin puoliksi joten eihän tummaihoisia tuomita nykypäivän Suomessa

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä!
        Suomen oikeus antaa näitä ihmeen pim..a alennuksia naisille.

• Anonyymi

Olis pitänyt olla ehdotonta.Katotaan vaan niin pian on jossain television ohjelmassa esiintymässä,ilman mitään häpeää,ihan kuin ei olisi mitään tapahtunut.Suomalaisessa yhteiskunnassa kun ihaillaan rikollisia ja niiden tekemisiä. Siperiaan karkotus loppuelämäksi,rottien seuraksi.

• Anonyymi

Tuo on kyllä totta. Suomessa ihannoidaan rahaa niin paljon että on ihan sama mistä se tulee.. ei haittaa onko laitonta tai jos sivussa menehtyy ihmisiä.. pääasia että saa ajaa Lexuksella ja heittää olalle Vuittonin.. Ihme touhua!

• Anonyymi

Olisi kyllä kiva kun saisi ottaa selfieitä raitapuvussa....pukisi tuota muijaa hyvin.

• Anonyymi

En kyllä käsitä tota rahanpesusyytettä...Nikon rahat, jotka Niko laittoi yhteiseen matkalaukkuun ja sanoi että Sofia ei ollut siitä tietoinen. Silti Sohvi sai syytteen ja tuomion. Mutta tämä mopojengiin kuuluvan Laakson kaikki syytteet hylättiin, kun ei ollut näyttöä. Mitä näyttöä oli Sohvin rahanpesusta.

• Anonyymi

Samaa ihmettelen. Toivottavasti rahanpesu poistetaan tuomiosta valituksen kautta.

• Anonyymi

Koska valehtelu ei mennyt läpi...eikä ollut varmaan ainoa kerta kun pesi rahaa...ostanut tukuittain kalliita luksustuotteita huumekaupoista saaduilla rahoilla.

• Anonyymi

Nikon sanomisilla ei ole niin kauheasti painoarvoa, koska rikoksesta syytettynä hänellä ei ole velvollisuutta puhua oikeudessa totta.

• Anonyymi

Varmaan botoxnaama väittää olevansa syytön. Ei ole kuullut, ei ole nähnyt mitään......

• Anonyymi

No hänen asianajaja ilmoitti valittavat hoviin

• Anonyymi

Nyt on sellainen juttu, että on hyvin todennäköistä tuomion muuttuvan kovemmaksi HÖssa.

• Anonyymi

Hyvä, että valittavat 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että valittavat 👍

Monta vuotta lisää odottelua.
        Perovuo nauraa matkalla pankkiin.

• Anonyymi

aivan käsittämätöntä naisvihaa, eiköhän ne kusiluikut ole syyllisiä?!!! ai niin. sekin narsisti itkee "syyttäjältä"pienempää tuomiota kun muka kertoi kaiken paitsi vakuutuskuoret lissabonissa . . . . eller hys hys hyyr

• Anonyymi

Kyllä Katiskassa tuomittiin useampia naisia myös.
        Yli kahden vuoden ehdotonta sai ainakin 3 naista ja alle sen useampia.

• Anonyymi

Ai naiset saavat rötöstellä, mutta jos jäävät kiinni ja saavat tuomion, niin se on naisvihaa 😂

• Anonyymi

Millä Belorf elää? Onko hän suomeksi sanottuna prostituoitu vai jonkun rikollispomon ns. "ylläpidetty nainen". Lentelee ja asustelee Espanjassa ja uutta rättiä on varaa ostaa?

Verotietojen mukaan hänellä on alle 2000e kk-tulot eli on ihan s*tanan köyhä.

• Anonyymi

Tuolla naisrodulla on myös oma kutsumanimi.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla naisrodulla on myös oma kutsumanimi.....

Escort lady on naisten itsensä keksimä hienostunut nimi h******e eli l****o. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Escort lady on naisten itsensä keksimä hienostunut nimi h******e eli l****o. Piste.

Lisään vielä tähän 'sugar daddyn' seuralaisen, samaa sakkia.. 😆🙈

• Anonyymi

Ylivoimaisesti suurin osa niistä ihmisistä, joilla näköjään on paljon sanottavaa Katiska-jutuista, elävät jossain kuplassa suojattuna pahalta maailmalta. Te ette ymmärrä, eikä tarvitsekaan ymmärtää rikollisten maailmaa, missä arvot ovat ihan muuta kuin tavisten maailmassa. Ei kenenkään taviksen pidäkään ymmärtää. Sofian rapsut ovat mitättömät ja Ranta-Aho&Co:n seuraamukset ovat todella mitättömiä noin massiivisista huumerikoksista. Suomessa pääset sitä vähemmällä, mitä isomman lainvastaisen teon teet. Sofian pitäisi ymmärtää olla nyt hiljaa, eikä lähteä hovioikeuteen.

• Anonyymi

Mitä, jos Soffeli alkaa "laulamaan" saadakseen pienemmän tuomion?

Nakki-makkaran kaverit vois kimpaantua...

• Anonyymi

Niinpä , jos olisit asunnut esim. Singaporessa tai Malesiassa olisi tullut koko konkkarokalle kuolemantuomio. Näin lievällä tuomiolla pääsevät.

• Anonyymi

Kyllä Sofian pitäisi jo 31 v. ; aana jo opetella oma ammatti ja sen mukana saatava palkka. Escortina eläminen on jo naurettavaa. Maailma on täynnä paljon nuorempia ja kauniimpia siihen työhön sopivia. Ehkä hän on hidas oppimaan . Hih!

• Anonyymi

Jos taustalla olisi joku kaunis, tyhmäkin blondi voisi yrittää iskeä Thermanin ja saisi Sofia leuoilleen kuten Martinakin.

Tarjotkaa huume ja alkoholisti Thermanille jotain mömmöjä ja hankkikaa iloluontoinen nainen, joka vie häneltä Sofian.

Olisi mukava yllätys jos joku ilonainen saisi Thermanin pauloihinsa ja vetäisi välistä.

• Anonyymi

Kannattaako valittaa? Voi voi kannattaisi hyväksyä vaan tuomio.

• Anonyymi

Sohvihan haistaa rahan kenen lompakosta hyvänsä, miksei sitten matkalaukuista.

Ei kun tullille töihin rahakoirien kaveriksi ;)

• Anonyymi

seuraava tuksu tää sohvi

• Anonyymi

Ei näitä uutisia kannata Seiskasta lukea, vaan Iltasanomista ja MTV:ltä. Niistä löytyy tarkempaa tietoa.

• Anonyymi

Joka uskoo B:n syyttömyyteen, usko varmasti myös pääsiäispupuun!

• Anonyymi

Maikkari julkaisi vain pari tuntia ennen tuomiota myötäsukaisen valkopesujutun Sofiasta.
        Se oli niin nolo, ettei edes toimittajan nimi ole näkyvillä.

• Anonyymi

Suomesssa pääsee huumerikoksista todella pienillä tuomioilla , tässä tietysti vielä rangaistusta alensi korkea yhteiskunnallinen asema kopran kohdalla, myöskään malleja ei tapana tuomita vankilaan onhan selvää että viihdemaailmassa ja elitin seurassa huumeita käytetään ja joku niitä välittää . Soffi sai onnekseen itselleen tästä lisää julkisuutta ja Tv sarja maailmanlaajuiseen levitykseen oli hänelle kuin lottovoitto tai europotti ,ilman tätä tuskin kansainvälinen tv tuotanto olisi Belorfia huomannut , vaikka nainen on ihan kaunis niin tämän tason missejä sopii 14 tusinaan . Sofiasta tuli miljonäärin seurassa kuitenkin miljonääri vaikka vaikeuksien kautta.

• Anonyymi

Ei ookkaa tänään tullut luxus-päivityksiä luxus-matkalta. Ylimielinen nainen, niin olevinaan.

• Anonyymi

Niin harvempi ihminen joka jotenkin olisi vastuullinen, lähtisi luksussynttäreitä viettämään tuollaisessa tilanteessa , vieläpä Marbellaan.
        Ei nykyinenkään mies mitenkään vastuullinen ole.

• Anonyymi

Niin, ei ole tullut tänään päivityksiä kun masentaa kun 20 000 egee tulee sakkoja ja oikeudenkäyntikuluja. Nyt se arki alkoi vihdoinkin ja ögyily loppuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei ole tullut tänään päivityksiä kun masentaa kun 20 000 egee tulee sakkoja ja oikeudenkäyntikuluja. Nyt se arki alkoi vihdoinkin ja ögyily loppuu.

Osaako edes katua, mitä on tullut tehtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin harvempi ihminen joka jotenkin olisi vastuullinen, lähtisi luksussynttäreitä viettämään tuollaisessa tilanteessa , vieläpä Marbellaan.
        Ei nykyinenkään mies mitenkään vastuullinen ole.

Ei ole nykyinen mieskään vastuuntuntoinen, ei likimainkaan, onkohan hänelläkään ihan puhtaat jauhot pussissa, kellokaupan ryöstö etc.....

• Anonyymi

Suomessa on niin kova pula julkkiksista, että huumejengin maskotista tehdään tosi-tv-ohjelmaa. Meillä on sohvit, maisat, martinat ja muut huomiohutsut. Tuolla ulkonäöllä ja taustalla ei kukaan noista muijista olisi julkkis jossain muussa sivistysmaassa. Täällä on täällainen white trash-kulttuuri. Noloa.

• Anonyymi

Tuliko JVG millainen tuomio.

Pöytäkirjoissa on ostanut silloin 30 000 € kamaa.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Tik tok ja U- tube on täynnä raikkaita, kauniita naisia ja miehiä jotka käyttävät älykkyyttään jakaessaan ideoita. Nämä ihmiset mitä mainitsit ovat Suomea alentavia juuri sitä trash- naisia. Nolottaa ja naurattaa, että alentavat itsensä tälläiseen bisnekseen. Katso peiliin, please. Ajattele aivoilla, please.

• Anonyymi

Paljonko ne Päätekijät sai kakkua, HALOO.Sofia oli pieni tekijä,mutta sehän ei merkkaa mitään kun pahantahtoset ihmiset liikkeellä!Missä on lukutaito)

• Anonyymi

Juuri tämä ihmetyttää! Suurempia konnia nuo miehet ovat, mutta kaunista naista aina saa haukkua?

• Anonyymi

Kyllä me ollaan luettu kuinka on kamaa vedetty nokkaan ja kuljetettu muille tarjottavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tämä ihmetyttää! Suurempia konnia nuo miehet ovat, mutta kaunista naista aina saa haukkua?

Niin,eikös joku liivimies jäänyt tuomitsematta.Miksi ? Pikkukylän likka joutui susien laumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,eikös joku liivimies jäänyt tuomitsematta.Miksi ? Pikkukylän likka joutui susien laumaan.

Pikkukylän likka halusi liikkua laumassa, vaikka tiesi tyypit rikollisiksi. Helppo raha houkutti. Ja tietysti myös huumeet, koska likka vetää kokaa nokkaan itsekin. Ei haittaa, vaikka poikaystävä kohteli välinpitämättömästi tai mukiloi.

• Anonyymi

Jossain luki että Niko sai tuomion myös Sofian pahoinpitelystä??

• Anonyymi

Joo sai😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sai😠

Niko tarjosi Sofialle lentolippua kotimaahan pahoinpitelyn jälkeen, mutta ei tämä mihinkään lähtenyt, vaan nalkutti asiasta kymmenen päivää.
        Korvaukset mukiloinnista olivat kohtuulliset. Lisää laukkuja.

• Anonyymi

Sillä turhiksella aikaa istua 10v!

• Anonyymi

Voi mikä onnen päivä nyt samppanjaa kehiin. Jäis nyt sinne Espanjaa kyllä ne työt voi hoitaa siellä kun kännykkä aina kädessä jopa paskalla.

• Anonyymi

Josko yritykset sponssaa Sohvin hoitoja, matkoja jne. edelleen ja Luxusbrändit ja suomijulkimot peukuttaa Insta Sohvia tämän tuomion jälkeen niin ko liikkeisiin jne. tämän duunarin verojen jälkeen käteen jäävät € ei enää kulkeudu. Ihan pilkkaa koko tuomio ja julkisuus tästä kaikesta ja Sohvin ”tulot”. Mites mä saisin jätettyä verot maksamatta 2300 € kk palkastani ja ketä sponsaisi lennon Dubai ja kauneushoitolat jne. Tavis🙋‍♀️jolla ei oo ehdollista eikä tule kokkelia mun nenääni edes puuteriksi.

• Anonyymi

Sentään on joku oikeus kun Sofia sai tuomion Mutta onko tällä Sofialla varaa maksaa mitä Oikeudessa sai ,

• Anonyymi

Ei ole sinun huolesi 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sinun huolesi 😁

Jokaisen veronmaksajan huoli, korvaukset tuomittiin maksettavaksi valtiolle.

• Anonyymi

Valittavat tuomiosta. Ehkä olisi kuitenkin parempi jos selkä suorana hyväksyisi tuomion kun on vahva näyttö nauhoitettuna viivojen nuuskuttelusta . Pyytäisi anteeksi asiaa,laskut maksuun ja pää pystyssä eteenpäin. Miksi pitää jatkaa asiaa,voi napsahtaa omaan nilkkaan.

• Anonyymi

Ehdollisella ei ole mitään merkitystä friidun elämään . Rahakkaissa piireissä pärjää aina .

• Anonyymi

Sofia on kullankaivaja ja viivojen vetäjä itsekkin, jolle takuuvarmasti maistuu molemmat. Turha ditä on sääliä. Olis ansainnut kovemmankin tuomion, rikollinen !

• Anonyymi

Bambi tässä eniten säälittää.

• Anonyymi

Sofian asianajajan kommentti, et rolexin kello ja 10.000 euron laukut onkohan ok Sofialle? Naisystävä palkitaan ja pidetään hyvänä sopivilla lahjoilla 🤔 Vähän tuntuu toisilla tilanteet karanneet todellisuudesta. Mitä vielä hyväksytään normaalina, kun tällaisia väitteitä kuulee selkeistä tapauksissa? Jonkinlaista rahanpesua tämäkin. Lyödäännkaksi kärpästä yhdellä iskulla ja parisuhde voi hyvin, yhteiskunta lopulta maksaa lystiä.

• Anonyymi

Onko nuo ns lahjat ilmoitettu asianmukaisesti verottajalle?
        5000€ siitä ylimenevä summa pitää ilmoittaa verottajalle, lahjaveroa varten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nuo ns lahjat ilmoitettu asianmukaisesti verottajalle?
        5000€ siitä ylimenevä summa pitää ilmoittaa verottajalle, lahjaveroa varten?

Minusta kuulostaa peitetyltä escort-palvelulta toi Belorfin touhu? Leikitään suhdetta ansainta mielessä ja ku tulee ongelmia valitaan seuraava kohde? Hyvä uhriutuja tienaa hyvin, ku ns. kumppanit hölmöilee ja hyvittää tekojaan Belorffille, ku hän pahoittaa mieltään heidän teoistaan? Verottaja jää nuolemaan näppejään, ku totuus jätetään kertomatta?

Bimbon maine on hyvä peittämään jälkiä, ku mitään ei haluta ymmärtää? Itsekkyys ja ylimielisyys helpottaa olotilaa, mistään ei tarvetta tunne huonoa omaatuntoa. Naisenlogiikka näissä on hyvä ominaisuus, tekeytymällä bimboksi saa paljon anteeksi ja hyvä leikkiä rooli leikkiä ja hyötyä samalla. Mikä sen helpompaa. Ei väliä, mitä muut tästä ajattelee? Minä keskeisyys antaa Belorfille paljon hyvää.

• Anonyymi

Miten moraalitonta julkaista mitään tuollaiselta rikollisesta! Täytyypä tsekata tuotantoyhtiö jne....joutaa boikottiin koko lössi!

• Anonyymi

En usko että oli mistään tietoinen.Miten oikeus voi Ranta-ahoa uskoa että olisi ollutmukana.Suutuksisdaan keksii Sofialle kiusaa ja nauttii josoikeus uskoo.Epämiellyttävä limanuljaska koko ranta-aho.Sofia on liian kiltti ollut js pelännyt koko ukkoa ja sen jengiä.On halunnut etota limanuljaskasta mutta ei ole saanut voimia.Inhottava mies...yök!!!

• Anonyymi

Päinvastoin.
        Niko on suojellut Sofiaa. Hän olisi helposti hankkinut ex-tyttikselleen kunnon tuomion, jos olisi halunnut tehdä kiusaa.
        Kukaan ei pakottanut Sofiaa luksuselämään huumerahoilla. Oma valinta!

• Anonyymi

Nikohan nimen omaan valehteli suojatakseen Sofiaa isommalta rangaistukselta ja ehkä osin myös pitääkseen Sofian suun kiinni.

• Anonyymi

Onhan Sofian mukana olosta tarkkailuraportit ja teletiedot sekä tilakuuntelut. Ei hän Nikon sanomisen perusteella tuomiota saanut.

• Anonyymi

Snapin saisi hävetä kun pitää edustajanaan tunnettua narkkia ja rikollista!

• Anonyymi

Samoin Metropoli.net, tuomitun huumerikollisen vlogia pitävät sivuillaan!

• Anonyymi

Saman porukan MATIAS PALMROTH,tunnetun kenkäsuvun vesa sai 9v ja 1kk...vieläkö isä TERO PALMROTH kulkee takki auki ja puhuu Jeesuksesta?

• Anonyymi

Eikö Paris Hiltonkin saanut 2010 vain sakkoja ja 200 t. Community Servicestä . Oli myös jonkin aikaa vankilassa Los Angelesissa. Niin mutta hänellä oli vain omaan käyttöön 0.8. g kokaiinia. Mutta pääsi helpolla kun kuuluu celeb. sukuun. Mutta ei päästetty Japaniin. Japanissa on aika kovat huumausaineiden laki.

• Anonyymi

Kun rahat menivät Palmrothteilta, niin piti alkaa huumediileriksi, no isä Tero on aina ollut outo.

• Anonyymi

Stefu maksaa ja samaan aikaan filmataan Espanjassa pulloposken ökyelämää niinku Luu Vittonin laikut ja luputiinit jalassa niin nuoret tytöt tietää millä elämässä pärjää: iso hanuri ja ryntäät ja huumekauppa.

Ja sitten ihmetellään kun naisia pidetään bimboina.

• Anonyymi

Kyllä nuo mainitsemasi laukut ja kengät ovat niin yesterday. Ei kukaan edes halua niitä. Silloin 90- luvulla oli ihanaa käyttää noita tuotteita ja oli minunkin piirissä ok. Mutta sika on muuttunut. Ei kukaan välitä tollasista. Jokainen haluaa jotain aivan omaperäistä ja jos haluaa ostaa niin ei ainakaan noita brandeja. Kuvat joissa on noi laukut esim. Kylpyhuoneessa ovat naurettavia, kuka meikkaa kylpyhuoneessa tai vie laukun mukanaan. Jos siitä sitten saavat ilmaisen laukun niin LOL. Miksi Suomessa ollaan niin ajasta jäljessä?

• Anonyymi

Tsemppiä 80 päivän ehdonalaiseen ja muille huume”myyjille” yli kymmenen vuoden vankeuteen. Sofia pysykööt julkisuudessa niin saa viihdettä ja silmänruokaa elämään.

• Anonyymi

Jo pelkästää nuo Sofian julkaistut puheet huumausaineiden käytöstä ovat tosi noloja. Itse on varmaan kaikille väittänyt olevansa puhdas pulmunen mutta kyllä nuo puheet osoittavat että kokemusta käytöstä on aikaisemminkin kuin vain tuolla Turussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo pelkästää nuo Sofian julkaistut puheet huumausaineiden käytöstä ovat tosi noloja. Itse on varmaan kaikille väittänyt olevansa puhdas pulmunen mutta kyllä nuo puheet osoittavat että kokemusta käytöstä on aikaisemminkin kuin vain tuolla Turussa.

Selkeästi noi puheet vanhan tekijän. Toi on niin nolo ja tyhmä.

• Anonyymi

Minimaalinen tuomio , mistähän tuomion lievyys oikein johtunee ?

• Anonyymi

Ensimmäisen Aapisen Abckirjan kansiteksti:
      "Opi nyt, vanha ja nuori, joilla ompi sydän tuore,
      Jumalan käskyt ja mielen, jotta taidat suomen kielen.
      Laki se sielun hirmuttaa, mutta Kristus sen taas lohduttaa.
      Lue siis, hyvä lapsi, tästä alkuoppi ilman estettä.
      Niitä muista elämässä aina, niin Jeesus sinulle armonsa lainaa."

• Anonyymi

moni samassa tilanteessa,,nuori nainen espanjan ihanuudet lämpö hyvä ruoka.
      kalliit huvit,,kysyis ,,kulta ,mistä tämä varallisuus..hups..suu kiinni ,,tämmösestä
      on vaikea luopua siihen hesan kallion örvältelijöiden maailmaan..jää ns,,koukkuun,,

• Anonyymi

Ois kyl tää luksuslady saanu päätyy linnaan

• Anonyymi

Oikeuteen kun joutuu, niin yleensä tuomiota haetaan jo syyttäjän rakentamilla tarinoilla. Oikeuden tehtäväksi jää arvioida syyttäjän esittämät syytteet, onko vastaaja lain silmissä syyllinen esitettyihin syytteisiin. Välttämättä ei ole mitään todellisuuspohjaa.

• Anonyymi

Eihän Sohvi nyt mikään rikollinen oo. Katteleppa itteäs peilistä. Näkyykö siellä ystävällinen ja empaattinen ihminen?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeuteen kun joutuu, niin yleensä tuomiota haetaan jo syyttäjän rakentamilla tarinoilla. Oikeuden tehtäväksi jää arvioida syyttäjän esittämät syytteet, onko vastaaja lain silmissä syyllinen esitettyihin syytteisiin. Välttämättä ei ole mitään todellisuuspohjaa.

Kyllä siellä oikeudessa syyttäjä joutuu todistella perustelemaan tarinansa.

• Anonyymi

Nyt juhlii Espanjassa. Olisi pitänyt juhlia toisenlaisessa linnassa. Kyllä on muijalla pokkaa. Turha valittaa tuomiosta. Olisi ansainnut kunnon kakun. Niinkuin muutkin naiset. Miten tolla lokilla on edes ystäviä. Elisa taitaa kuulua samaan huumejengiin. Ei ton kanssa fiksut naiset liiku. Voi että häpeäisin olla hänen äitinsä. Ei paljon välitetä koronarajoitteista.

• Anonyymi

Miten teillä voi olla ystäviä? Ei fiksut naiset tänne kirjoittele herjaavia kommentteja. Jos olisin nainen, häpeäisin olla teidänkaltaisten äiti. Kauniit, itsensä tuntevat naiset eivät kadehdi tai hauku muita naisia. Se on jopa seksikäs piirre naisessa, itsevarmuus. Täällä paistaa kateus, katkeruus ja huono itsetunto. Häpeäisin olla teidänkaltaisten mies. Kävisin ahkerasti vieraissa, tiedättekös, niiden itsevarmojen naisten luona.😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten teillä voi olla ystäviä? Ei fiksut naiset tänne kirjoittele herjaavia kommentteja. Jos olisin nainen, häpeäisin olla teidänkaltaisten äiti. Kauniit, itsensä tuntevat naiset eivät kadehdi tai hauku muita naisia. Se on jopa seksikäs piirre naisessa, itsevarmuus. Täällä paistaa kateus, katkeruus ja huono itsetunto. Häpeäisin olla teidänkaltaisten mies. Kävisin ahkerasti vieraissa, tiedättekös, niiden itsevarmojen naisten luona.😃

Tosin sofia ei ole hyvännäköinen plus et järkeä on yhtä paljon kuin kuuluisalla puhelinpylväällä......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin sofia ei ole hyvännäköinen plus et järkeä on yhtä paljon kuin kuuluisalla puhelinpylväällä......

Sulla sitä tuskin yhtään 😆

• Anonyymi

Ei s..tana oo kateellisuudella rajaa!. Omalle kakaralle tulis REMMIÄ kun noin käyttäytyis!.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeessa oot!. Vahvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään itsevarma nainen ei ota tuollaista turjaketta. Pysy vaan täällä muiden katkerien seassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofiasta paistaa huono itsetunto. Mutta ei se synti ole. Kävisit sinäkin vieraissa ihan vaan siksi, että haluat, etkä kostoksi kenellekään.

• Anonyymi

Siinä lähti nyt yhteistyötahot pois. Eikai kukaan firma voi käyttää huumetuomion saanutta mainoskasvona.
      Eihän?

• Anonyymi

Ei ainakaan hyvämaineiset yritykset. Noista "liikemiesten" puulaakeista en tiedä.

• Anonyymi

Miksi ei voi, mainosarvohan kasvamistaan kasvaa aina kun vain naama on julkisuudessa, hyvässä tai pahassa, sama se.

• Anonyymi

Varmaan voi, kun ei huumesyytteetkään haitanneet mitään. Oliko nuo Sofian liikemies pomot jotain Stefun tuttuja, vai muistanko väärin, että sitä kautta rekryttiin.

• Anonyymi

sohvi lusimaan, eihän tuosta muuhunkaan oo

• Anonyymi

Sen jälkeen kun Danny näytti ovea, on tää ollut joka lehdessä .

• Anonyymi

Hiljaista on hyvää huomenta

• Anonyymi

Johan sille Sofian niiskutukselle aiemmin hymyiltiin. Ja lasittuneille silmille. Aivan varmasti on käyttänyt ja osallistunut huumejuttuihin. Todisteetkin on ja tuomiokin tuli. Toivotaan että tuomio rankistuu kun valittaa ylempään oikeuteen.

Mitä kaupallisiin yhteistöihin tulee, ei ne aiemmatkaan vakuuttaneet. Lähinnä herättivät hämmästystä miten on niin huonoo ja epäammattimaista mainontaa. Nyt on mielenkiintoista seurata millaiset firmat antaa kasvonsa rahanpesu-Sofialle.

Kiva kuitenkin että Sofia on onnellinen pyssypirisankarinsa kanssa, juhlinta yhdistää ja yhteinen arvo(paperi)maailma.

• Anonyymi

Onpa katkeraa vuodatusta, mistä sun kenkä puristaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa katkeraa vuodatusta, mistä sun kenkä puristaa?

Ehkä turhautumisesta yhteiskunnalliseen epäoikeudenmukaisuuteen.
        eri

• Anonyymi

En jaksanu lukee kaikkea mitä tänne oli kirjoitettu mutta tiedän suurinpiirtein miten kuvio menee.Ei muuten ole eka kerta kun tällainen juttu tulee ilmi, näitä on ollut aikaisemminkin mutta eivät ole jääneet kiinni. Moni kyllä tietää ketä naikkosia tarkoitan, isot talot, autot , kalliit kuteet laukut kengät jne...Itsellä on samoja kamoja kaapit täynä joten tiedän että maksaa mutta olen itse maksanut kaiken , olen jo eläkeikäinen joten massia on kertyny.On likka päässy helpolla.Linnaan olis kuulunu samoin kun muut paitsi pienempi tuomio.JAVARMASTI ON TIENNY RAHOISTA JA RAHAA ON VIELÄKIN PIILOSSA.Näin se vain menee käräjillä.Toivottavasti hovisssa kovenee koska pääsi liian helpolla.

• Anonyymi

On se huvittavaa nykyään tämä rangaistus käytäntö. 10v ajan tutkinut näitä nyt, niin naiset päästetään lähestulkoon aina ehdollisella vaikka on näyttöä asioista isompaan tuomioon. Miehille maksimirangaistus. Muutama kuukausi sitten tervon murhasta akka tuomittiin omaisuusrikoksista vain hetkeksi vankeuteen ja ukko elinkautinen. Selkeää näyttöä oli suunnitelmasuudesta naisen osalta henkirikokseen mutta todettiin syyttömäksi henkirikokseen.

Kyllä nykyajan oikeuskäytäntö on suomessa aivan suuri vitsi ja tasa-arvosta kaukana sukupuolen suhteen vaikka sitä olevinaan mainostetaan.

• Anonyymi

Oikeusmurha!! täysin syytön kaikkeen, tyttöraasu!!

• Anonyymi

He ne matkustavat ja levittävät muunnosviruksia ja tuovat niitä maailmalta.

Siinä on oikeat vastuunkantajat luulevat olevansa maailmanomistajia.

Sofia elää muiden varoilla, maksattaa velkojaa, missä Rolexi on, laukut ja kengät sekä Stefu reppana maksaa kaiken tyhmä kaveri.

Kuinkahan monta panoa Sofia on saanut kuittauksena jakaessaan peräänsä , ja miehiä riittää ja onkohan pahakin hiiva kuten Maisallakin.

Sofia joutaisi mennä sinne romanisukunsa luokse ja laittaisi päälle kunnon romanihameen.

• Anonyymi

Itse aattelin jo kauan Sofilla olleen jotain outoa "bisnestä".
      Sillä oli joku fitnes firma ulkomailla, se tekaisi muffineita jotain terveysjuttuja mukamas, kannusti niitä tekemään ja niitä sai syödä hyvällä omatunnolla.
      Kävi silloin jo mielessä, mikä firma ja mitkä asiakkaat? ihan 🤡 muija ja firma.
      Oli varmaan jo silloin pesuhommissa, muodon vuoksi tekaisi parit pullat.
      On osattu suojella mokomaa pimua!
      Tietää todellakin enemmän mitä luullaan, ovelaa touhua..

• Anonyymi

Pitäiskö sun vaan nukkua alkaa harhakuvitelmat nostaa päätään.

• Anonyymi

Sanoma pahoittelee trollaamistaan netissä ja lehdissään.

• Anonyymi

No onhan nykyinenkin rahanpesijä. Poliisi jo perässä... piakkoin käry käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan nykyinenkin rahanpesijä. Poliisi jo perässä... piakkoin käry käy.

Tiedä onko rahanpesijä mutta oudoissa porukoissa pyörii bisnestään tekemässä.. Kriminaaleja kaikki! Ihme kytköksiä kaikkiin hämärähemmoihin.. No aika näyttää kuinka Steppulin käy.. Hyvältä ei näytä😁karma hoitelee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä onko rahanpesijä mutta oudoissa porukoissa pyörii bisnestään tekemässä.. Kriminaaleja kaikki! Ihme kytköksiä kaikkiin hämärähemmoihin.. No aika näyttää kuinka Steppulin käy.. Hyvältä ei näytä😁karma hoitelee..

Mitäs porukkaa siellä Sohvin synttäreillä oikein oli? Oliko ne oikeesti edes Sohvin synttärit vai ns. Liikemiesten tapaaminen? Nieminen, Jethro ja veli.. Kuka tunnisti videosta. Oisko ollut kuitenkin joku liiketapaaminen? Levi?

• Anonyymi

Poliisi ei julkistanut kaikkia todisteita, nauhoitteita yms. mitä heillä oli. Sofian tietoisuus asioiden kulusta selkenisi teillekin jotka ootte aivan liian sinisilmäisiä. Sofia on lisäksi jatkanut saman narkkiporukan kanssa . Vaihtoi vain diileristä käyttäjään eli noissa porukoissa arvoasteikolla tyytyi vähempään. Sofian ristiretket virkavallan kanssa eivät välttämättä lopu tähän eli lisää voi olla tulossa.

• Anonyymi

Jokainen halukas voi tilata kyseisen keissin esitutkintapöytäkirjat ja lukea ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen halukas voi tilata kyseisen keissin esitutkintapöytäkirjat ja lukea ne.

Mistähän kustantamosta ne tulisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän kustantamosta ne tulisi?

Ne saa ihan tilaamalla poliisilta

• Anonyymi

Miksi näitä huumejulkkiksia palvotaan lehtien palstoilla? Huber saa jopa mainostaa tuotteitaan. Tasapuolisesti ei mene, toiset katoaa julkisuudesta.

• Anonyymi

Asia on kerrottu jo uutisissa. Mutta, käräjät jatkuvat täällä vielä pitkään, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.

• Anonyymi

Tämä katiskacase kaikessa laajuudessaan koskettaa yhteiskuntaa joten aivan varmasti asian käsittely jatkuu. Nämä asiaan liittyvät ja tuomitut ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.

• Anonyymi

Huumeiden välitäjät ovat 14-vuotiaiden tyttöjen raakoja massamurhaajia. Sellainen kuva liippaa läheltä myös huumeporukoissa mässäilemään päässyttä Sofia Belorfia. Häntä kutsutaan kaduilla mm. kokaiini-soffuksi. Miettikääpä MIKSI!

• Anonyymi

Sofia voisi lahjoittaa johonkin huutokauppaan kaikki katiskan aikana saamansa luksuslaukut, korut jne ja niistä saatu tulo lahjoitettaisiin huumeiden vastaiseen työhön.

• Anonyymi

Todella hyvä ehdotus! Voisi näyttää, että pyrkii katkossa olemaan sanojensa mittainen nainen eli huumevastainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella hyvä ehdotus! Voisi näyttää, että pyrkii katkossa olemaan sanojensa mittainen nainen eli huumevastainen.

Heh...katkossa = jatkossa...vaikka ei se katkokaan varmaan huonoa tekisi.

• Anonyymi

Ei onnistu, teepussitytön maailma romahtaa jos kiinalaisen lapsityövoiman nikkaroima kopiolaukku otetaan pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumevastainen? Noinkohan on? Jos about kaikki "ystäväpiiristä" on työtä vieroksuvia ja hengailee huumepiireissä, niin ei kai tämä mimmi nyt ihan niin liuskaotsainen ole ettei tietäisi rahan piireihin tulevan aineiden välittämisestä? Tai sitten tuon huumeidenvastaisuus ei katso pahalla sitä, että pintaliito rahoitetaan aineiden avulla.

• Anonyymi

Tästä unohtuu kokonaan huumeporukoissa pyörivät lemmikit,niitä varastetaan ja vaihdetaan huumeisiin,pyöritetään asunnosta toiseen ja kaduilla mukana,jopa eläimiä kaltoinkohdellaan tai pahoinpidellään huumeiden vuoksi. Käytetään kiristyksen kohteena.Tämä on puoli mistä ei puhuta.Kannattaisi ottaa esille katiska jutun tiimoilta,mitä se elämä on siellä vähän köyhemmässä alaportaassa.

• Anonyymi

Mä en vaan voi sille mitään et aina kun luen Sofian sekoiluista niin mulle tulee mieleen se yksi Pasila jakso jossa Juhani Kontiovaara haastattelee naishahmoa. Juhani siihen sitten toteaa tyyliin että ”Sulle vaan ei voi olla vihainen koska sä olet niin kaunis”. xD xD jotenkin sopivaa. Tää on tätä nykypäivää... Joku vois tehdä tästä meemin!

• Anonyymi

Vaadimme Venäjää pommittamaan Suomen valtion pois maailman kartalta.
      Onneksi ei joutunut vankilaan, Sofia on nätti likka, ehtii pois alta.

• Anonyymi

Turhia uusia julkiksia tuli ja huumeiden myynnillä. Voe hell..

• Anonyymi

Hei turha ihannoida ja puolustella jotain sofiaa. Ei alioikeus olis tuominnut häntä, ellei asialle olis selkeää näyttöä ja sitäpaitsi hän pääsi erittäin vähällä. Rikoksesta epäilty nyt voi heittää puolustuksekseen rankaisematta mitä tahansa pötyä, mutta oikeus kuitenkin tekee päätöksensä siitä mihin on kiistaton näyttö.

• Anonyymi

Vähällä pääsi.Kova käyttäjä itsekin.Ja rahanpesu.Tottakai tiesi.Pidetään tyhmänä.Ei kuitenkaan niin tyhmä.Kullankaivaja.

• Anonyymi

Huhujen mukaan Sofia myy kokkelia edelleen, mutta vain sisäpiirin jäsenille.

• Anonyymi

Sofian tuomio tulee kaatumaan hovioikeudessa. Sofia on syytön kaikkiin rikoksiin. Hän ei ole pessyt Nikon lapsille myymistä huumeista saatua rahaa eikä itse käyttänyt huumeita eikä myöskään myynyt huumeita. Sofia on syytön!

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe