Aihe

Verbhun palsta näivettyy, jos nämä

Anonyymi

vanhat palsta konkarit "kuolee" nimimerkkien takaa :( Koska on aivan eri asia, ja voi kirjoitella aivan toisella tyylillä, kun sen tekee Aston Livingstone tai vanha konkareiden konkari masse setä nimimerkin takaa. Minua alkaa aina naurattamaan, kun näenkin, että masse-muorin setä on kirjoittanut jotain :D Koska on selvää, että Verbhun pitää kirjoittaa informatiivisemmin kuin Aston Livinstone tai masse setä, vaikka kaikilla on yhtä arvokasta ajattelua ja tietoa ja taitoa. Se on palstan henki. Just, kun olin uutena tulokkaana hiffanut, että "Jo vain! Nappaa yhtiöitä, mitä Aston tuo framille, jo vain sijoitukset alkaa rullaamaan, kuten tajusin "älykkään silmän". Juuri, kun ajattelin, että otan kaikki, mitä Aston käy "huikkaamassa", niin sitten se menee ja "kuollettaa palstan kuninkuuden". Masse setää kuuntelen "TARKALLA KORVALLA", nimittäin hän vanhana kettuna on jotain sivu mennen tokaissut palstalla, ja olen jälkikäteen tajunnut, että minä-tunari, ja juuri oppinut massen sanakäänteitä ja rivienvälistä yritän lukea sen minkä kerkiän.

Palsta on upea kokonaisuus ja aivan loistava, mutta kuninkaiden kuolemia se ei kestä, koska sitten näyvettyy koko kuningaspalsta :D Masse ja Aston ja heidän muiden kaltaistensa panos on aivan välttämätöntä palstan hengen, houkuttelevuuden, ja monipuolisuuden kannalta, verbhulla ja muiden palstan johtotähtien rooli on niin toisenlainen.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolleille ei pitäisi nauraa mutta nyt naurattaa

Norjan johtava koronakieltäjä sairastui koronaan ja kuoli https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbbd4cec-3688-4113-9424-bbd5d9c5a3c8
        Maailman menoa
        293
        6039
      2. Miksi rokotekriittisiä syyllistetään?

Yhtä asiaa en tajua. Miksi niitä, jotka suhtautuvat kriittisesti koronarokotteeseen eivätkä halua ottaa sitä ainakaan seuraamatta ensin tilanteen kehi
        Maailman menoa
        736
        5599
      3. Maisa sairaalassa

https://aijaa.com/JHObE3 Nonni.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        205
        4469